loading...

azimsanat

azimsanat بازدید : 77 دوشنبه 24 بهمن 1401 نظرات (0)

یکی از متداول ترین مسائل و مشکلاتی که مالکین گوشی های آیفون همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکل اختلال در خرید سیم شارژر آیفون اصلی است. سیم و کابل شارژ آیفون اصلی با توجه به اینکه در تولیدش از حداکثر کیفیت استفاده شده است در صورت خرابی می‌توان مثل آن را نخواهید پیدا کرد. از طرفی این کابل اصلی به شدت حساس است و در صورت استفاده نادرست آسیب خواهد دید.

پس به شکل قطعی می توان گفت اگر یک کاربر اپل هستید همیشه با این سوال درگیر بودید که سیم شارژر آیفون اصلی را از کجا خریداری کنید. اگر نیاز به خرید کابل شارژ اصلی آیفون داشتید حتما انتخابش بسیار سخت خواهد بود. در ادامه ما به شما به صورت مختصر در مورد خرید کابل اصلی آیفون مطالبی را به شما ارائه خواهیم داد. با استفاده از این مطالب شما قادر هستید که تشخیص سیم شارژ گوشی آیفون اصل از تقلبی را به سادگی تشخیص دهید.

تشخیص سیم شارژر آیفون اصلی

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که کابل های تقلبی و دارای کیفیت پایین اپل دارای کیفیت ساخت به نسبت پایین تری است. این کابل ها دارای پلاستیک خشکی هستند و به آسانی خم نخواهند شد. از سوی دیگر در نمونه های با کیفیت و اصلی این کابل ها به صورت کاملا مشهود هستند و کابل های نرمی دارند. کابل های اصلی آیفون اکثرا یک لایه محافظ دارند که در برابر امواج مختلف الکترومغناطیسی مقاومت دارند. در عوض بیشتر کابل های شارژ غیر اصل فاقد این لایه هستند. البته این قابلیت فقط زمانی قابل تشخیص هستند که کابل کاملا باز شود. اما خواهید توانست به عنوان یک مطلب کلیدی به آن رجوع کنید.

پورت های کابل شارژر

به طور عمومی یکی از روش های ساده برای اینکه تشخیص کابل شارژ اصلی و تقلبی را تشخیص دهید، توجه به بخش پورت USB بسیار با اهمیت است. در شکل کابل های میکرو یو اس بی شارژر گوشی سامسونگ به آسانی قابل تشخیص است. در شکل های اصلی از کابل شارژر آیفون بخش فلزی سر یو اس بی دارای دانه های بلند و کوچک و صیقلی است. به طور کلی می توان گفت در کابل های اصلی برند اپل محل وصل شدن دو لبه فلزی یو اس بی به شکل ذوزنقه و به شکل متقارن می باشد.

در قسمت شیار قفل قسمت فلزی در بخش یو اس بی صورتی به شکل ذوزنقه است. در صورتی که قسمت اتصال در سیم های تقلبی مستطیل شکل بوده است. شکل نامتقارن به هم وصل شده است. نکته دیگری که در این شارژرها مطرح است رنگ طلایی کنتاکت های داخلی این محصول و با گوشه های گرد آن است. در کابل های تقلبی بخش فلزی سر یو اس بی دانه های درشتی و ضخامت بیشتری دارد و رنگ آن نقره ای است.

سخن پایانی

با توجه به روش هایی که در مورد سیم شارژر آیفون اصلی گفته شده است، شاید بتوان به راحتی کابل اصل را از تقلبی تشخیص داد. همیشه برای خرید کابل اصلی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

azimsanat بازدید : 67 دوشنبه 12 دی 1401 نظرات (0)

در مطلب تعمیر ماکروفر در غرب تهران و تعمیر اجاق گاز در غرب تهران به بررسی این دو موضوع و خرابی‌های پیش آمده و گزارش شده خواهیم پرداخت. امروزه مایکرفر و اجاق گاز از وسایل پرکاربرد است که نسبتا در تمامی خانه ها بسیار زیاد دیده می‌شود. داشتن هر مشکلی در این وسایل می‌تواند هر خانه ای را با مشکلات زیادی مواجه کند.

هر کدام از لوازم خانه که پرکاربرد است، امکان دارد با مشکلاتی مواجه گردد و به تعمیرات تخصصی و حرفه‌ای نیاز داشته باشد. اگر تعمیر ماکروفر در غرب تهران را در نظر داشتید، می‌توانید به تیم فنی برای تعمیر آن مراجعه کنید و کار تعمیرات ماکروفر خود را به وی بسپارید.

 تعمیر اجاق گاز در غرب تهران هم از این قاعده مستثنی نیست و با یک تماس قابل انجام است. در ادامه این مطلب از تعمیربان به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

اهمیت تعمیر ماکروفر در غرب تهران

ماکروفر به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایل در هر خانه ای با خرابی ها و اشکالات زیادی برخورد می‌کند. از آنجا که هزینه تعویض ماکروفر زیاد است و از نظر اقتصادی زیاد به صرفه نیست، به همین علت اهمیت تعمیر ماکروفر در غرب تهران بهترین انتخابی است که پیش روی شما خواهد بود.

دانستن اهمیت تعمیر ماکروفر در غرب تهران به شما در تعمیرات ماکروفر کمک خواهد کرد. همچنین شما خواهد توانست از طریق مراجعه به به تعمیرگاه‌های مجاز مایکروفر و سایر وسایل خود در را با انواع برند همچون ال جی ، سامسونگ ، بوش و… انجام دهید.

چرایی تعمیر ماکروفر در غرب تهران

مایکروفر یکی از کاربردی ترین و پر مصرف ترین وسایل آشپزخانه محسوب می‌شود. در حال حاضر، بدون مایکروفر زندگی بسیار دشوار خواهد شد. به همین دلیل این وسیله بیشتر در معرض خرابی قرار خواهد گرفت. عوض کردن و جایگزین نمودن ماکروفر انتخاب منطقی برای خیلی از افراد نیست. پس بهترین راه برای خرج پول کمتر، تعمیرات مایکروفر است.

تعمیر ماکروفر در غرب تهران مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. از مواردی چون پرداخت هزینه زیاد برای تعویض مایکرفر جلوگیری خواهد کرد. با هزینه خیلی پایین مایکروفر شما سالم و قابل استفاده خواهد شد و گاهی با یک سرویس خیلی کم قیمت و ساده ماکروفر شما مثل روز اول کار خواهد کرد.

 در وقت با این کار صرفه جویی زیادی ایجاد خواهد شد. زیرا در سریع ترین زمان شما قادر خواهید بود، از طریق نمایندگی‌های مجاز اقدام به تعمیرات مایکروفر نمایید.

چه زمانی باید تعمیر ماکروفر در غرب تهران انجام دهید؟

خرابی و اشکالات وسایل منزل شما از خود نشانه‌هایی به جای خواهد گذاشت که از روی آن خواهید توانست به خرابی و مشکلات و عدم کار کردن آن پی ببرید. حتی اگر محصول شما دارای اشکال باشد ولی نشانه‌های اولیه اشکال را داشتید، باید سریع تر به تعمیرکار مجاز در تماس باشید.

زیرا در حالتی که تعمیرات مایکروفر با تاخیر انجام شود، امکان دارد مشکلات بیشتری در خود ایحاد کند و نتیجه آن هزینه بیشتر شما خواهد شد.

قیمت تعمیر ماکروفر در غرب تهران

قیمت تعمیر ماکروفر در غرب تهران برای همه ساکنین این ناحیه از تهران همیشه دغدغه بوده است. نمایندگی های تعمیرات ماکروفر با شعبات مختلف در این منطقه از تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان خود با توجه به هزینه بازدید و تعویض قطعات هستند.

شما باید با پرس و جو از افراد مطلع در این حوزه بهترین تعمیرکار ماکروفر  شناسایی کنید و از او کمک و مشاوره بخواهید. هزینه این خدمات شامل هزینه ایاب ذهاب، هزینه تعمیر و تعویض هر قطعه را شامل می‌شود.

علت تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

سرویس دوره‌ای اجاق گاز از جمله مواردی خواهد بود که همیشه باید به آن توجه کرد. به جهت بهبود بازدهی خوب دستگاه و طولانی شدن عمر استفاده از اجاق و عدم استفاده از تعمیر اجاق گاز در غرب تهران باید حتما با سرویس کاری برای بازدید دوره‌ای در تماس باشید.

اگر برای سرویس اجاق گاز خود از افرادی متخصص استفاده کنید، حتما با مشکلی مواجه نخواهید شد. اگر اجاق گاز نیاز به تعمیر پیدا کند، در خانه حتما دچار اختلال خواهد شد. پخت و پز در خانه نیازمند سالم بودن و عملکرد صحیح اجاق گاز است.

چه تعمیر کاری برای تعمیر اجاق گار مناسب است؟

یک تعمیر کار مجرب و به اصطلاح کار بلد  در واقع به فردی گفته می‌شود که علاوه بر داشتن علم این کار و متخصص بودن در این حوزه، دارای تصمیم گیری با سرعت بالا نیز باشد. به علاوه آن تعمیرکار مجرب و فردی دارای تخصص بالا باشد تا وقتی قطعه‌ای از اجاق خراب شد، اقدام به تعویض نکند و در گام ابتدایی رضایت مشتری از هزینه کرد را در نظر داشته باشد.

تعمیرکار مجرب اجاق گاز همیشه از قطعاتی برای کارش استفاده خواهد کرد که همه دارای ضمانت باشد و اصل و اورجینال باشد. تمامی تعمیر کاران نمایندگی‌های معتبر، رضایت همه مشتریان را در کار خود گذاشته‌اند.

سخن پایانی

با توجه به اینکه بازار تعمیرات لوازم خانه به خصوص تعمیر ماکروفر در غرب تهران و تعمیر اجاق گاز در غرب تهران از جایگاه خوبی برخوردار شده است، بسیاری از تعمیرکاران در این منطقه فعالیت می‌کنند. برای انتخاب بهترین تعمیرکار همیشه با افراد با تجربه مشورت بگیرید. حتما نکاتی را نیز که در بالا به آن اشاره شد را در نظر داشته باشید. حتما برای این کار با کارشناسان مجرب این حوزه بحث و تبادل نظر داشته باشید.

azimsanat بازدید : 76 چهارشنبه 08 تیر 1401 نظرات (0)

این پرسش که بهترین جراح بینی گوشتی در تهران چه کسی است و چه خصوصیاتی دارد، از پرتکرارترین سوال‌هاست. شاید شما هم به دنبال بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باشید. اما باید در ابتدا بدانید که بینی شما گوشتی است یا نه؟

بینی گوشتی به چه بینی گفته می شود؟

بینی گوشتی دارای پوستی کلفت، پهنای نسبتاً زیاد و بافت غضروفی و استخوانی ضعیف است. از دیگر خصوصیات بینی گوشتی  وجود منافذ پوست باز است.

بینی استخوانی و بینی گوشتی چه فرقی باهم دارند؟

پوست بینی گوشتی به نسبت پوست بینی استخوانی کلفت‌تر است. این ضخامت بیشتر پوست کار جراح را در طی عمل جراحی سخت می‌کند. جراح برای کوچک کردن بینی، باید با در نظر گرفتن ضخامت پوست اقدام به برداشتن لایه های زیرین یا حتی بخشی از خود پوست کند

آیا عمل بینی گوشتی با روشی به غیر از جراحی نیز ممکن است؟

اخیراً شایعاتی مبنی بر عمل بینی با لیزر پخش شده است. در این تبلیغات افراد را به مراجعه به مراکز لیزر برای کوچک کردن بینی فرامی‌خوانند. البته که لیزر مزایای فراوانی دارد، اما نمی‌تواند بینی گوشتی را کوچک کند. بیشتری خدمات لیزری برای بعد از عمل بینی است؛ اعمالی مثل ترمیم جای بخیه، ترمیم بافت پوستی و از بین بردن لک‌های روی بینی.

جراح بینی گوشتی حاذق چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

یک جراح بینی حاذق باید بتواند فرایند عمل بینی گوشتی را طوری انجام دهد که پس از گذشت چندین سال از عمل، شکل کلی و فرم بیرونی و ظاهری بینی تغییر نکرده باشد. خصوصیات مختلفی برای رسیدن به چنین عملکردی نیاز است. برخی از آن‌ها عبارت اند از: تعداد عمل‌های زیاد که موجب باتجربه تر شدن جراح می‌شود؛ مدرک تحصیلی تخصص در زیبایی یا در رشته گوش و حلق و بینی؛ داشتن مهارت در انجام عملیات با کمترین عوارض بعد از عمل؛ وقوف به اصول زیبایی شناسی چهره و عمل کردن بینی متناسب با نسبت‌های صورت.

بهترین جراح عمل بینی گوشتی را چگونه می‌توان انتخاب کرد؟

در ابتدای امر می‌توان فهرستی از جراح‌های بینی آماده کرد. هزینه عمل و عکس بیماران پس از عمل را برای هریک جداگانه، در فایلی ثبت کرد. ابلته می توان برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر به وبسایت های معتبر که حاوی اطلاعات جراحان و کلینیک‌های خوب هستند، مراجعه کرد.

کلام آخر

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که افرادی که می خواهند بینی خود را عمل کند در نهایت خواستار رسیدن به فرمی طبیعی هستند. بنابراین هر دو این دسته‌ها می‌توانند با مراجعه به بهترین جراح بینی طبیعی، به هدف خود دست پیدا کنند. در مجله ی ویکی درمان می‌توانید لیستی از این جراحان را مشاهده کنید.

 

 

azimsanat بازدید : 80 یکشنبه 08 خرداد 1401 نظرات (0)

در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به آموزش و چگونگی خرید پرفکت مانی خواهیم پرداخت.

پرفکت مانی یک شبکه انتقال وجوه نقد است که با سپرده ها و تراکنش های ارز الکترونیکی سروکار دارد که به بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان کمک می کند تا با خیال راحت هزینه های قرارداد خود را در سطح بین المللی پرداخت کنند.

استفاده از پرفکت مانی در سراسر جهان بسیار آسان و فوری است، شما می توانید دلار پرفکت مانی را با انتقال بانکی به حساب بانکی آنلاین خود یا به حساب شخص ثالث برداشت کنید. همچنین می توانید پرداخت های خود را از حساب پرفکت مانی به حساب سایر سیستم های پرداخت الکترونیکی انجام دهید.

پرفکت مانی همچنین، یک پلتفرم پرداخت آنلاین پیشرو است که از ارزهای USD و EUR برای سپرده گذاری و تراکنش های بین المللی پشتیبانی می کند.  پرفکت مانی روزانه میلیون‌ها مشتری دارد که هر روز از پرفکت مانی برای انجام تراکنش‌های امن و فوری در هر کجا و در هر زمان استفاده می‌کنند.

 

پرفکت مانی چیست؟

در چند سال اخیر، پرفکت مانی به بزرگترین پلتفرم ارز الکترونیکی در جهان تبدیل شده است که ارزهای دیجیتال، بیت کوین و فلز طلا و غیره را معامله می کند.

مشتریان بین‌المللی پرفکت مانی همچنین می‌توانند با استفاده از سرویس‌های پولی عالی، سپرده‌گذاری و معامله کنند و پرداخت‌های بین‌المللی خود را به بیت‌کوین، طلا، ایالات متحده و یورو انجام دهند.

 

انواع حساب های پرفکت مانی

پرفکت مانی برای آسان‌تر کردن این کار برای مشتریان، چهار نوع حساب کیف پول دیجیتالی را ارائه می‌کند که عبارتند از: Normal، Premium، Partner و Silver.

کیف پول معمولی PM برای مشتریان جدید است، حساب Premium برای مشتریانی است که بیش از یک سال از خدمات پرفکت مانی استفاده می کنند، مشتریانی که کسب و کار خود را به صورت آنلاین اداره می کنند و می خواهند پرداخت های B2B را انجام دهند Perfect Money به آنها حساب Partner اختصاص داده است. حساب نقره ای برای آن دسته از مشتریانی است که به مدت سه سال به طور مداوم از خدمات پرفکت مانی استفاده می کنند.

این حساب‌های کیف پول دیجیتال پرفکت مانی بسیار راحت و امن هستند، مشتریان می‌توانند پرداخت‌ها را در سراسر جهان انتقال، ارسال و دریافت کنند و همچنین می‌توانند پول خود را در این کیف پول‌های دیجیتال آنلاین ذخیره کنند تا نرخ بهره ماهانه را دریافت کنند.

 

پرفکت مانی، یک دروازه پرداخت ایده آل برای معاملات فارکس:

درگاه پرداخت آنلاین Perfect money در زمینه تجارت فارکس به طور گسترده پذیرفته شده است. تعداد زیادی از پلتفرم های معاملاتی فارکس در سراسر جهان از جمله OctaFX، LandFX، FBs، XM، eTORO، FXTM، GO Markets و بسیاری دیگر، ارز پرفکت مانی را در تجارت خود می پذیرند.

 

چگونگی خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی دارای یک وب سایت کامل پشتیبانی شده است: https://perfectmoney.com برای مشتریان خود که به زبان های مختلف (تقریباً 23 زبان) در دسترس است. همچنین دارای برنامه‌های اندروید و iOS است تا کاربران بتوانند به‌طور مستقیم، در هر کجا و در هر زمان در سراسر جهان از خدمات آن استفاده کرده و خرید پرفکت مانی را به راحتی تجربه کنند.

azimsanat بازدید : 82 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (1)

برخی از انسان ها تمایل دارند بیشتر به زیبایی خود اهمیت بدهند، در دنیای امروز با وجود رسانه ها مختلف این تاثیر بیشتر شده است. ابرو و بینی از اجزا مهم چهره هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. 

این دو جز ممکن است به صورت مادرزادی ایراداتی داشته باشند یا در اثر بالا رفتن سن زیبایی خود را از دست بدهند.  پیشرفت تکنولوژی و پزشکی راه حل های جدیدی برای زیباتر شدن ما ارائه می دهد، یکی از آنها لیفت است. در این مقاله توضیح روش های لیفت بینی و لیفت ابرو می پردازیم. 

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی روشی است که با استفاده از آن می توان بینی خود را زیباتر کنید، و برخی مسائل مادرزادی مانند انحراف و یا مواردی که تنفس را برایتان مشکل کرده است را حل کنید.

روش‌های مختلف برای لیفت بینی

لیف بینی به روش ها مختلفی انجام میشود که اکثر آنها نیاز به جراحی ندارد اما گاهی ممکن است تشخیص پزشک این باشد که عمل جراحی گزینه مناسب تری است.

  •       لیفت بینی با نخ

روشی است که به جراحی نیاز ندارد، در لیفت بینی با نخ پزشک نخ را در جایی از بینی که قرار دارد می گذارد و با کشیدن ثابت می کند. چون نخ هایی که استفاده می کنند، نخ بخیه جذبی است، تغییرات بینی دائمی نخواهد بود و حدودا بعد از دوسال به ترمیم مجدد نیاز دارد.

  •       لیفت بینی با تزریق ژل

لیفت بینی با تزریق ژل برای کسانی که افتادگی بینی دارند، یا بیرون زدگی ها غضروفی آزارشان می دهد مناسب است. مقدار ماندگاری این روش به عوامل مختلفی مانند: نوعی ژلی که استفاده مشود، بافت پوست و سن بیمار بستگی دارد. نتایج این روش هم بین یک سال تا یک سال و نیم متغیر است. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که این روش برای برطرف ایرادات اساسی بینی مناسب نیست.

  •       لیفت بینی با جراحی

شاید وقتی روش لیفت بینی با جراحی را می بینید، تصور کنید مانند عمل جراحی بینی است، در حالی که اینگونه نیست.

لیفت بینی با جراحی معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود. البته گاهی بنا به شرایط بیمار ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود. در هر صورت شما دردی احساس نخواهید کرد.

این یک جراحی سبک است که حدود 2 تا 4 ساعت به طور حدودی زمان می برد، و شما می توانید بعد از تقریبا دو ساعت استراحت به زندگی عادی برگردید.

کاندید مناسب برای لیفت بینی

استفاده از لیف بینی محدودیت خاصی ندارد و همه افراد می توانند از این روش استفاده کنند.

مزایای لیفت بینی چیست؟

در مقایسه با روش جراحی هزینه کمتری دارد به صرفه تر است. محدودیت سنی ندارد. دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است و بیهوشی ندارد.

معایب و عوارض لیفت بینی

شاید بتوان مدت زمان کوتاه ماندگاری که دارد را بتوان یک عیت حساب کرد. و مانند خیلی از کارهای زیبایی دیگر نیاز به ترمیم مجدد دارد.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت به معنی با کشیدن است، در لیفت ابرو با بالا کشیدن ابروها حالت آن را تغییر می دهند تا چهره متفاوت و متعادل تر شود. همین تغییر حالت به درشت تر دیده شدن چشم ها هم کمک می کند و در نتیجه چهره زیبا تر به نظر می رسد.

چه افرادی نیاز به لیفت ابرو دارند؟

افرادی که خطوط عمیق بین ابروها دارند.

افرادی که افتادگی پیشانی دارند.

و افرادی که ابروهایشان افتاده است.

برای لیفت ابرو از چه روش هایی استفاده میشود؟

  •       تزریق بوتاکس
  •       با نخ
  •       استفاده از لیزر
  •       روش هایفوتراپی
  •       روش اولتراپی
  •     آندوسکوپی
  •       جراحی کلاسیک
  •       لیفت ابرو با استفاده از ورزش ابرو

انتخاب روش مناسب لیفت ابرو

پس از آشنایی با روش ها، سوال بعدی این است که کدام روش برای من مناسب تر است؟ در گام اول مشخص کنید برای هدفی می خواهید این کار را انجام دهید تا پزشک هم بتواند راهنمایی بیشتری به شما داشته باشد.

موارد دیگر که در انتخاب روش موثر است، به شرح زیر می باشد:

سن فرد

میزان افتادگی پیشانی

میزان افتادگی ابروها

جنسیت فرد

و ارتفاع پیشانی

کلام آخر

ابرو و بینی اجزایی از صورت هستند که رسیدگی به آنها تاثیر زیادی روی زیبایی چهره خواهد داشت اما خوب است که در روشی که برای رسیدگی به آنها انتخاب می کنیم، توجه لازم را داشته باشیم که در آینده از کاری که کردیم پشیمان نشویم. اگر می خواهید بهترین راهنمایی را برای انتخاب روش مناسب لیفت بینی و لیفت ابرو داشته باشید به مجله درمان، سلامت و زیبایی ویکی درمان مراجعه نمایید.

 

azimsanat بازدید : 76 شنبه 24 مهر 1400 نظرات (0)

در این مقاله برای همه عزیزانی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو و ابرو شده اند مژده ای داریم. حتما در مورد کاشت مو و کاشت ابرو مطالبی را تا کنون شنیده اید. در این مقاله قصد داریم مطالبی را برای کسانی که قصد کاشت مو و ابرو را دارند بدهیم. همچنین به کاشت مو به روش میکروگرافت می پردازیم. ریزش مو و ابرو برای همه اتفاق می‌افتد با این فرق که هر دو جایگزین شده و مجدد رشد می‌کنند. تنها در افرادی رشد مجدد اتفاق نمی‌افتد که احتمالا یا داروی خاصی مصرف کرده و بیماری زمینه‌ای دارند و یا به دلایل ژنتیکی ریزش بیشتر از حد معمول اتفاق خواهد افتاد که در این صورت فرد نیاز به کاشت مو و انتخاب بهترین روش جایگزینی خواهد افتاد.

عمل کاشت ابرو

کاشت ابرو و کاشت مو هر دو تقریبا بر یک پایه و اساس انجام می‌شود، ابرو ها می‌تواند تاثیر ویژه ای در چهره شما داشته باشد، پیوند ابرو از موهای بالای گوش گرفته می شود و در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. علت اصلی طبیعی بودن این روش، استفاده از موهای طبیعی است. پیوند ابرو باید توسط یک متخصص باتجربه صورت بگیرد.  تجربه و مهارت متخصص هرچقدر که بیشتر باشد، هزینه‌ی کاشت ابرو نیز بیشتر می‌شود.

در کاشت ابرو چندین ماه طول می‌کشد تا فولیکول های جدید نتایج کامل خود را نشان دهند. در کل، این احتمال وجود دارد که فولیکول های جدید که پیوند زده شده‌اند موهای جدیدی را تولید نکنند.

عمل کاشت مو

کاشت مو روشی است که در آن جراح پلاستیک یا پوست، موها را به ناحیه بدون مو سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر پیوند می‌زنند. کاشت مو معمولاً در کلینیک پزشکی با بی حسی موضعی انجام می‌شود. ژنتیک در افراد نیز باعث ریزش مو در آنها می‌شود. عوامل دیگری که باعث ریزش مو می شود که عبارتند از:

  1. رژیم غذایی
  2. فشار
  3. بیماری
  4. عدم تعادل هورمونی
  5. داروها

کاشت مو برای چه کسانی مفید است؟

کاشت مو می تواند ظاهر را بهبود و اعتماد به نفس را افزایش دهد. کاندید خوب برای کاشت مو افرادی هستند که:

  1. مردان مبتلا به طاسی مردانه.
  2. زنان با موهای نازک.
  3. هر کسی که موهای خود را در اثر سوختگی یا آسیب به پوست سر از دست داده باشد.

کلام آخر

کاشت ابرو و کاشت مو هر دو روندی است که در یک کلینیک زیبایی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود همچنین می‌بایست، در انتخاب هر دوی آن دقت لازم را به عمل آورید، تا بهترین نتیجه را از ان گرفته و موهای سالم، پر را جایگزین فضاهای خالی روی سر وابرو کنید، برای انتخاب روش متناسب با خودتان باید به پزشک مراجعه کنید و مشاوره بگیرید تا بهترین روش را در اختیار شما قرار دهد.

azimsanat بازدید : 79 شنبه 24 مهر 1400 نظرات (0)

تاکنون سایت پیش بینی ورزشی زیادی در دسترس کاربران علاقه مند به شرط بندی در این حوزه طراحی شده، برای فعالیت در این سایت ها لازم است که به برخی از نکات مهم توجه کنید که یکی از اصلی ترین این ها سایت پیش بینی با درگاه بانکی است. در این مقاله اهمیت و ارتباط بین این دو را مطالعه کنید.

سایت پیش بینی ورزشی

سایت پیش بینی ورزشی به معنی این است که در آن تنها خدمات مربوط به بازی های ورزشی ارائه می‌شود و اگر می‌خواهید در بازی های بخش کازینو فعالیت کنید بهتر است وارد سایت دیگری شوید. برای برنده بودن در این سایت ها باید ابتدا از امنیت آن مطمئن باشید چرا که اگر امنیت شما تامین نشود در صورت برد باز هم احتمال از دست دادن پول و سرمایه تان وجود دارد. مورد بعدی که بسیار مهم است دانش و اطلاعات شما از بازی، قوانین، وتاریخچه تیم هایی است که با هم در حال رقابت هستند.

اینکه اطلاعات شما کامل باشد تنها احتمال برد را افزایش می‌دهد، بازی بین تیم پرسپولیس و استقلال را فرض کنید، اینکه شما طرفدار کدام تیم هستید مهم نیست مهم این است که از تمرین بازیکن های تیم مطمئن شوید، اینکه بدانید یک بازیکن خوب از تیم پرسپولیس در بازی حضور ندارد، یا سر مربی تیم عوض شده، در کل هر نکته یا خبری که به هرکدام از دو تیم مربوط بشد می‌تواند روی برد یا باخت شما تاثیر بگذارد.

اهمیت سایت پیش بینی با درگاه بانکی

درگاه بانکی یک صفحه مرتبط برای پرداخت است، اگر شما بخواهید از یک سایت معروف ایرانی خرید کنید با خیال راحت اطلاعات بانکب خود را در آن قرار می‌دهید و خرید خود را انجام می‌دهید، ولی اگر سایت معروف نباشد باز هم با اطمینان این کار را انجام می‌دهید؟

 بگذارید ساده تر بیان کنیم، اگر شما برای خرید در سایت با درگاه بانکی شاپرک مواجه بشید قطعا به آن سایت اعتماد خواهید کرئ و به راحتی خرید خود را انجام می‌دهید چرا که این درگاه را در اکثر سایت های معتبر، دیده‌ و از آن استفاده کردید.

چگونه سایت پیش بینی با درگاه بانکی، داشته باشیم؟

ای نماد، یک نشان الکتریکی است که برای سایت پیش بینی با درگاه بانکی معتبر نیاز است، اگر بخواهیم ای نماد را با چیزی مقایسه کنیم، می‌توان به جواز کسب در فروشگاه ها یا دفاتر، اشاره کرد، همین امر نیز برای سایت ها وجود دارد که با نام ای نماد شناخته می‌شود، برای سایت پیش بینی ورزشی امکان گرفتن این نماد وجود ندارد چرا که این سایت ها در ایران غیر قانونی است و قطعا نماد قانئنی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

بنابراین یک شرکت و یا موسسه که به صورتی قانونی در داخل کشور فعالیت می‌کند، یک سایت طراحی کرده و برای آن ای نماد می‌گیرد، و سایت پیش بینی ورزشی تنها از طریق آن شرکت می‌تواند به درگاه بانکی معتبر دسترسی پیدا کند، افزایش اطمینان کاربران برای وارد کردن اطلاعات بانکی یکی از دلایلی است که سایت پیش بینی ورزشی نیاز به درگاه بانکی معتبر پیدا می‌کند.

سخن آخر

برای اینکه یک سایت پیش بینی ورزشی اعتبار داشته باشد و تعداد کاربران بیشتری را جذب کند، لازم است که به آنها اطمینان دهد تمامی اطلاعات شخصی از قبیل تلفن همراه و اطلاعات بانکیشان در امان است و هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند. داشتن نشان الکترونیکی ای نماد نشان دهنده امنیت و اعتبار سایت است که در صورت داشتن ان می‌توانید سایت پیش بینی با درگاه بانکی ایجاد کنید تا افراد با خیال راحت و اطمینان کامل شارژ حساب کاربری خود را افزایش دهند و به راحتی در سایت پیش بینی ورزشی در بازی های مورد علاقه خود شرط بندی کنند.

azimsanat بازدید : 73 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

همه ما برای بهداشت شخصی و راحتی به یک سری از روش ها روی می‌آوریم، موهای زائد در بدن تمامی انسان ها وجود دارد، و همه به دنبال روشی برای از بین بردن موهای زائد هستند، در گذشته از روش هایی مانند، اپیلاسیون و شیو کردن و کرم های مو بر استفاده می‌کردند، اما اکنون با پیشرفت علم لیزر موهای زائد جای روش های موقت و پر دردسر را گرفته است.

چگونه موهای زائد را برای همیشه از بین ببریم؟

از بین بردن موها برای مدت طولانی تنها با لیزر موهای زائد امکان پذیر است، امروزه که این روش بین آقایان نیز باب شده و به دنبال از بین بردن موهای برخی از نواحی بدن خود هستند. لیزر موهای زائد آقایان با خانم ها تفاوتی ندارد و تنها فرق ان این است که به دلیل آستانه درد کمتر و ضخامت بیشتر این تار موها بهتر است از کرم های بی حسی استفاده کنند و همچنین اپراتور از درجه کمتر شروع به درمان کند.

نحوه از بین رفتن موهای زائد

لیزر موهای زائد توسط یک اشعه که با ریشه موها برخورد می‌کند انجام می‌شود، به صورتی که رنگدانه موها را از بین برده و ریشه انها را سست می‌کند، دفعه بعدی که مو ها رشد می‌کنند باید کمتر و نازک تر و حتی کمرنگ تر از گذشته باشند، چرا که در غیر این صورت نه تنها موها از بین نرفتند بلکه احتمال گرفتن نتیجه عکس نیز وجود دارد و دلیل آن این است که تار موهای شما نازک بودند و لیزر روی ان نتیجه نداده است.

آیا لیزر موهای زائد آقایان نتیجه می‌دهد؟

باید بگویم که اگر در انتخاب کلینیک تخصصی لیزر و اپراتور دقت کرده باشید متوجه تخصص و تجربه آنها در این زمینه می‌شوید، آنها با شناخت پوست و جنس تار موهای شما می‌دانند که استفاده از چه دستگاهی و چه درجه‌ای برایتان نتیجه بخش است، همچنین تعداد جلساتی که باید مراجعه کنید به مرور زمان مشخص می‌شود.

گاهی ممکن است با 8 جلسه درمان نتیجه خوبی بگیرید و بعد از آن نیاز به مراجعه در طولانی مدت داشته باشید، برای مثال هر 6 ماه یکبار و بعد از آن سالی یکبار برای دادن شک به تار موها برای لیزر مراجعه کنید.

هزینه لیزر موهای زائد آقایان

هزینه لیزر به مناطقی که می‌خواهید تحت درمان قرار گیرد بستگی دارد برای مثال ناحیه کمر با پا فرق دارد، اگر فقط صورت یا پشت گردن را بخواهید هزینه کمتری را نسبت به ما بقی نقاط بدن پرداخت خواهید کرد، هزینه لیزر موهای زائد آقایان علاوه بر ناحیه تحت درمان به تعداد جلسات لازم نیز بستگی دارد، لازم به ذکر است که کلینیک و نوع دستگاه لیزر نیز در این روند تاثیر خواهند گذاشت.

سخن آخر

لیزر موهای زائد آقایان، خدماتی است که در کلینیک های لیزر به انها ارائه می‌شود، امروزه این کار بسیار رواج یافته و اصلا عیبی ندارد که آقایان نیز به بهداشت فردی خود اهمیت بدهند. در بالا به نحوه عملکرد دستگاه های لیزر و هزینه های تمام شده برای آنها اشاره کردیم.

azimsanat بازدید : 88 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

عوامل موثر در سئو سایت 

در دنیای امروز با افزایش علم و پیشرفت تکنولوژی، همه چیز با چند کلیک ساده و به راحتی در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد همين امر موجب افزایش اهمیت سئو سایت می‌شود، چرا که تک تک این نکات می‌تواند راهی برای رشد و نمایان شدن کسب و کارتان باشد. در این بلاگ روش هایی برای بهبود و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ، داده شده که می‌توانید با دنبال کردن آنها وب سایت خود را در رتبه های بالای موتورهای جستجو قرار دهید.

5 راه برای بهبود رتبه و سئو سایت

برای بالا بردن رتبه سایت در موتور جستجو، باید به تمامی نکات سئو سایت توجه کرد، در پایین به برخی از این نکات که از اهمیت ویژه ای برخوردارند اشاره می‌کنیم:

انتشار مطالب مرتبط و معتبر

محتوای با کیفیت و معتبر، محرک شماره یک در رتبه بندی موتورهای جستجو است و هیچ جایگزینی بهتر از یک محتوای کامل و جامع نیست. کیفیت محتوای ایجاد شده است، در افزایش ترافیک سایت تاثیر مستقیم خواهد داشت، همچنین تنظیم مهارت های نوشتاری در وب و معرفی شخصی که این محتوا را تهیه کرده نیز از مواردی است که شاید در مرحله اول به چشم نیاید ولی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

کلید واژه ها

برای هر صفحه محتوای معتبر در وب سایت خود یک عبارت کلیدی خاص را شناسایی و هدف گذاری کنید. به این فکر کنید که مخاطب شما با چه عباراتی می‌تواند آن صفحه را جستجو کند برای مثال:

  1. کارشناسی ارشد آنلاین در مدیریت مهندسی
  2. مهندسی پزشکی چیست؟
  3. خرید خودرو 206
  4. عکاسی از جنگل های شمال
  5. چگونه می‌توان برای بورسیه تحصیلی اقدام کرد؟
  6. تفاوت بین مهندسی و فناوری مهندسی چیست؟

چند عبارت کلیدی

دستیابی به رتبه بندی موتورهای جستجو برای چندین عبارت کلیدی در یک صفحه وب بسیار دشوار است، مگر اینکه این عبارات مشابه یکدیگر باشند. اگر می‌خواهید برای عبارات متعدد کلمات کلیدی در وب سایت خود رتبه بندی کنید، باید برای هر عبارت کلیدی مورد نظر خود یک صفحه وب جداگانه ایجاد کنید.

محتوا

فراتر از آدرس صفحه، عنوان و سرفصل ها، محتوا بیشترین تاثیر را در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. کلمه کلیدی خود را چندین بار در سراسر صفحه تکرار کنید تا چگالی مورد نظر را به منظور ایجاد رتبه بالا بدست آورید.

فراموش نکنید که برای برجسته کردن این عبارات کلیدی از حروف برجسته، هدینگ ها (به ویژه H1) استفاده کنید، اما زیاده روی نکنید. شیوه نگارش و بیان شما باید به دل مخاطب بنشیند تا دست از خواندن مطلب نکشد و تا انتهای آن هیجان داشته باشد. بنابراین محتوا را فدای سئو نکنید، یک محتوای خوب در وهله اول برای مخاطب نوشته می‌شود.

به روز رسانی محتوا سایت

محتوای خود را به طور مرتب به روز کنید، به روز رسانی محتوا به موتور جستجو نشان می‌دهد که کاربران سایت و نیازهایشان برایتان مهم است، و همین امر موجب افزایش رتبه خواهد شد. 

وبلاگ نویسی

نوشتن محتوای اضافی، غنی از عبارات کلیدی، در وبلاگ خبری شما نیز می‌تواند در سئو سایت و رتبه موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. پست های وبلاگ می‌توانند به روزرسانی کوتاه تری در مورد موضوعات خاصی باشند که به خواننده کمک می‌کند تا تصویر بهتر یا اطلاعات بیشتر در مورد موضوع را کسب کند. سعی کنید پست های وبلاگ مربوطه را به یکدیگر وصل کنید.

سخن آخر 

سئو سایت روشی است به منظور بهینه سازی و بالا رفتن رتبه سایت که در کنار آن با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و کاربران سایت همراه می‌باشد. موتورهای جستجو از هوش بسیار بالایی برخوردارند و تمامی نکاتی که در سئو سایت اهمیت دارد را جزء به جزء بررسی کرده و رتبه سایت شما را مشخص می‌کنند. این هوش مصنوعی با در نظر گرفتن تک تک نکات قابل توجه رتبه ای همسان، با موارد اجرا شده را برای وب سایت در نظر می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سئواینجا https://seoinja.com/ مراجعه کرده و از نکات این سایت بهره ببرید.

azimsanat بازدید : 95 دوشنبه 16 فروردین 1400 نظرات (0)

 

اگر به دنبال بهترین وکیل جرایم رایانه ای میگردید خوب است ابتدا با تعریفی کلی از جرایم رایانه ای آشنا شوید و پس از آن به سراغ بهترین وکیل جرایم رایانه ای رویم.

جرایم رایانه ای را میتوان از منظری به ویروس کرونا تشبیه کرد؛ به این دلیل که در ابتدا شناخت کافی از آن وجود ندارد و پس از گذشت مدتی و بررسی های جامع متوجه می شویم با چه عاملی جرم زایی رو به رو هستیم چون رشد فناوری متوقف نمی شود.

وکیل جرایم رایانه ای

برای مثال شخصی با استفاده از برنامه نویسی درگاه های اینترنتی بانکی، به صورت کاملاً متقلبانه رسیدی از واریز وجه از طریق سیستم شبا برای قربانیانی که فروشنده وسایلشان در سایت های فروش کالا بودند، ارسال می کرد، در صورتی که آن رسید صرفاً با برنامه نویسی پیچیده ای ایجاد شده بود. این خود نشان از پیچیدگی جرایم رایانه ای و اینترنتی دارد و نشان میدهد برای حل مشکلات این چنینی نیاز به بهترین وکیل جرایم رایانه ای داریم.

بهترین وکیل جرایم رایانه ای را از کجا پیدا کنم؟

حال با هم می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که ویژگی یک وکیل جرایم رایانه ای چه چیزهایی باید باشد تا او را تبدیل به بهترین وکیل جرایم رایانه ای تبدیل کند.

اولین ویژگی که وکیل جرایم رایانه ای باید داشته باشد آگاهی به شرایط، قوانین و جرایم رایانه ای است. پیش از هر موضوعی لازم است وکیل از موضوعات گفته شده کاملا آگاهی داشته باشد.

نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بهترین وکیل جرایم رایانه ای مورد نظر شما حتی ممکن است سابقه به خصوصی نداشته باشد ولی حوزه مطالعاتی او در این زمینه به طور قابل قبولی بالا باشد.

بهترین وکیل جرایم رایانه ای

 و حوزه مطالعات وی ممکن است بر نداشتن سابقه کاری ایشان برتری جوید، چون تخصص در جرایم رایانه ای و اینترنتی، صرفاً به سوابق کاری بر نمی گردد و حوزه مطالعات و بروز بودن در این قسم جرایم که نیازمند آگاهی از آخرین تحولات در حوزه جرایم فضای مجازی است، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. 

دومین ویژگی که میتوان به ان اشاره کرد این است که یک وکیل متخصص و آگاه نسبت به جرایم اینترنتی و رایانه ای، ارائه مشورت و راهنمایی مناسب و ساده فهم به موکل خود دهد؛ ممکن است بخاطر وضعیت بد معیشتی کنونی، برخی از بزه دیدگان توان استخدام وکیل متخصص را نداشته باشند و تنها می خواهند با گرفتن مشاوره ای تخصصی، خود مسیر را ادامه دهند.

بهترین وکیل جرایم رایانه ای متخصص نبایست بزه دیده را حتماً نسبت به گرفتن وکیل ترغیب کند بلکه برخی از افراد تنها با دانستن مسیر میتوانند خود به مال برده شده، دست پیدا کنند. پس وکیل متخصص جرایم اینترنتی و رایانه ای بایست غم حل مشکل موکل را داشته باشد نه غم حل مشکلات مالی خود را.

 شما میتوانید برای حل مشکلات احتمالی خود و مشورت و ارتباط گرفتن با وکلای متخصص و زبده، از طریق سایت یا اپلیکیشن شهرداد به مشاوران  و وکلای شهرداد دست یابید.



 

azimsanat بازدید : 80 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

هنگامی که به صورت آنلاین تجارت می کنید ، نمی توان اهمیت مشاوره سئو  را بیش از حد ارزیابی کرد - استراتژی سئو  با دقت برنامه ریزی شده بهترین تضمین برای اطمینان از موقعیت شما در نتایج جستجوی گوگل  است. اگر استراتژی سئو  شما مطابق نباشد ، بدیهی است که در نهایت در نتایج جستجو پایین خواهید آمد و این جایی نیست که می خواهید باشید. این برای تجارت شما خوب نیست و برای مشتریان شما نیز خوب نیست. شما می خواهید استراتژی بازاریابی محتوای شما با استفاده از رسانه های جالب و محتوای برتر مشتریان شما را به خود جلب کند و این همان چیزی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز می خواهند - وب سایت های عالی که نه تنها افسانه به نظر می رسند ، بلکه بسیار آموزنده و آموزشی هستند. اگر در پایین آوردن موضوع سئو  مشکل دارید ، یک شرکت سئو مانند ClearTech Interactive می تواند به شما کمک کند.

مشاوره سئو

صفحات زیبا کافی نیستند

می توانید وب سایت خود را به دست یک طراح گرافیک بسپارید و بدون شک در نهایت با یک سایت بسیار جذاب مواجه خواهید شد. این که آیا یک طراح وب متوسط ​​می خواهد بداند چگونه می تواند یک استراتژی م سئو ثر در جستجوگرها را ایجاد کند ، سایت خود را رتبه بندی کند ، به بازار هدف خود برسد ، شرکت خود را به طور  مستقر کند و محصول یا خدمات خود را به روشی تولید کند که منجر به ایجاد تماس ، تماس و درآمد شود. کاملاً موضوع دیگری است.

آنچه شما می خواهید افزایش بازدید به وب سایت خود ، تولید آگهی های بیشتر و گفتگو با مشتریان خود است. اینها برخی از مزایای سئو و نحوه دستیابی شما به این نتایج است. موتورهای جستجو از برنامه هایی به نام "عنکبوت" استفاده می کنند که بصورت سیستماتیک وب را می شناسند و صفحات وب سایت را مشخص می کنند. این داده ها از تمام خزیدن وب آنها جمع شده ، برای تعیین میزان مرتبط بودن شما در سلسله مراتب نتایج جستجو ، جمع آوری ، تحلیل و استفاده می شوند.

 بیایید با واقعیت روبرو شویم ، بیشتر طراحان گرافیک و طراحان وب درگیر جزئیات کارهای هنری ، برنامه نویسی و کارهای فنی شده اند و به راحتی نمی توانند حرفه طراحی وب سایت خود را انجام دهند و در آن مهارت کافی داشته باشند و همچنین در زمینه سئو  متخصص هستند. 

اکثر طراحان وب درک سطحی از سئو  دارند و به سادگی با روند جزئی سئو کاملاً آشنا نیستند. اگر از شخصی استفاده می کنید که واقعاً در آن تخصص ندارد ، چگونه می توانید از مزایای خدمات سئو  بهره مند شوید؟ به همین دلیل است که وقتی از شرکتی استفاده می کنید که دارای تجربه و تخصص در سئو است ، مزایای خدمات سئو  و آنچه می توان به دست آورد بسیار قابل توجه است.

مشاوره سئو

مزایای خدمات جستجوگرها

استخدام یک سرویس حرفه ای سئو فواید زیادی دارد. یک سرویس سئو  حرفه ای قادر خواهد بود تا به شما در دستیابی به این مزایا کمک کند:

قرار گرفتن در معرض آنلاین ملی

تلاش های تجاری را افزایش دهید

شرکت خود را به عنوان یک مرجع قرار دهید

بر رقبای خود مسلط شوید.

مشتریان بزرگتر را بگیرید

منابع سرب خود را متنوع کنید و هر هفته آگهی های جدید با علاقه زیادی دریافت کنید

یک ساختمان تجمعی هر ساله با بازدیدکنندگان ، بازدیدها ، راهنمایی ها و سوالات جدید

بازگشت سرمایه عالی ، انجام بیشتر فعالیتهایی که می توانید انجام دهید

جذب خریداران داغی که در وب هستند

بودن در رأس گوگل  برای همه جستجوی کلمات کلیدی مرتبط

به وب سایت های دارای رتبه بالاتر معمولاً بیشتر اعتماد می شود

قبل از رسیدن رقبا به میوه آویزان کم.

اکنون به جای اینکه منتظر بمانید تا سخت یا پرهزینه شود ، رتبه بندی خوبی خواهید داشت.

استفاده از رشد وب هر ساله که هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد

با استفاده از سال نسبت به سال روند رشد تجارت الکترونیکی

با بازدید کنندگان بیشتر از وب سایت شما ، این به سوالات بیشتری تبدیل می شود

جریان مداوم تماس ها یا سوالات جدید

ارتباط با مشتری و مشتری خود در دستگاه های بیشتری (تلفن همراه ، رایانه لوحی و غیره)

استراتژی فراموش شده سئو  خود را به استراتژی م oneثر و در حال رشد تبدیل کنید.

شروع کار قبل از هزینه های سنگین و رقابت شما با اطمینان در موقعیت های بالایی قفل می شود.

زودهنگام را شروع کنید و اغلب به روز کنید

مشاوره سئو

مزایای خدمات سئو  بسیار زیاد است اما اگر اشتغال به کار سئو  را شروع نکرده اید ، باید سریعاً این کار را شروع کنید. اگر منتظر بمانید ، بیشتر و بیشتر عقب خواهید افتاد ، در حالی که شرکت هایی که سالها از سئو  استفاده کرده اند همچنان در رتبه بندی صعود می کنند. هرچه رقابت شما مسلط شود ، پیشی گرفتن از آن دشوارتر می شود. گاهی ممکن است غیرممکن باشد. هنگامی که شروع به کار کردید ، باید یک برنامه برنامه ریزی شده منظم برای سئو  را شروع کنید - برای بیشتر مشاغل کوچک ، این هر ماه بین 10 تا 40 ساعت در هر ماه برای این کار اختصاص می یابد. مطمئناً شما برای انجام همه این کارها بسیار شلوغ خواهید بود و در بالای محتوای وب خود باقی خواهید ماند و اطمینان از به حداکثر رساندن آن برای سئو می تواند یک چشم انداز دلهره آور باشد. این یکی از مزایای خدمات است که بهترین راه حل است.

بسیاری از مشاغل کوچک وقتی مزایای خدمات سئو  را می یابند و همچنین از اینکه چگونه می توانند با استفاده از سئو  صرفه جویی کنند ، به طرز شگفت انگیزی تعجب می کنند. مشتریانی که از Adwords استفاده کرده اند مطمئناً ضرورتی ندارند که با یک کلیک هزینه پرداخت کنند و معمولاً متوجه می شوند که سئو در تولید سرنخ بسیار موثر است ، اگر نه طولانی تر و مقرون به صرفه تر.

مشاوره سئو

مزایای خدمات سئو  ما

مزایای خدمات جستجوگرها تعداد زیادی است s و ما برخی از آنها را در این مقاله شرح داده ایم. خدمات بسیار دیگری وجود دارد و نمی توان این خدمات و تأثیری را که می توانند در کسب و کار شما داشته باشند بیش از حد بیان کرد. ClearTech Interactive برای کمک به شما در زمینه استراتژی سئو  و سایر جنبه های دیگر توسعه وب سایت مجهز است. اگر شما اپراتور یک شرکت مستقر هستید و می خواهید سئو  خود را بهبود ببخشید ، می توانیم به شما کمک کنیم - ما از سال 2003 به تعدادی از مشتریان در دستیابی به موقعیت های برتر کمک کرده ایم. همچنین می توانیم با یک سئو  به مشاغل جدید کمک کنیم استراتژی است که نتایج فوری ارائه می دهد.

سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

 

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

azimsanat بازدید : 105 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

در برخی ماقع دو یا چند نفر به طور همزمان ادعای مالکیت بر یک مال می کنند. در نتیجه بین این افراد اختلاف رخ می دهد. برای حل این اختلاف، هر یک از افرادی که خود را مالک مال می داند می تواند با اراده مدرک و سند مالکیت خود را اثبات کند. دلایلی که می توانند مالکیت شخص را بر یک مال اثبات کنند، دلایل مشخصی هستند که باید این دلایل برای اثبات مالکیت به قاضی ارائه شوند.

اثبات مالکیت

دلایل اثبات مالکیت چیست؟

سند

مهم ترین دلیلی که می تواند مالکیت را اثبات کند، سند مالکیت است. اموالی مانند ملک، مطابق قانون در دفتر اسناد رسمی به ثبت می رسند و ملک به نام مالک زده می شود و این سند اثبات کننده مالکیت فرد است.

شاهد

شاهد نیز می تواند دلیل اثبات مالکیت شخص به مال باشد. البته شهادت هر شاهدی اعتبار ندارد و شاهد باید واجد شرایط باشد.

تصرف مال

کسی که بر یک مال تصرف دارد، برای اثبات مالکیت خود نیازی به دلیل ندارد. بلکه کسی که می خواهد بر مالی که در تصرف دیگری است ادعای تصرف کند باید دلیل ارائه کند. البته اگر کسی با ارائه سند یا شهادت اثبات کند که متصرف مالک مال نبوده، مالکیت متصرف منتفی است. پس داشتن سند بر تصرف مقدم است. به عنوان مثال کسی که سند یک ملک را به نام خود دارد، مالک آن ملک است حتی اگر در آن تصرف نداشته باشد.

قرارداد کتبی یا شفاهی

خواهان دعوای اثبات مالکیت باید وجود قرارداد و وقوع انتقال مالکیت را اثبات کند. در صورتی که قرارداد به صورت شفاهی بوده نیز باید با ارائه دلیل قرارداد شفاهی را اثبات کند.

در تنظیم لایحه به چه نکاتی توجه کنیم؟

لایحه سندی است که اصحاب دعوا با استفاده از آن اظهارات و ادعاهای خود را به سمع قاضی می رسانند. تنظیم لایحه در تمام مراجع قضایی معتبر شناخته می شود.

تنظیم لایحه نیازمند مقدمه چینی درست و شرح وقایع و ارائه دلیل و در نهایت بیان خواسته است.

تنظیم لایحه

لایحه شامل چند بخش است:

مقدمه لایحه

در این قسمت ابتدا باید شرح کوتاهی از وقایع بیان کنید. باید در جملاتی کوتاه بیان کنید که موضوع اختلاف چیست و منشا و سوابق آن چگونه بوده است.

متن لایحه

در قسمت متن بایست هر دلیل و استدلالی که برای اثبات ادعای خود دارید به همراه ضمایم را درج کنید. به این صورت سعی می کنید ذهن قاضی را به نتیجه مطلوب خود نزدیک کنید.

نتیجه لایحه

در قسمت نتیجه لایحه، منظور و خواسته خود را با توجه به دلایلی که بیان شد به قاضی می گویید.

سخن آخر

در این متن دلایل اثبات مالکیت و شیوه تنظیم لایحه مورد اشاره قرار گرفت. در تنظیم لایحه باید به لحن و ظاهر متن توجه بسیاری کرد. زیرا ظاهر لایحه اولا نشانه شخصیت اجتماعی شماست و در قدم بعد منظم و مرتب نوشتن لایحه می تواند قاضی را نیز به نحو بهتری تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر ظاهر، باید از کلمات مناسب و دستور زبان صحیح و املای درست کلمات استفاده کنید.

azimsanat بازدید : 83 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)


دستگیره دیجیتال یکی از کوچکترین نمونه های بارز در عصر تکنولوژی است ،که در جایگاه خودش  کاربردهای بخصوصی دارد. از دستگیره دیجیتال در درب ورودی آپارتمان و درب های اتاق خواب ها و یا محل کار و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد، در واقع با این دستگیره ها برای ورود به مکانی، دیگر نیاز به چرخاندن کلید یا انجام کار مکانیکی نیست بلکه فقط کافیست یا از با اثر انگشتی،یا از کارت ورودی،رمز ورود و یا از ریموت برای ورود و خروج استفاده کنید.


دستگیره دیجیتال، امن و بادوام ،مدرن و هوشمند یکی از مطمئن ترین نوع قفل درب ورودی منزل می باشد، شما میتوانید  در مدت زمان بسیارکوتاهی با شناسایی رمز عبور، کارت عبوری و یا اثر انگشت ،درب ورودی خانه و یا محل کار خود را باز نمایید. بیشتر دستگیره دیجیتال بدون کلید بوده ،بنابراین بسیاری از مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی برای همیشه از بین می رود. 

البته لازم به ذکر است که این دستگیرههای دیجیتال دارای کلید اضطراری برای ورود در مواقع ضروری مثل: فراموش کردن رمز، گم نمودن کارت و یا تمام شدن باتری دستگاه می باشد. به همین دلیل توصیه میکنم که کلیدهای اضطراری حتما در محلی امن ،و خارج از منزل نگهداری کنید تا اگریکی از این اتفاقات برای شما افتاد دچار سردرگمی نشوید.

دقت در نصب دستگیره دیجیتال و هوشمند

توجه کنید که نصب دستگیره دیجیتال باید بسیار با دقت ، با اصول و به درستی نصب شود. در غیر این صورت کارایی خود را از دست داده و دیگر نمیتواند امنیت لازم را فراهم کند. 

قفل اثر انگشتی چیست؟

از قدیم ما همیشه قفل را به همراه کلید میشناختیم هر قفلی باید یک کلید همراه خود داشت. اما این روز ها قفل هایی به بازار آمده است که دیگر از کلید استفاده نمی کنند و برای باز شدن قفل از اثر انگشت استفاده میکنند به این نوع قفل ها قفل اثر انگشتی میگویند.

قفل اثر انگشتی یک نوع قفل هوشمند است که از سیستم اسکنر انگشت به هنگام ورود افراد استفاده میکند و همین مساله باعث افزایش امنیت حریم های شخصی و همچنین جلوگیری از مسائلی مانند ماندن پشت در به علت فراموشی کلید و از این قبیل مسائل میشود.

اما شاید برای شما سوال باشد که نحوه عملکرد این قفل ها چیست؟ با کارن در این مقاله همراه باشید تا شما را با ساز و کاز قفل های هوشمند آشنا کنیم.

نحوه عملکرد قفل اثر انگشتی چگونه است؟

قفل اثر انگشتی بر اساس سیستم بیومتریک ساخته شده است. این قفل دارای یک ورودی دیجیتال است که اسکنر اثر انگشت میباشد. این ورودی پس از خواندن اثر انگشت انسان به صورت دو بعدی و سه بعدی، آن را به صورت الگوهای عددی تبدیل میکند. زمانی که فرد انگشت خود را روی اسکنر انگشت قرار می دهد، اثر انگشت به صورت الگوهای عددی رمز گذاری میشوند و در پایگاه داده ای قفل ذخیره میشوند.

پس از این مرحله اگر دوباره انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قفل قرار دهید اثر انگشت اسکن خواهد شد و با اثر انگشت قبلی که در حافظه قفل اثر انگشتی ذخیره شده بود مقایسه میشود. اگر این دو اثر انگشت با هم مطابقت داشت هویت شخص برای قفل تایید میشود و درب ورودی را برای فرد مورد نظر باز میکند.

فواید استفاده از قفل اثر انگشتی

  • قابلیت های باز شدن درب منزل بدون نیاز به کلید

  • دارا بودن بدنه مقاوم نسبت به قفل های مکانیکی

  • سرعت بالا در تشخیص هویت افراد برای باز کردن درب

  • تنوع مدل

  • قابلیت تعریف تعداد زیادی اثر انگشت

  • مجهز به آلارم امنیتی

  • مجهز به سیستم بیومتریک

  • مجهز به قفل کودک

  • مجهز به قفل خودکار درب منزل پس از خروج از منزل

  • باز و بسته کردن درب توسط ریموت

  • استفاده از باتری قلمی برای تامین انرژی بدون نیاز به سیم کشی

خلاصه مطالب :

نکات بسیار زیادی وجود دارد که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. مهم ترین آن خرید دستگیره دیجیتال و هوشمند از فروشگاه های معتبری مانند کارن میباشد. با خرید از یک فروشگاه معتبر خیال خود را از مسائل امنیتی منزلتان راحت کنید.



azimsanat بازدید : 76 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

مشاوره سئو - بیاموزید برای سئو

این راهنما معرفی و مروری بر بهینه سازی موتور جستجو (سئو) ، یک تاکتیک بسیار مهم برای هدایت بازدید به سایت شما خواهد بود.

در این راهنما خواهید آموخت:

سئو چیست و چرا مهم است؟

تحقیقات کلمات کلیدی سئو و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

بهترین روشهای بهینه سازی در صفحه

بیایید شروع کنیم!

1. سئو چیست و چرا مهم است؟

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنها است که توسط کاربران جستجو کننده اصطلاحات مربوط به وب سایت شما به راحتی قابل کشف است. اصطلاح سئو همچنین روند آسانتر کردن صفحات وب را برای نرم افزار نمایه سازی موتور جستجو ، معروف به "خزنده" ، برای یافتن ، اسکن و نمایه سازی سایت شما توصیف می کند.

در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است ، بسیاری از تازه واردان سئو هنوز درباره مشخصات خاص سوالاتی دارند ، از جمله:

چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود برای موتورهای جستجو "بهینه سازی" می کنید؟

از کجا می دانید چه مدت باید برای سئو جستجو کنید؟

چگونه می توان توصیه های "خوب" سئو را از مشاوره های "بد" یا مضر سئو جستجو کرد؟

شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتور جستجو این باشد که چگونه شما واقعاً می توانید از سئو استفاده کنید تا به ایجاد ترافیک ، بازده و فروش بیشتر برای تجارت شما کمک کند.

مشاوره سئو

چرا باید به سئو سایت اهمیت دهید؟

هر روز میلیاردها جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. این به معنای مقدار بسیار زیادی از ترافیک خاص و پررنگ است.

بسیاری از مردم محصولات و خدمات خاص را با هدف پرداخت هزینه های این موارد جستجو می کنند. این جستجوها دارای هدف تجاری شناخته شده اند ، به این معنی که آنها با جستجوی خود به وضوح نشان می دهند که آنها می خواهند چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند.

آغازگر سئو

یک جستجوی جستجو مانند "من می خواهم ماشین بخرم" هدف تجاری مشخصی را نشان می دهد

افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد. فراتر از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع مواردی هستند که فقط به شغل شما مربوط می شوند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به سوالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

آیا احتمالاً ویجت های خود را از منبعی قابل اعتماد دریافت می کنید که در هر چهار بار گذشته برای کمک به مشکلی به گوگل یا کسی که هرگز در مورد او چیزی نشنیده اید اطلاعات خوبی ارائه می دهد؟

در واقع چه چیزی برای ایجاد ترافیک جستجوگرها از موتورهای جستجو مفید است؟

توجه به این نکته مهم است که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر اصلی نتایج جستجو است که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد در آن نشان داده شود ، اما بهترین روش های ذکر شده در این راهنما به شما کمک می کند سایت خود را تعیین کنید و محتوای آن برای رتبه بندی در سایر موتورهای جستجو نیز هست.

اصول سئو را بیاموزید

گوگل در بین موتورهای جستجو مسلط است ، اما در سایتهایی مانند یاهو و بینگ خواب نباشید

بنابراین چگونه گوگل تعیین می کند که کدام صفحات را در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند برگرداند؟ چگونه می توانید این همه بازدید ارزشمند را به سایت خود برسانید؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، اما در سطح بالایی:

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مربوط به کیفیت بالا و مرتبط با جستجوی جستجوگر باشد.

الگوریتم گوگل با استفاده از "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین اینکه آیا این محتوا با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و سایر عوامل (که به عنوان "سیگنال های رتبه بندی" شناخته می شود) مرتبط است یا خیر. .

گوگل "کیفیت" را با چندین روش تعیین می کند ، اما نمایه پیوند یک سایت - تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و یک سایت به طور کلی لینک می شوند - از مهمترین آنهاست.

مشاوره سئو

به طور فزاینده ای ، سیگنال های رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم گوگل مورد ارزیابی قرار می گیرند تا تعیین کنند که یک سایت در چه رتبه ای قرار می گیرد ، مانند:

چگونه افراد با یک سایت درگیر می شوند (آیا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت باقی می مانند یا اینکه دوباره به صفحه جستجو باز می گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک کنید؟)

سرعت بارگیری سایت و "دوستی موبایل"

چه مقدار محتوای منحصر به فرد یک سایت دارد (در مقابل محتوای "نازک" یا تکراری ، با ارزش کم)

صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر می گیرد و گوگل به طور مداوم روند خود را به روز می کند و اصلاح می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه کاربر را دارد.

2. تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

اولین قدم در بهینه سازی موتور جستجو این است که تعیین کنید در واقع برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به معنای شناسایی اصطلاحاتی است که افراد در جستجوی آنها هستند ، همچنین به عنوان "کلمات کلیدی" شناخته می شوند که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کند.

 

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید وقتی ویجت ها به دنبال "ویجت ها" می گردند و شاید وقتی چیزهایی مانند "خرید ابزارک" را تایپ می کنند ، شرکت ویجت شما نشان داده شود. شکل زیر حجم جستجو یا تعداد تخمینی جستجوها برای یک مدت خاص را برای مدت زمان مشخص نشان می دهد:

azimsanat بازدید : 83 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

در این مقاله به طور کامل به سئو انگلیسی سایت پرداخته شده است

سئو داخلی سایت چیست؟

سئو داخلی روشی است برای بهینه سازی عناصر در وب سایت (برخلاف بک لینک ها در جای دیگر اینترنت و سایر سیگنال های خارجی که به طور کلی تحت عنوان "سئو خارج از سایت" شناخته می شوند) برای رتبه بندی بالاتر و از موتورهای جستجو ترافیک مرتبط تری کسب کنید. سئو داخلی به معنی بهینه سازی محتوا و کد منبع یک صفحه است.

فراتر از کمک به موتورهای جستجو برای تفسیر محتوای صفحه ، سئو داخلی مناسب همچنین به کاربران کمک می کند تا به سرعت و به وضوح درک کنند که یک صفحه مربوط به چه چیزی است و آیا به جستجوی آنها پاسخ می دهد. در حقیقت ، سئو داخلی خوب به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند اگر یک انسان از یک صفحه بازدید کند ، چه چیزی را می بیند (و چه ارزشی برای او خواهد داشت) .

هدف نهایی از سئو داخلی را می توان تصور کرد که تلاش برای ساده سازی هرچه بیشتر موتورهای جستجو و کاربران مزایای زیر را دارد:

  • درک کنید که یک صفحه وب چیست.

  • آن صفحه را به عنوان مربوط به یک جستجو یا  یک کلمه کلیدی خاص یا مجموعه ای از کلمات کلیدی شناسایی کنید 

  •     آن صفحه را مفید و شایسته رتبه بندی خوب در صفحه نتایج موتور جستجو 

سئو انگلیسی

کلمات کلیدی ، محتوا و سئو انگلیسی سایت در سئو داخلی

در گذشته ، SEO سئو داخلی با استفاده از کلمات کلیدی مترادف بوده است - و به طور خاص ، شامل یک کلمه کلیدی با ارزش بالا در چندین مکان کلیدی در یک وب سایت.

برای درک اینکه چرا کلمات کلیدی دیگر در مرکز سئو انگلیسی سایت نیستند ، لازم است به یاد داشته باشید که اصطلاحات در واقع چه هستند

عناوین محتوا. از نظر تاریخی ، اینکه آیا صفحه ای برای یک اصطلاح خاص رتبه بندی می شود ، منوط به استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های خاص و مورد انتظار در وب سایت است تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای آن صفحه وب را پیدا کنند و بفهمند. تجربه کاربر ثانویه بود. صرف اطمینان از اینکه موتورهای جستجو کلمات کلیدی را پیدا کرده اند و سایتی را به عنوان مرتبط با این اصطلاحات رتبه بندی می کنند ، در قلب سئو انگلیسی سایت سئو انگلیسی  داخلی قرار دارد.


امروز ، هرچند ، موتورهای جستجو رشد پیچیده تری داشته اند. آنها می توانند معنای یک صفحه را با استفاده از مترادف ها ، زمینه ای که در آن محتوا ظاهر می شود یا حتی فقط با توجه به تکرار ترکیب کلمات خاص ، استخراج کنند. در حالی که استفاده از کلمات کلیدی هنوز مهم است ، اما روشهای تجویزی مانند استفاده از یک کلمه کلیدی منطبق دقیق در مکانهای خاص به تعداد لازم ، دیگر مستاجر SEO در صفحه نیست. آنچه مهم است ارتباط است. برای هر یک از صفحات خود ، از خود بپرسید که محتوای مربوط به هدف کاربر در پشت نمایش داده های جستجو (براساس استفاده از کلمه کلیدی شما هم در صفحه و هم در HTML آن) مرتبط است.

سئو انگلیسی


به این ترتیب ، سئو انگلیسی  داخلی کمتر به تکرار یا قرار دادن کلمات کلیدی می پردازد و بیشتر به درک اینکه کاربران شما چه کسانی هستند ، به دنبال چه چیزی هستند و همچنین در مورد چه موضوعاتی (کلمات کلیدی) می توانید محتوایی ایجاد کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند. صفحاتی که دارای این معیارها هستند دارای محتوایی هستند:

 

    عمیق: محتوای "نازک" یکی از اهداف خاص Google Panda بود. امروز کم و بیش تصور می شود که محتوا باید کاملاً کامل باشد تا شانس خوبی برای رتبه بندی داشته باشد.

    کاربر پسند آیا مطالب قابل خواندن است؟ آیا سئو انگلیسی  داخلی شما به گونه ای سازمان یافته است که به راحتی قابل مرور باشد؟ آیا به طور کلی تمیز است یا مملو از تبلیغات و پیوندهای وابسته است؟

    منحصر بفرد: اگر به درستی پرداخته نشود ، محتوای کپی شده از مکانهای دیگر سایت شما (یا مکانهای دیگر در اینترنت) ممکن است بر توانایی سایت در رتبه بندی در SERP ها تاثیر بگذارد.

    معتبر و قابل اعتماد. آیا محتوای شما به عنوان منبع قابل اتکا برای اطلاعات در مورد یک موضوع خاص ، به تنهایی ایستاده است؟

    با هدف جستجوی کاربر هماهنگ شده است. بخشی از ایجاد و بهینه سازی محتوای با کیفیت نیز تامین انتظارات جستجوگر است. عناوین محتوا باید با سوالات جستجوی رتبه بندی آنها مطابقت داشته باشد.

azimsanat بازدید : 81 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

دادسرا نهادی که از دادستان و دادیار و بازپرس تشکیل شده است و ریاست دادسرا با دادستان است. وظیفه اصلی دادسرا رسیدگی به جنبه عمومی جرم است. همچنین افرادی که از شخص یا چیزی شاکی هستند با تنظیم شکایت و مراجعه به دادسرا ها شکایت خود را به جریان می اندازند.

 دادسرا برای رسیدگی به جرم براساس قانون عمل میکند. دادسراها به نمایندگی از جامعه، اقدام به کشف جرم و تعقیب متهم و جمع آوری دلایل نموده تا حقوق افراد جامعه محفوظ و نظم و امنیت قضایی و اجتماعی حاصل گردد. اما دادسرا نهادی نیست که فقط حامی متضرر از جرم باشد و یا فقط به حفظ و تأمین امنیت اجتماعی بپردازد بلکه مکلف است ضمن انجام امور فوق از متهم حمایت کرده و حقوق فردی و اجتماعی وی را نیز لحاظ کند.

تنظیم شکایت

از این رو دادسرای عمومی و انقلاب که به اکثر جرایم رسیدگی می نماید از جایگاه مهمی برخوردار است. دادسرای نظامی و دادسرای ویژه روحانیت در معیت دادگاه های نظامی و دادگاه ویژه روحانیت نیز به جرایم خاص نظامیان و روحانیون رسیدگی می نمایند. البته در همه این موارد اصول حاکم تقریباً یکسان است. جهت اقامه دعوی در دادسرا و چگونگی تحقیقات برخی مقررات بایستی رعایت گردد تا از یک طرف حقوق شاکی و اجتماع و از طرف دیگر حقوق متهم تضمین شود. این مقررات به شرح زیر می باشد.

تنظیم شکایت در دادسرا

هر جرمی که صورت بگیرد، دارای جنبه عمومی است و علاوه بر آن دارای جنبه خصوصی نیز هست. اگر در ارتکاب جرم، شاکی خصوصی رضایت دهد ،جنبه عمومی جرم وجود دارد و مجازات صورت می گیرد و رضایت شاکی فقط میزان مجازات را تخفیف میدهد. بعضی از جرایم جنبه خصوصی آن بر جنبه خصوصی برتری دارد.(جرم قابل گذشت:رسیدگی و تعقیب آن بستگی به شکایت شاکی خصوصی دارد.)

اگر بعد از شکایت، شاکی رضایت دهد رسیدگی متوقف میشود.و در صورت صدور حکم علیه متهم حکم و مجازات اجرا نمیشود.

نتیجه میگیریم برای شروع به رسیدگی به جرم، طرح شکایت ضروری است.

طرح شکایت کیفری به دو صورت کتبی و شفاهی انجام میشود و در طرح شکایت شفاهی ،شکایت در صورت مجلس نوشته و توسط شاکی امضا میشود.

2 مرحله تنظیم شکایت

تنظیم شکایت و ثبت آن چند مرحله اصلی دارد که در این قسمت 2 مرحله را به طور خلاصه بیان می کنیم.

شماره 1- مراجعه به دادسرا

با شکایت شاکی، دادسرا موظف به رسیدگی می‌شود و نمی‌تواند از رسیدگی به آن امتناع کند، برای طرح شکایت شاکی باید به دادسرایی مراجعه کند که جرم در حوزه آن رخ داده است، بنابراین اگر جرم در مشهد اتفاق افتاده است، نمی‌توانید در تهران طرح شکایت کنید، گام اول تنظیم شکواییه و تقدیم آن به دادسراست.

تنظیم شکایت

شماره 2- تنظیم شکایت

شکایات در برگی تنظیم می‌شوند که «شکواییه» نام دارد. برخلاف دادخواست‌های حقوقی، نیازی نیست که شکواییه در برگه‌های مخصوصی که توسط قوه‌ی قضاییه تنظیم شده است نوشته شود، بلکه می‌توان شکواییه را در برگه‌های معمولی نیز تنظیم کرد. لازم به ذکر است که در تنظیم شکایت موارد زیر باید رعایت شود:

  • نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، شغل، میزان تحصیلات، وضعیت تأهل، تابعیت، مذهب، شماره‌ی شناسنامه، شماره‌ی ملی، نشانی دقیق، در صورت لزوم آدرس ایمیل، شماره‌ی تلفن ثابت و همراه، کدپستی شاکی

  • موضوع شکایت، تاریخ و محل وقوع جرم

  • ضرر وارده به مدعی و مورد مطالبه‌ی وی

  • ادله‌ی وقوع جرم، اسامی، مشخصات و نشانی شهود و مطلعان در صورت امکان

  • مشخصات و نشانی مشتکی عنه یا مظنون در صورت امکان

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.


azimsanat بازدید : 80 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

در این مقاله می خواهیم به بررسی این که با توجه به وضعیت نوسانات ارز و قیمت بی ثبات دلار آیا خریدن قفل دیجیتال کاری معقول و منطقی است و اساسا قفل دیجیتال چه مزیت هایی نسبت به قفل های عادی دارد بپردازیم.به عبارتی این قفل دیجیتال چیست که عالم همه دیوانه اوست؟

 

قفل دیجیتال

اکنون قصد داریم به بررسی مزیت های قفل دیجیتال بپردازیم

به سادگی وارد خانه شو

یکی از مهم ترین مزیت های قفل دیجیتال این است که راه های مختلفی برای ورود به به منزل دارید کلید مکانیکی را فراموش کردید؟ نگران نباشید رمز عددی را وارد کنید .رمز عددی هم به یاد نمی آورید؟اثر انگشت شما کلید شماست البته باید توجه کنید که همه ی این قابلیت ها بستگی به مدل قفل دیجیتال شما هم دارد پس لازم است در انتخاب قفل دیجیتال هم دقت لازم را مبذول فرمایی.


خانه ات را لوکس کن

قفل دیجیتال دارای طراحی مدرن زیبا و لوکسی است که ظاهر خانه شما را مدرن تر نمایان میکند و همچنین تجربه ی زندگی هوشمند و راحت را به سادگی برای شما فراهم میکند.



خانه ات را از راه دور کنترل کن

همیشه یکی از نگرانی های مردم پشت در ماندن های عزیزان به دلیل گم کردن کلید یا عوامل متعدد دیگر بوده با سیستم کنترل از راه دور قفل های دیجیتال شما از راه دور میتوانید درب خود را باز یا دوباره قفل کنید.مطمئن نیستید که اجاق گاز را خاموش کرده اید یا خیر؟ با همسایه خود تماس بگیرید و از او خواهش کنید که این لطف را در حق شما انجام دهد درب را به راحتی از راه دور باز کنید و پس از خروج او به راحتی دوباره قفل کنید.


حس خوب امنیت

یکی از کارهای رایج ایرانیان در هنگام مسافرت روشن گذاشتن تعدادی از لامپ ها یا کارهایی از این قبیل بوده است و علت این کار هم همان طور که پیداست نگرانی بابت مسائل امنیتی بوده است با قفل دیجیتال به علت غیر قابل نفوذ بودن آن دیگر نگران مهمان های ناخوانده نباشید و با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید.علاوه بر این قفل دیجیتال به محض انجام هر ورود و خروجی برای شما گزارش ارسال میکند تا ثبت دقیق همه ی ورود ها به منزل را داشته باشید


قفل دیجیتال چیست

 

بهترین قفل دیجیتال موجود در بازار کدام است؟

از نظر کیفیت، برند یال، از نظر بیشترین فروش و محبوبیت، برند سامسونگ، از نظر اقتصادی بودن، دستگیره‌های هوشمند هایوان (Hione)، و در آخر بهترین از نظر دسترسی، قفل هوشمند اثر انگشتی، در برندهای مختلف می‌باشد. البته از قفل‌های فول آپشن که دارای دسترسی‌های رمز، کارت، اثر انگشت، اپلیکیشن و … هستند، نمی‌توان چشم پوشی کرد چون این مدل قفل‌ها به این دلیل که کامل هستند، از نظر بسیاری بهترین محسوب می‌شوند.حال شما باید با توجه به نیاز و استفاده خود بررسی کنید که مناسب ترین قفل دیجیتال برای شما کدام است اما باید بدانید که انتخاب قفل دیجیتال حتی در این شرایط اقتصادی هم انتخابی هوشمندانه و منطقی به حساب می آید.

همچنین شما میتوانید از مشاوره مجموعه کارن برای انتخاب بهترین و مناسب ترین انتخاب با توجه به نیاز خود بهره مند شوید.






azimsanat بازدید : 81 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

عمل بینی چیزی است که زن و مرد و بزرگ و کوچک نمی شناسد. هر ساله افراد بسیاری برای رسیدن به چهره مطلوب خود و بهره مندی از زیبایی و جذابیت بیشتر برای عمل بینی اقدام می‌کنند. هر قدر تقاضا برای عمل بینی بالا رفته است، سطح تخصص و توانایی جراحان نیز ارتقا یافته است. بنابراین درصد موفقیت موارد جراحی بینی نیز افزایش یافته است. ولی همواره مواردی وجود دارد که جراحی بینی با موفقیت همراه نمی شود و نتیجه ای برخلاف انتظارات به دست می آید. عدم تحقق انتظار جراح و داوطلب از جراحی بینی، باعث می شود برای به دست آمدن نتیجه مناسب از عمل، انجام عمل بینی ترمیمی ضرورت پیدا کند.

عمل بینی ترمیمی ، یک جراحی ثانویه است که بعد از جراحی بینی نخست انجام می شود. این جراحی زمانی اجرا می شود که نتیجه جراحی اولیه مورد قبول نبوده یا اینکه آسیب های جانبی مانند اخلال در تنفس ایجاد شده است. عمل بینی ترمیمی همانطور که از نام آن پیداست، آسیب های ایجاد شده روی بینی بر اثر جراحی اولیه را ترمیم می کند و فرم مطلوب را در بینی ایجاد می کند.

عمل بینی ترمیمی

در چه صورت عمل بینی ترمیمی انجام می شود؟

هر شخصی که تحت جراحی بینی قرار می گیرد، از این جراحی انتظاراتی دارد. اگر بعد از این جراحی مشاهده کند انتظارات او برآورده نشده انجام عمل بینی ترمیمی می تواند بینی را به حالت مطلوب برساند. یکی دیگر از مواردی که باعث ضرورت عمل بینی ترمیمی می شود، آسیب هایی است که به شکل یا عملکرد بینی وارد می شود. به دلایل مختلفی از جمله کم تجربگی جراح ممکن است بینی در اثر جراحی دچار صدماتی شود. عمل بینی ترمیمی می تواند این صدمات را بهبود ببخشد.

گاهی افراد برای رسیدن به فرم بینی دلخواه خود دو تا سه جراحی بینی انجام می دهند تا در نهایت به فرمی که مطلوب آنهاست برسند.

برخی از مهمترین نکات درباره عمل بینی ترمیمی

زمانی که شما یک بار تحت عمل بینی قرار می گیرید، بینی شما برش ها و شکستگی های بسیاری را متحمل شده و آسیب پذیر می شود. برای اینکه بتوان جراحی دیگری را انجام داد باید تا بهبودی کامل بینی صبر کرد. حداقل شش ماه طول می کشد تا عوارض عمل بینی برطرف شوند و به طور معمول باید یک سال صبر کرد تا صدمات وارده به بینی ترمیم شود تا بتوان جراحی دیگری را روی بینی اجرا کرد.

بنابراین اگر یک مرتبه تحت جراحی بینی قرار گرفته اید و بعد از باز کردن پانسمان و گچ حس می کنید فرم بینی مطلوب شما نیست نباید به سرعت درخواست عمل بینی ترمیمی را به پزشک خود بدهید. زیرا علاوه بر اینکه نتیجه واقعی عمل بینی شما تا شش ماه بعد مشخص می شود، برای ترمیم بینی خود بعد از جراحی بینی نیز باید صبر کرد و نمی توان بلافاصله بعد از جراحی اول، جراحی دیگری روی بینی اجرا کرد.

عمل بینی ترمیمی

یکی از مهمترین عوارض عمل بینی، ورم است. ورم باعث می شود نتیجه نهایی جراحی به چشم نیاید و چیزی که دیده می شود نتیجه واقعی جراحی نباشد. برای دیدن اینکه نتیجه نهایی عمل بینی به چه شکل بوده، باید صبر کرد تا ورم بینی بخوابد که این فرآیند نیز شش ماه طول می کشد.

بنابراین اگر فکر می کنید نتیجه عمل بینی شما مطلوب نبوده، باید تا فروکش کردن کامل ورم ها صبر کنید و پس از آن تصمیم بگیرید.

جهت مطالعه موارد بیشتر درباره عمل بینی و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

azimsanat بازدید : 91 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

رفتن به فست فود علاوه بر رفع گرسنگی یک تفریح به حساب می آید. تا همین چند سال پیش کسی که به فست فود برای صرف غذا مراجعه می کرد چندان به فکر رژیم های غذایی و ضرر هایی که ممکن است داشته باشد، نبود. حقیقتا طعم غذایی که آنجا سرو می شد، اولویت اول برای حضور در آن جا یا حتی سفارش به صورت غذای بیرون بر بوده است. امروز ولی چیزهایی عوض شده است. سوسیس کالباس گیاهی به بازار آمده و اگر یک فودکورت بتواند غذای گیاهی مورد نظر مشتری را تامین کند، حتی فست فود می تواند میزبان گیاه خواران باشد. در این مطلب قصد داریم با معرفی فست فود کیش و همچنین روش استفاده از غذای بیرون بر در کیش، شما را برای برهه ای از زمان که به دنبال بهترین غذاخوری ها در کیش هستید، راهنمایی کرده باشیم.

سرویس بیرون بر فست فود کیش

مکان های تفریحی زیادی در جزیره ی زیبای کیش وجود دارد. برای خیلی از افراد تفریح و در کنار هم بودن به خصوص در طبیعت حرف اول را می زند. فودلند به این نظر و خواسته مشتری احترام گذاشته و با پیش بینی غذای بیرون بر در کیش از طریق سفارش آنلاین یا تلفنی خواسته های همه ی مشتری ها را مرتفع نموده است.

 غذای بیرون بر در کیش قابلیت ارسال و همچنین تحویل حضوری را دارد که این غذاها تقریبا شامل تمام منوی فودکورت کیش می شود. به شخصی تجربه ی منفی از غذای بیرون بر در کیش نداشتم، ولی پیشنهاد من حضور در فودلند و استفاده از تمام امکانات آنجاست. با وجود فست فود و غذاهای ایرانی و خارجی مختلف موجود در فودلند، از زمانی که صرف حضور در فودلند کیش کرده اید پشیمان نمی شوید.

جزیره ی بزرگ کیش در استان هرمزگان قریب به 20 سال است که به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری ایران و منطقه ی خاورمیانه مبدل شده است. زمانی که یک شهر از توریست ها پر می شود، قطعا افراد زیادی به دنبال بهترین رستوران آن می گردند. بهترین رستوران کیش در این مطلب به شما معرفی می شود تا زمان حضور در کیش صرف آزمون و خطا نکنید و با خیال راحت از وعده های غذایی خود لذت ببرید. همچنین این رستوران امکان سفارش آنلاین غذا در کیش را هم فراهم کرده است.

موقعیت مکانی بهترین رستوران کیش

اولا اگر به دنبال آدرس بهترین رستوران کیش می گردید باید به شما اعلام کنم، ابتدا دانشگاه شیراز را پیدا کنید. بله این هم مثل ستار همدانی و خیلی از موارد دیگر مثال نقضی از استفاده ی اسم شهر است. انتهای لاین غربی بازار مرجان و در کنار دانشگاه شیراز مجموعه ای به نام فودلند کیش واقع شده که یکی از کامل ترین فودلند های کشور است. از نظر بنده بهترین رستوران کیش، این جا واقع شده است. برای سفارش آنلاین غذا در کیش وب سایت فودلند کیش در اختیار شما خواهد بود. فراتر از موقعیت مکانی با سفارش آنلاین غذا در کیش ...

زندگی پرمشغله امروزی همه افراد را به خوردن غذاهای فست فودی عادت داده است به طوری که زمان هایی که در سفر هستیم هم دوست داریم یک وعده غذای فست فودی بخوریم. در این مقاله می خواهیم بهترین فست فود کیش را به شما معرفی نماییم تا هنگام سفر به کیش بتوانید به خوبی برنامه ریزی  نمایید و خودتان را به یک وعده غذای فست فودی مهمان نمایید.

مشخصات بهترین فست فود کیش

یکی از دلایل اینکه افراد زیادی به کیش سفر می کنند، طبیعت زیبا و ساحل مرجانی آن و آرامشی است که می توانند در کنار دریای زیبا آن کسب کنند است. قدم زدن در این جزیره و حتی تماشای دریا از روی این ساحل می تواند آرامش بی نظیری را برایتان ایجاد نماید.



azimsanat بازدید : 84 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)


قفل کارتی چیست؟

قفل کارتی، یکی دیگر از قفل‌های هوشمندی است که زمینه حذف کلید و دسترسی آسان و سریع برای همگان  فراهم کرده است. اما  این قفل مزیت های بیشمار دیگری نیز از جمله  رمز، اثر انگشت، ریموت کنترل، بلوتوث، حریم شخصی، قفل کودک، قفل خودکار، سنسور آی‌آر، ورودی دوبل، کد تصادفی و … را دارد. به‌طوری که می‌توان گفت هر آنچه یک شخص از قفل انتظار دارد و حتی بیشتر را برای مشتریان فراهم میکند.هم چنین می‌توان کارت‌های متعددی را به آن شناسایی کرد. البته در صورت گم‌شدن هر کدام از این کارت‌ها، می‌توانید در کمترین زمان و به راحتی آن را از دسترس خارج نمایید. همچنین نصب این قفل امکان ثبت ورود و خروج را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان شناسایی کارت‌های متعدد به این قفل وجود دارد. مهم‌ترین آن‌ها RF کارت بزرگ، KEY TAG و SMART CARD می‌باشند. البته می‌توان کارت‌ مترو و اعتباری هم به آن شناسایی نمود.

باید به این نکته توجه کنید که تعداد شناسایی کارت‌ها با توجه به برند متفاوت است. ولی ظرفیت شناسایی کارت در اکثر قفل‌ها بالای 20 عدد کارت می‌باشد. به‌عنوان مثال سامسونگ تا 20، اورنت تا 100 عدد کارت می‌توان به آن شناسایی کرد.

قفل کارتی

اهمیت استفاده از قفل کارتی در بالا بردن امنیت چیست؟

حمل کلیدهای سنتی و فراموش کردن و گم کردن این نوع از کلیدها مشکلاتی را برای بیشتر مردم فراهم می کند.مهمترین مزیت استفاده از قفل کارتی هوشمند این است که دیگر نگران گم کردن کلید خود نیستید و در انواع قفل  شما می توانید حتی با اثر انگشت خود نیز در را باز کنید.در حال حاضر قفل های کارتی از نمونه پرطرفدارترین قفل هایی هستند که در بازار مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

قفل کارتی

قفل کارتی به چند دسته اصلی تقسیم میشود از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

قفل کارتی آفلاین

 این قفل به صورت مستقل عمل میکند و هیچ ارتباطی بین قفل و نرم افزار نیست، همه ارتباطات فقط از طریق کارت های مختلف که به هدف های متنوع صادر میشوند انجام میشود

قفل کارتی آنلاین

این قفل آنلاین از طریق سیستم بی سیم یا وایرلس به نرم افزار مرکزی سیستم وصل می شود و تمامی تنظیمات و دریافت گزارشات مربوطه بدون نیاز به حضور فیزیکی فرد، در کامپیوتر اپراتور به صورت آنلاین انجام میشود .

قفل کارتی با کارت تماس مستقیم

این نوع قفل کارتی جزو اولین رده های قفلهای کارتی بودند که به بازار عرضه شد و با گذشتن زمان و ورود انواع به روزتری از کارت ها تقریبا کمتر کاربری است که همچنان تمایل داشته باشد از آنها استفاده کند . در این نوع قفل برای باز کردن درب کارتی حتما باید کارت با قفل تماس مستقیم برقرار کند که همین مساله باعث سخت شدن کاربری این قفل ها شده است . چون شما باید همانند قبل در هنگام رسیدن به جلوی درب مثل کلید، این بار دنبال کارت تان بگردید . از سویی دیگر، اگر این قفل ها به عنوان قفل هتلی استفاده شوند به علت تعدد استفاده از این کارت ها در مدت زمان کمی مستهلک می شوند و باید تعویض شوند که این خود باعث افزایش هزینه های هتلداری میشود .

قفل کارتی با کارت RFID

این نوع مدل قفل کارتی از جمله پرطرفدارترین نوع دستگیره های کارتی هوشمند است . در این نوع قفل برای باز کردن درب با کارت نیازی به تماس مستقیم قفل با کارت نیست و تنها از طریق امواج رادیویی بین قفل و کارت ارتباط برقرار میشود و درب با کارت  به سادگی باز میشود .

 

همچنین شما میتوانید انواع مختلف قفل کارتی را از فروشگاه کارن  به راحتی تهیه کنید.

 

azimsanat بازدید : 121 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

 

هر یک از اعضای قرار گرفته در صورت عملکرد خاصی دارند و سهم ویژه خود را در زیبایی چهره دارند. بینی عضوی است که عملکردهای مهمی را به عهده دارد و در کنار آن بیشترین سهم را در زیبایی دارد. بینی به دلیل اینکه در مرکز صورت قرار گرفته تناسب یا عدم تناسب چهره را باعث می شود. بینی عضوی است که فرم آن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و ساختار و بافت بینی در هر کس می تواند شکل خاصی داشته باشد. متخصصان جراحی زیبایی بینی، بینی افراد را بر اساس فرم و بافت بینی به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می کنند. این دسته بندی را حتما شما نیز از افراد مختلف شنیده اید. عمل بینی استخوانی و گوشتی هر یک به نحو متفاوتی و با روش خاص خود انجام می شود. در ادامه قصد داریم درباره عمل بینی استخوانی و ویژگی های بینی استخوانی صحبت کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عمل بینی استخوانی

ویژگی های بینی استخوانی چیست؟

بینی استخوانی به نوعی از بینی گفته می شود که ساختمان محکمی دارند و بافت غضروفی و استخوانی آنها سفت و مقاوم است. این گونه بینی ها، پوست نازکی نیز دارند و چربی زیر پوست آنها ضخامت کمی دارد. افرادی که بینی استخوانی دارند و تصمیم به جراحی آن دارند، معمولا دچار قوز بینی یا بینی عقابی هستند یا مشکلاتی مانند انحراف بینی یا پولیپ بینی دارند. برای رفع این مشکلات می توان جراحی بینی انجام داد. درصد بیشتری از عمل بینی استخوانی معمولا با موفقیت همراه می شود.

عمل بینی استخوانی چگونه انجام می شود؟

به دلیل ضخامت کمتر پوست بینی استخوانی، عمل این فرم از بینی با حساسیت کمتری همراه است. همچنین به خاطر اینکه ساختار بینی استخوانی مستحکم تر است، تغییرات لازم را به شکل آسانتری می توان اعمال کرد و این تغییرات روی بینی استخوانی می تواند شدیدتر نیز باشد.

برای عمل بینی استخوانی نیز مانند عمل بینی گوشتی معمولا روش باز بهترین انتخاب است. با روش باز می توان بیشترین تغییرات را اعمال کرد و جراحی اثربخش تری را انجام داد. اما با این حال روش بسته نیز می تواند روی بینی استخوانی مورد استفاده قرار بگیرد و اتفاقا روش بسته روی بینی استخوانی نسبت به بینی گوشتی اثربخشی بیشتری دارد.

عمل بینی استخوانی

نتیجه عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی علاوه بر این که راحت تر به نتیجه می رسد، شدت عوارض آن نیز کمتر است. عمل بینی گوشتی عوارض وخیم تری دارد و زمان لازم برای ریکاوری و بهبودی آن نیز بیشتر است. اما بینی استخوانی بعد از جراحی آسانتر و سریعتر ترمیم می شود و طول دوره نقاهت آن کمتر است.

به دلیل نازک تر بودن پوست بینی استخوانی، ترمیم و جوش خوردن پوست این بینی ها سریعتر انجام می شود.

عوارضی مانند ورم و کبودی به شکل ملایم تری روی بینی های استخوانی پدیدار می شوند.

برای عمل بینی استخوانی می توان با خیال راحت تری مدل فانتزی را انتخاب کرد. البته انتخاب مدل جراحی بستگی به نظر و تشخیص جراح دارد اما اگر بینی استخوانی دارید احتمالا قادر هستید مدل فانتزی را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

افرادی که بینی استخوانی دارند معمولا در عمل بینی استخوانی خود نتیجه بهتری نسبت به افراد دارای بینی گوشتی می گیرند. علاوه بر اینکه بینی های استخوانی ظرفیت بیشتری برای پذیرش فرم های فانتزی و عروسکی دارند. اگر شما نیز بینی استخوانی دارید می توانید برای دریافت مشاوره و گرفتن نوبت به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

 

 

azimsanat بازدید : 139 دوشنبه 29 دی 1399 نظرات (0)

 

از قدیم ما همیشه قفل را به همراه کلید میشناختیم هر قفلی باید یک کلید همراه خود داشت. اما این روز ها قفل هایی به بازار آمده است که دیگر از کلید استفاده نمی کنند و برای باز شدن قفل از اثر انگشت استفاده میکنند به این نوع قفل ها قفل اثر انگشتی میگویند.

قفل اثر انگشتی یک نوع قفل هوشمند است که از سیستم اسکنر انگشت به هنگام ورود افراد استفاده میکند و همین مسئله باعث افزایش امنیت حریم های شخصی و همچنین جلوگیری از مسائلی مانند ماندن پشت در به علت فراموشی کلید و از این قبیل مسائل میشود.

اما شاید برای شما سوال باشد که نحوه عملکرد این قفل ها چیست؟ با کارن در این مقاله همراه باشید تا شما را با ساز و کاز قفل اثر انگشتی آشنا کنیم.

قفل اثر انگشتی چگونه کار میکند؟

قفل اثر انگشتی بر اساس سیستم بیومتریک ساخته شده است. این قفل دارای یک ورودی دیجیتال است که اسکنر اثر انگشت میباشد. این ورودی پس از خواندن اثر انگشت انسان به صورت دو بعدی و سه بعدی، آن را به صورت الگوهای عددی تبدیل میکند. زمانی که فرد انگشت خود را روی اسکنر انگشت قرار می دهد، اثر انگشت به صورت الگوهای عددی رمز گذاری میشوند و در پایگاه داده ای قفل ذخیره میشوند.

پس از این مرحله اگر دوباره انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قفل قرار دهید اثر انگشت اسکن خواهد شد و با اثر انگشت قبلی که در حافظه قفل اثر انگشتی ذخیره شده بود مقایسه میشود. اگر این دو اثر انگشت با هم مطابقت داشت هویت شخص برای قفل تایید میشود و درب ورودی را برای فرد مورد نظر باز میکند.

فواید استفاده از قفل اثر انگشتی

  • قابلیت های باز شدن درب منزل بدون نیاز به کلید

  • دارا بودن بدنه مقاوم نسبت به قفل های مکانیکی

  • سرعت بالا در تشخیص هویت افراد برای باز کردن درب

  • تنوع مدل

  • قابلیت تعریف تعداد زیادی اثر انگشت

  • مجهز به آلارم امنیتی

  • مجهز به سیستم بیومتریک

  • مجهز به قفل کودک

  • مجهز به قفل خودکار درب منزل پس از خروج از منزل

  • باز و بسته کردن درب توسط ریموت

  • استفاده از باتری قلمی برای تامین انرژی بدون نیاز به سیم کشی

نکاتی که باید در هنگام خرید قفل اثر انگشتی به آن توجه کرد

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط با قفل اثر انگشتی و مزایایی که این قفل داشت نکاتی هم وجود دارد که باید هنگام خرید قفل اثر انگشتی به آن توجه شود. با توجه به نیاز به تعداد اثر انگشتی که میخواهید قفل در خود ذخیره کند قفل بخرید.

قفلی را خریداری کنید که دارای سیستم هشدار داخلی است که اگر از بیرون شخصی تلاش کرد با اثر انگشت تعریف نشده یا رمز غی صحیح وارد شود برای شما اخطار بیاید.

اتصال قفل به باتری یا برق شهری بسیار مهم است همچنین وصل شدن قفل به گوشی همراه شما برای چک کردن درب منزل یا محل کار خود از هرجایی که بخواهید بسیار نکته مهمی است.

نکات بسیار زیادی وجود دارد که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. مهم ترین آن خرید قفل اثر انگشتی از فروشگاه های معتبری مانند کارن میباشد. با خرید از یک فروشگاه معتبر خیال خود را از مسائل امنیتی منزلتان راحت کنید.




 

azimsanat بازدید : 132 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

قفل اثر انگشتی چیست؟ 


قفل اثر انگشتی


قفل اثر انگشتی از جدید ترین مدل قفل های هوشمند می باشد. قفل ها که از وسایل امنیتی قدیمی و پرکاربرد می‌باشند از گذشته تا حال برای حفظ اموال شخصی و امنیت آنها مورد استفاده انسان ها بوده اند. معمولاً همیشه در کنار قفل، کلمه کلید نیز همراه بوده است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، قفل هایی هوشمند و پیشرفته ای مانند قفل اثر انگشتی، اختراع و تولید شده که دیگر الزامی به کلید ندارند. و با وجود آن ها مشکلاتی از قبیل گم شدن کلید، شکستن آن و نیاز به کلید سازی دیگر برای شما به وجود نخواهد آمد.


کاربرد قفل اثر انگشتی 


قفل اثر انگشت با اسکن و اثر انگشت شما و تبدیل داده‌هابه یک الگوی عددی کار می‌کند. هنگامی که برای اولین بار انگشت خود را بر روی اسکنر قرار می‌دهید، تبدیل داده‌های عددی صورت می‌گیرد و الگوی اثر انگشت  کاربر ذخیره می‌شود. این فرآیند سپس هر بار که می‌خواهید به محیط دسترسی داشته باشید تکرار می‌شود.

دفعه بعد که فردی انگشت خود را روی اسکنر قرار می‌دهد، داده‌های به‌دست آمده از طریق انگشت را با مقادیر از پیش ذخیره شده مطابقت می‌دهد؛ در صورت یافتن، دسترسی داده و در باز می‌شود. از طرف دیگر، اگر شخص دیگری در تلاش باشد تا به محیط وارد شود، دسترسی مجاز نخواهد بود .

در اینجا تطبیق الگوریتم مهمترین فرآیند است. این موضوع معمولاً با فرآیند تطبیق مینوتیا  حاصل می‌شود. در این حالت، چندین نقطه مینوتیا به همراه موقعیت و جهت آنها در خطوط انگشتان شما قرار دارد که هنگام ثبت اثر انگشت برای اولین بار فعال شده و این اطلاعات در حافظه قفل ذخیره می‌شوند.


قفل اثر انگشتی

مزایای قفل اثر انگشتی 


  1. مجهز به لمس اثر انگشت 

  2. دارای سیستم ضد هک 

  3. داری سیستم اعلام حریق 

  4. قابلیت ثبت اثر انگشت 8 کاربر 

  5. قابلیت همزمان استفاده از اثر انگشت و رمز عبوری 

  6. قابلیت باز شدن با ریموت از راه دور 

  7. و...

azimsanat بازدید : 140 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (1)

 

عمل زیبایی بینی عملی است که به هدف تغییر فرم و اندازه بینی برای زیباتر کردن بینی انجام می شود. افرادی که از مدل بینی خود راضی نیستند برای برطرف کردن نقص ظاهری بینی خود و داشتن بینی زیباتر سراغ عمل زیبایی بینی می روند. عمل بینی یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی است که تقاضای بسیاری در سرتاسر جهان دارد. همچنین نتیجه بخشی عمل بینی نیز بسیار بالاست. قبل از تصمیم گیری برای عمل بینی باید به موارد بسیاری توجه کرد. یکی از این موارد حداقل سن برای انجام عمل بینی است. عمل زیبایی باید بعد از کامل شدن سن رشد استخوان و پس از بسته شدن صفحه رشد باشد.

بینی فقط بعد از بلوغ شکل نهایی خود را پیدا می کند و این رشد تا سن 18 تا 20 سالگی کامل می شود. این سن زمانی است که می توان برای عمل زیبایی بینی اقدام کرد.

عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی به چه هدفی انجام می شود؟

هدف از جراحی هر چیزی که باشد، شکل دهی بینی به شکل طبیعی و متناسب اولویت اول در عمل زیبایی بینی است. ایجاد این تناسب نیاز به تعادل ظریف بین اندازه، شکل، خطوط و تعریف پل بینی و نوک دارد. تغییر شکل بینی به مهارت و ظرافت جراحی احتیاج دارد زیرا میلی متر تفاوت بین نتیجه طبیعی و نتیجه ای را نشان می دهد که دارای علائم تجاری مشخصی از جراحی است.

در حالی که این کار معمولاً به دلایل زیبایی انجام می شود، عمل بینی نیز می تواند به عنوان روشی برای بهبود عملکرد از طریق اصلاح مشکلات تنفسی و کمک به کاهش علائم آپنه خواب و خروپف انجام شود. در این موارد، احتمالاً یکی روی سپتوم یا توربینات که راه هوایی را مسدود می کنند نیز عمل می کند، در غیر این صورت سپتوپلاستی یا برداشتن زیر مخاط شناخته می شود.

همچنین گروه بزرگی از بیماران که از ناحیه بینی آسیب دیده اند، اغلب دچار شکستگی بینی، ورزش یا در نتیجه حمله فیزیکی شده اند. این چند بیمار هستند که ممکن است شرکت های بیمه پزشکی برای بازپرداخت آنها را بپذیرند.

 فرآیند عمل زیبایی بینی چگونه است؟

·         عمل زیبایی بینی (که به عنوان عمل جراحی بینی شناخته می شود) تحت بیهوشی عمومی انجام می شود

·         طول روش و روش استفاده شده به میزان تغییر بینی شما بستگی دارد

·         جراح Nuffield Health شما می تواند با برداشتن غضروف نوک بینی شما را صاف کند

عمل زیبایی بینی

·         اگر قوز (پشت) روی بینی خود داشته باشید می تواند تراشیده شود

·         جراح همچنین می تواند با شکستن و سپس تنظیم استخوان های بینی شما را صاف و باریک کند

·         ممکن است جراح شما نیاز به بازسازی بخشی از بینی شما داشته باشد

·         این عمل را می توان از داخل سوراخ های بینی انجام داد (معروف به عمل زیبایی بینی بسته) در غیر این صورت جراح شما یک برش کوچک در ناحیه بین سوراخ های بینی شما ایجاد می کند تا ناحیه زیرین را نشان دهد (معروف به عمل زیبایی بینی باز)

·         ممکن است لازم باشد 1-2 شب را در بیمارستان سپری کنید

·         ممکن است شما یک آتل با نوار چسب روی بینی خود داشته باشید و بینی شما بسته شود

·         اگر بینی شما بسته شده باشد باید صبح از طریق جراحی تغییر شکل بینی از طریق دهان نفس بکشید

·         برای کنترل تورم و کبودی ممکن است بسته های یخی به شما داده شود

·         به شما داروی تسکین درد می دهند.

جراحی زیبایی بینی

نتیجه گیری

بینی عضوی است که عملکرد چندگانه ای دارد. تنفس و بویایی دو عملکرد مهم بینی هستند. همچنین بینی تاثیر بسیاری بر زیبایی چهره دارد. در صورتی که از تاثیر بینی خود بر زیبایی صورتتان راضی نیستید می توانید با انجام عمل زیبایی بینی چهره زیباتری داشته باشید.

کلینیک دکتر تهران بیوتی یک کلینیک تخصصی زیبایی است که عمل زیبایی بینی را برای انواع فرم های بینی و به مدل های مختلف انجام می دهد. هر تغییری که دوست داشته باشید روی بینی خود اعمال کنید در کلینیک دکتر تهران بیوتی قابل انجام است. برای دریافت مشاوره و مطالعه مقالات مختلف درباره عمل بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

 

 

azimsanat بازدید : 134 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (1)

هر روزه خرید رژ لب جامد افزایش می یابد و اکثر خانم های خوش سلیقه ، از رژ لب جامد برای آراستن لب های خود استفاده می کنند.

خب البته ماندگاری رژ لب های جامد کم است چرا که هر چه مرغوبیت رژ لب بیشتر باشد، میزان سرب کاری کم می شود. برای همین است که خانم ها مجبور هستند در طول روز برای تمدید آرایش چندین مرتبه از این محصول استفاده کنند.

با توجه به مصرف هر روزه رژ لب توسط بانوان، حتما باید از رژ لب مرغوب استفاده شود تا سلامت آنها به خطر نیفتد. 

اما برعکس اگر خرید رژ لب جامد تان را از بین برندهای معتبر آرایشی انجام دهید می تواند باعث نرمی و درخشش لب هایتان شود.

در این مقاله قصد در مورد رژ لب جامد آبرسان ساخته شده توسط یکی از برند های مطرح و خوب اطلاعاتی ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.

سرب موجود در رژ لب جامد را جدی بگیرید.

اگر بعد از استفاده از رژ لب جامد احساس سنگینی و چسبنده بودن لب ها را حس کردید بدانید که در خرید رژ لب جامد دقت لازم را به کار نبرده اید و محصولی که خریداری کردید فیک و تقلبی است.

معرفی رژ لب جامد مغذی

تمام رژ لب ها چه جامد باشد چه مایع دارای مواد اولیه یکسانی است. اما چیزی که تفاوت ایجاد می کند میزان ترکیب این مواد با یکدیگر است. مثلا اگر میزان چربی موجود در یک رژ لب زیاد باشد آن مدل رز لب چرب و مغذی است و اگر میزان چربی کم باشد رژ لب شما خشک و البته ماندگار است. اگر رژ لبی ماندگاری بالایی داشته باشد می تواند به دلیل پایین بودن چربی موجود در آن لب هایتان را بسیار خشک و پوسته پوسته کند.

در نتیجه اگر میزان موادی که با هم ترکیب می شوند استاندارد نباشد رژ لب به دست آمده می تواند خطرناک و  آسیب زننده باشد. در رژ لب های فیک و تقلبی، میزان موادی که با هم ترکیب میشوند استاندارد نیست و به همین دلیل است که برخی از رژ لب ها را می گوییم که سرب دار است. این میزان سربی که در رژلب وجود دارد می تواند لب هایتان را خشک و پوسته پوسته کند و سلامتی بدن شما را در معرض خطر قرار دهد.

خرید رژ لب جامد نا مرغوب چه آسیبی می زند؟

اگر به این خشکی لب ها توجهی نکنید و از روش هایی استفاده نکنید تا برطرف شود می تواند باعث ایجاد حساسیت های شدید پوستی شود. به طوریکه با گاز زدن یک سیب و وارد کردن کوچکترین فشاری لب هایتان ترک های عمیق بخورد.

 

جمع بندی

به دلیل حساسیت بالای پوست لب ها، استفاده و خرید رژ لب جامد با کیفیت و استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از برندهای مطرح در این محصول ، روبی سان است که برای ساخت رژ لب های جامد این بند، از مواد طبیعی مثل عسل استفاده شده تا خاصیت آبرسان را به این محصول بدهد.

این ابزار آرایشی به دلیل اینکه به تعداد زیاد استفاده می شود اگر دارای کیفیت لازم و استاندارد نباشد می تواند به سلامت و لطافت لب هایتان آسیب وارد کند.

با خرید رژ لب جامد از سایت روبی سان ، سلامت و زیبایی را به لب های خود هدیه دهید.




azimsanat بازدید : 128 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

شما هم جزء خانم هایی هستند که بعد از خوردن صبحانه عادت کرده اید که کمی صورتتان را آرایش کنید تا انرژی و روحیه بگیرید؟ اکثر خانم ها آرایش کردن و زیبایی را دوست دارند چرا که آرایش کردن باعث افزایش زیبایی افراد می شود و تاثیر مثبتی بر روحیه و اعتماد بنفس خانم ها دارد.

در زمان خرید کرم پودر ، از جمله مواردی که باید به آن دقت کنید این است که این لوازم آرایش را برای چه موقعیتی می خواهید استفاده کنید. دلیل آن این است که به عنوان مثال بعضی از کرم پودر ها با کاور و پوشش دهی بالا، سنگین هستند پس برای استفاده روزانه گزینه مناسبی نیستند.

همچنین ، از آنجایی که کرم پودر روی قسمت زیادی از پوست صورت زده می شود پس کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مهم است.

در این مقاله نکاتی را بررسی میکنیم که بتوانید با خرید کرم پودر روزانه مناسب ، زیبایی و سلامت را برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

معیارهای خرید کرم پودر روزانه

کرم پودر در ارتباط مستقیم با پوستتان قرار می گیرد. پس باید در انتخاب آن کمی دقت کنید. این حساسیت در خرید کرم پودر روزانه کمی بیشتر خودش را نشان می دهد.

بهتر است کرم پودری انتخاب کنید تا در طول روز بتواند به پوست لطیف و ناز کتان هم، رسیدگی و به خوبی از آن مراقبت کند.

خرید کرم پودر مناسب پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید زمان خرید کرم پودر بسیار دقت کنید. کرم پودرتان باید حاوی روغن و چربی باشد. اما چه نوع روغنی؟ بهتر است که در مواد اولیه کرم پودر از روغن های طبیعی استفاده شده باشد که با مرور زمان در اثر استفاده مرتب از کرم پودر خشکی پوستتان هم برطرف شود. استفاده از کرم پودر نامناسب می تواند خشکی پوستتان را بیشتر کند و صورتتان پوسته پوسته و دچار خارش می شود.

خرید کرم پودر مناسب پوست چرب

اگر دارای پوست چربی هستید بهتر است در هنگام خرید کرم پودر به کلمه free oil  درج شده روی محصول دقت بیشتری کنید. شما باید از کرم پودری استفاده کنید که بدون چربی باشد تا روی صورتتان برق نیوفتد و آرایشتان را نازیبا و مصنوعی نکند. اگر از کزم پودر بدون چربی استفاده کنید می تواند چربی پوستتان را کنترل کند و از بروز جوش و آکنه روی پوستتان جلوگیری می کند.

 

در زمان خرید کرم پودر برای مصرف روزانه ، ضد آفتاب فراموش نشود!

شما در طول روز چه مدت در معرض اشعه آفتاب قرار می گیرد. میدانید که همه این اشعه مفید نیست و می تواندن برای پوستتان هم مضر باشد.

بهتر است هنگام خرید کرم پودر به فکر اشعه آفتاب هم باشید. کرم پودر روزانه بهتر است که از پوست شما در برابر اشعه آفتاب مراقبت کند و باعث ایجاد لک، کک و مک نشود. پس هنگام خرید روی محصول دقیق تر نگاه بیندازید که کلمه spf روی آن درج شده باشد. 

اگر کرم پودری استفاده می کنید که این مشخصه را ندارد ایرادی ندارد. بهتر است قبل از ایجاد زیرساخت آرایشی روی پوستتان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اما دقت کنید، ابتدا کل صورتتان را با ضدآفتاب بپوشانید و بیست دقیقه صبر کنید تا جذب پوستتان شود سپس کرم پودر بزنید. 

خرید کرم پودر سبک و با پوشش بالا

خرید کرم پودر کمی کار سختی است. در عین اینکه باید بتواند کاور بالایی را برای شما فراهم کند باید سبک هم باشد تا پوستتان زیر لایه کرم پودر نفس بکشد. سعی کنید از کرم پودرهایی که احساس سنگینی روی پوستتان ایجاد می کند استفاده نکنید. این کرم پودرها چون به پوست اجازه تنفس نمی دهد باعث پیری پوست خواهد شد.

 

 

جمع بندی

کرم پودری که برای استفاده روزانه انتخاب می کنید باید اصل و مرغوب باشد تا به پوستتان آسیب نرساند. برای خرید کرم پودر استاندارد و باکیفیت می توانید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید. 

راه ساده تر ، خرید اینترنتی است پس ما به شما سایت روبی سان را پیشنهاد می کنیم. برند روبی سان یک برند ایتالیایی است که محصولات با کیفیت و اصل و با قیمت معقول و استاندارد ، را برای بانوان خوش سلیقه و حساس ، عرضه می کند. 

محصولات این شرکت از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده تا علاوه بر زیبایی ، حفظ سلامت پوست شما را تضمین می کند.



azimsanat بازدید : 134 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

مصالح ساختمانی طیف گسترده ای از مواد اولیه هستند که در ساخت بناها مورد استفاده قرار می گیرند. این مصالح از مواد معدنی استخراج شده و فرآوری شده ساخته می شوند. هر کدام از این مواد ویژگی هایی دارند که در ساخت یک ساختمان مورد نیاز هستند. این عناصر توسط دانش عمرانی مهندسان مدیریت می شود تا یک ساختمان ساخته شود. یکی از مصالحی که در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پودر سنگ است. در ادامه این ماده ارزشمند و کاربرد های آن را معرفی می کنیم و بهترین راه برای خرید پودر سنگ ارزان را برای شما ارائه می دهیم.

پودر سنگ ارزان

پودر سنگ چیست؟

در برخی مناطق طبیعت سنگ های متنوعی به صورت لایه ای روی هم قرار گرفته اند که همان معادن سنگ را تشکیل می دهند. این سنگ ها بر اثر عوامل مختلفی می توانند دچار فرسایش شوند و به شکل پودر در آیند. سایش لایه های سنگ در زمین، نفوذ آب به داخل سنگ ها، یخبندان و اختلاف دما از عوامل طبیعی فرسایش سنگ در طبیعت هستند. برخی از انواع این سنگ ها به طور خاص می توانند ویژگی چسبندگی را به یک مخلوط خاک اضافه کنند. البته ویژگی های هر پودر سنگ بستگی به ترکیب سنگ های تشکیل دهنده آن دارد. برای استفاده صنعتی معمولا از پودر سنگ های طبیعی استفاده نمی شود و سنگ ها در دستگاه های خرد کننده به شکل پودر سنگ در می آیند.

پودر سنگ چه کاربردهایی دارد؟

پودر سنگ از مصالحی است که کاربرد های متنوعی دارد و استفاده آن محدود به مصارف ساختمانی و عمرانی نیست. برخی از کاربرد های ساختمانی پودر سنگ موارد زیر هستند:

·         تثبیت خاک و افزایش مقاومت آن

·         اصلاح بتن و جلوگیری از ترک خوردن آن

·         ساخت دوغاب برای کاشی کاری

کاربردهای غیر عمرانی نیز برای پودر سنگ وجود دارد که موارد زیر مهم ترین آنها هستند:

·         استفاده در سندبلاست

·         استفاده در مجسمه سازی و پیکرتراشی

·         مخلوط کردن با خاک برای افزایش حاصل خیزی خاک

·         تولید چسب و رزین

خرید پودر سنگ ارزان

·         صنایع غذایی و دارویی

·         استفاده در غذای دام و طیور

·         تصفیه آب و فاضلاب خانگی و شهری

برای خرید پودر سنگ ارزان از کجا اقدام کنیم؟

برای پودر سنگ کاربردهای بسیار زیادی وجود دارد و موارد استفاده ی آن از آنچه تصور می کنید بیشتر است. از آنجایی که بخشی از مصارف پودر سنگ به صورت جزیی است شاید خیلی از افراد بخواهند با کمترین هزینه این ماده را تهیه کنند. مخصوصا یکی از عمومی ترین کاربرد های پودر سنگ برای درزگیری و بندکشی کاشی و سرامیک حمام و دستشویی است که در هر خانه ای به آن نیاز پیدا می شود. برای اینکه بدانیم پودر سنگ ارزان را از کجا می توان تهیه کرد ابتدا باید بدانیم این ماده در کجا ها تولید می شود. در کشور ما چند تولید کننده شاخص پودر سنگ وجود دارد که پودر سنگ ارزان مورد نیاز خود را می توانید از آن ها تهیه کنید. پودر سنگ در مناطق جوشقان، قم و الیگودرز تولید می شود و این مناطق بهترین و با کیفیت ترین پودر سنگ را در خود جای داده اند. با توجه به کاربرد بسیاری که برای پودر سنگ وجود دارد شاید اکثر افراد بخواهند این ماده را با کمترین هزینه خریداری کنند و پودر سنگ ارزان بهترین گزینه برای مصرف آن ها باشد. برای خرید پودر سنگ ارزان با کیفیت بالا می توانید به سایت پودرسازان مراجعه کنید و با شماره تلفن های مشخص شده تماس بگیرید.

 

azimsanat بازدید : 144 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

 

تا به حال به زمانی که با خانواده خود می گذرانید با دقت فکر کرده اید؟ زمان خاصی برای تفریح و وقت گذرانی با خانواده خود در نظر گرفته اید؟ این مدت زمان چقدر است؟ اگر برای پاسخ دادن چیزی به ذهنتان نمی آید یا جواب شما کمتر از دو ساعت در هفته است، بهتر است برای بهبود این زمان فکر کنید. زیرا هر قدر هم که کار و فعالیت داشته باشید اما به خانواده خود نپردازید زندگی شادی نخواهید داشت. زیرا هم شما و هم اعضای خانواده شما به این زمان با هم بودن نیاز دارند. از طرفی این تنها شما نیستید که کار می کنید. همسر شما نیز در خانه اوقاتی را به کار و فعالیت سپری می کند. برای گذراندن وقت با خانواده و ثبت خاطرات لذت بخش با آنها یک سفر خانوادگی بهترین انتخاب است. ثبت یک خاطره ی خوب در سفر انگیزه ی زندگی را در همسر و فرزندان شما تا حد خوبی بالا می برد.

فودلند کیش

کیش، یک مقصد عالی برای سفر

 جزیره ی کیش یکی از قطب های گردشگری ایران است. این جزیره در جنوب ایران در میان آب های گرم خلیج فارس واقع شده و با مراکز تفریحی متعددی که در خود جای داده می تواند مقصد سفر خانوادگی شما باشد. سفر برای کودکان شما جزو لحظاتی است که در ذهنشان باقی می ماند و هرگز فراموش نمیکنند. یکی از هیجان انگیز ترین لحظات سفر هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان، صرف وعده های غذایی در رستوران ها است.

فودلند کیش

فودلند مجموعه رستوران های زنجیره ای است که در کیش نیز شعبه دارد. فودلند کیش سرزمین رویایی غذا ها است. انواع غذا ها از غذا های ایرانی تا فست فود و غذا های عربی را می توانید در فودلند کیش در کنار خانواده میل کنید. فودلند برای ذائقه های مختلف اهمیت و احترام بالایی قائل است تا جایی که بیش از صد نوع غذا در فودلند کیش طبخ و سرو می شود. تنوع بالای منوی غذایی فودلند به شما انتخاب های بسیاری می دهد به طوری که برای هر نفر از اعضای خانواده بر اساس ذائقه می توانید غذا سفارش دهید.

فودلند علاوه بر تنوع و کیفیت ممتاز غذا، سعی داشته تا بهترین و دنج ترین فضا را برای خانواده ها فراهم کند. برای همین در یکی از زیباترین مناظر جزیره ی کیش یعنی در مجاورت سواحل مرجان قرار گرفته است. آن چیزی که لحظات خوب حضور در فودلند را در ذهن شما ماندگار می کند، کیفیت به یادماندنی غذا در کنار دکوراسیون زیبای رستوران و طبیعت و ساحل بیرون آن است. فودلند سعی داشته بهترین دکوراسیون و نورپردازی را برای تامین آرامش خانواده ها را در رستوران اعمال کند. فودلند کیش تمام ویژگی های لازم برای یک محیط صمیمانه و آرامش بخش را در کنار هم آورده و با بهترین کیفیت غذا لحظاتی به یادماندنی را برای شما ثبت خواهد کرد.

رستوران فودلند کیش

اگر هنوز تصمیمی برای یک سفر خانوادگی نگرفتید، فرصت را از دست ندهید! کیش بهترین مقصد برای شماست و فودلند کیش بهترین جا برای گذراندن لحظاتی دلنشین در کنار خانواده است. هر چه سریعتر برنامه ریزی کنید و خودتان را برای تجربه ی لحظاتی به یاد ماندنی در فودلند کیش آماده کنید.

 

 

 

 

azimsanat بازدید : 199 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (1)

قفل دیجیتال یکی از انواع مدرن قفل است که امنیت و راحتی بسیاری را نسبت به قفل های قدیمی تامین می کند. این قفل برای بسیاری از مکان ها که نیاز به امنیت بالا دارند بهترین انتخاب است. با این حال برای خرید آن باید با دقت عمل کرد و مدلی که متناسب با نیاز ما باشد و کیفیت لازم را داشته باشد را انتخاب کرد. اما یک قفل دیجیتال باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان به آن صفت با کیفیت داد؟ شاید اگر ما بدون هیچ اطلاع قبلی برای خرید قفل دیجیتال اقدام کنیم ندانیم کدام قفل با کدام ویژگی ها را انتخاب کنیم و این خرید نتواند نیاز ما را تامین کند. بنابراین دانستن ویژگی های یک قفل دیجیتال با کیفیت بسیار مهم است.

ویژگی های قفل دیجیتال با کیفیت

کیفیت ساخت و مقاومت بدنه

درست است که ویژگی اصلی قفل دیجیتال سازوکار الکترونیکی آن است، اما همچنان جنس بدنه و مقاومت آن اهمیت دارد. بدنه قفل دیجیتال باید از فولاد مقاوم ساخته شده باشد تا در برابر تلاش های سارقان برای از بین بردن قفل مقاوم باشد.

قفل دیجیتال

تنوع ساز و کارهای باز کردن قفل

داشتن چندین روش برای باز کردن قفل باعث می شود شما بتوانید هر چند وقت یکبار این روش ها را عوض کنید و شانس سارقان را برای باز کردن آن کاهش دهید. علاوه بر آن می توانید دو روش را به صورت موازی یا سری برای باز کردن قفل تعیین کنید. شیوه موازی یعنی این که چند روش مانند اثر انگشت و کارت مغناطیسی را تعیین کنید و با هر کدام از آن ها بتوانید در را باز کنید. مزیت این شیوه این است که به عنوان مثال با در اختیار نداشتن کارت یا فراموش کردن رمز عبور می توانید با اثر انگشت خود در را باز کنید. روش سری نیز به این معناست که دو تا از این کلید ها به شکل همزمان برای باز کردن قفل نیاز باشد. انتخاب این شیوه باعث افزایش چشمگیر امنیت قفل می شود.

داشتن سیستم هشدار حریق و دزدگیر

داشتن سیستم دزدگیر باعث می شود در صورتی که خارج از خانه باشید از تلاش سارقان برای باز کردن قفل اطلاع پیدا کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. سیستم اعلام حریق نیز در موارد آتش سوزی یا تلاش برای باز کردن قفل با ذوب کردن آن بسیار کارآمد است.

بهترین قفل دیجیتال کدام است

کنترل از راه دور و قفل کودک

داشتن این ویژگی ها باعث احساس راحتی بیشتر در استفاده می شود. توانایی کنترل از راه دور با موبایل به شما کمک می کند راحت تر ورود و خروج مکان مورد نظر را کنترل کنید. همچنین قفل کودک به شما کمک می کند از امنیت کودکان خود در خانه اطمینان داشته باشید.

قفل رمزی، گزینه ای مناسب برای خرید قفل دیجیتال

قفل رمزی یکی از انواع قفل دیجیتال است که کاربرد گسترده ای دارد. قفل رمزی همانطور که از نامش پیدا است به طور خاص برای باز شدن با رمز طراحی شده است. رمز در صورتی که هوشمندانه تعیین شود یکی از بهترین و امن ترین شیوه های دسترسی قفل است. با این حال قفل رمزی نیز تنوع دسترسی دارد و رمز تنها شیوه باز کردن آن نیست.

 

 

azimsanat بازدید : 137 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (1)

 

یکی از حساس ترین و ظریف ترین عمل های زیبایی جراحی بینی گوشتی است و باید کاملا با دقت انجام بشود. شاید شنیده باشید که جراحی بینی استخوانی ساده تر از بینی گوشتی باشد و این موضوع حتی در مقدار هزینه های این دو عمل جراحی، کاملا واضح و مشخص است. فکر می کنید دلیل گران تر بودن هزینه عمل بینی گوشتی نسبت به استخوانی چیست؟ با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا جواب این سوال و سوالات دیگرتان را به شما بگوییم. 

چطور بفهمیم بینی ما گوشتی است یا خیر؟

سوال بسیاری از بیماران است. اگر بینی شما ویژگی های زیر را دارد پس احتمالا شما دارای بینی گوشتی هستید:

o        پوست بینی ضخیم است

o        استخوان و غضروف بسیار نرم

o        پره های بینی بزرگ و پهن است.

o        در قسمت تحتانی بینی یعنی نوک آن هیچ استخوانی حس نمی شود

o        پوست بینی چرب و منافذ آن بزرگ است.

 جراحی بینی گوشتی

تفاوت جراحی بینی استخوانی با بینی گوشتی

o        پوست بینی های استخوانی بسیار نازک تر از بینی های گوشتی است به طوری که در برخی موارد شکستگی، ممکن است حتی شکستگی بینی از زیر پوست آن مشخص باشد.

o        غضروف بینی استخوانی در مقایسه با بینی گوشتی محکم تر است.

o        پره های بینی کوچکتر از بینی گوشتی است.

ظرافت جراحی بینی گوشتی

ممکن است شنیده باشید که عمل بینی گوشتی پس از مدتی بازگشت پذیر است؛ یعنی بعد از مدتی بینی به حالت اولیه اش برمی گردد. شاید در گذشته این چنین بود اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی احتمال بروز این اتفاق تقریبا به صفر رسیده است. برای اینکه بینی نازک تر و کوچکتر بشود، جراح چربی زیر پوست را برمیدارد. اگر این میزان چربی، به اندازه کمی برداشته شود نوک بینی به سمت پایین خم و باعث بدفرمی بینی می شود. از طرفی اگر چربی در نوک بینی به میزان خیلی زیاد یا با بی دقتی برداشته شود موجب اختلال در خون رسانی بینی می شود و مشکلات زیادی برای سلامتی بیمار به وجود می آورد.

 این جاست که انتخاب یک پزشک با تجربه و ماهر اهمیت زیادی پیدا می کند. جراحی بینی گوشتی باید بسیار با دقت و با حوصله انجام بشود. داشتن تجربه کافی در این زمینه باعث افزایش کارایی عمل بینی شده و درصد موفقیت عمل را بالاتر می برد. به همین دلایل است که عمل بینی گوشتی حساس تر و ظریف تر از عمل بینی استخوانی است و باید به سراغ یک پزشک با تجربه بروید.

فرق جراحی بینی گوشتی و استخوانی 

عوارض جراحی بینی گوشتی

o        ورم، کبودی، جای برش جراحی و درد

o         بینی کاهش حس بویایی

o        سوراخ شدن تتیغه بینی

o        کاهش حس بویایی

o        بی حس شدن بینی

o        کوچک شدن سوراخ های بینی و به دنبال آن کاهش تنفس

o        آسیب به بافت های عمقی

o        خونریزی

جراحی بینی گوشتی با چه روش هایی انجام می شود؟

به طور کلی عمل بینی با دو متد باز و بسته انجام می شود اما در بینی های گوشتی اکثرا پزشکان از روش باز استفاده می کنند چون دستشان بازتر است و می توانند به بافت بینی دسترسی داشته باشند و در نتیجه تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کنند. 

در روش بسته پوست از روی بینی کنار نمی رود و جراح با استفاده از چند برش داخلی، بینی را تغییر می دهد. این متد جراحی بیشتر به درد بینی های استخوانی یا بینی هایی که سطح تغییرات کمی نیاز دارند می خورد.

تاثیر پزشک در عمل بینی گوشتی

نکته اصلی مقاله ما حساسیت و ظرافت جراحی بینی گوشتی بود. عمل بینی گوشتی نیازمند دقت نظر و سابقه بالا است، پس خواهشمندیم که برای جلوگیری از آسیب های جسمی و روحی آینده به پزشکان خوبی که سابقه درخشانی در این زمینه دارند مراجعه نمایید. پزشکان مجموعه زیبایی دکتر تهران بیوتی در زمینه عمل بینی گوشتی خبره هستند. برای اطلاعات بیشتر به سایت دکتر بیوتی مراجعه نمایید.

 

 

 

 

azimsanat بازدید : 139 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

ممکن است هر کسی در طول زندگی بارها با مسائل حقوقی سروکار داشته باشد. از آنجا که مسائل حقوقی بسیار گسترده و پیچیده می باشند، افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند نمی توانند مشکلات خود را به درستی حل نمایند. در چنین مواقعی وجود یک مشاوره حقوقی کاربلد و باتجربه می تواند بهترین اتفاق ممکن باشد.

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره وظایف و خدمات مشاوره حقوقی صحبت کنیم تا به صورت کامل با آن آشنا شوید.

مشاوره حقوقی شهرداد

خصوصیات یک مشاوره حقوقی

معمولا کسی که مشاوره حقوقی می دهد در واقع یک وکیل یا قاضی است. یک وکیل یا مشاور حقوقی باید در تمام حوزه های قانون کیفری، قضایی و خانواده اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشد، توانایی تصمیم گیری سریع و قاطع را داشته باشد، توانایی متقاعد کردن دیگران را داشته باشد، قدرت تحلیل بالا، امانت داری، صداقت، درستکاری و ویژگی های اخلاقی دیگر را داشته باشد.

ظهور مشاوره حقوقی آنلاین

این روزها مراجعه به مشاوره حقوقی بسیار رواج یافته است. با پیشرفت تکنولوژی هم افراد عادی و هم وکلا باید خودشان را با دنیای مدرن تطبیق بدهند، به همین خاطر مشاوره حقوقی را به صورت تلفنی یا با نرم افزارهای تحت وب به صورت آنلاین انجام می دهند. 

مشاوره حقوقی آنلاین به این صورت است که تمام نکات و موارد لازم در پرونده به صورت آنلاین یا تلفنی به موکل گفته می شود و اگر نیاز به مدارک بیشتر یا قراردادهای اضافی بود، وکیل آنلاین از موکل می خواهد تا عکس مدارک را برایش بفرستد. 

وظایف مشاوره حقوقی

وظایف مشاوره حقوقی

  • مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی

بعضی اوقات اشخاص علیه هم شکایات دعاوی دارند. کسی که طرح کننده دعواست و کسی که بر علیه او دادخواست داده شده است قطعا از قوانین قضایی با خبر نیستند. به جای اینکه از یک وکیل دادگستری برای حل مشکل بهره ببرید می توانید به یک مشاوره حقوقی مراجعه کنید. 

  • بررسی و تهیه قراردادها

 

ازجمله رایج ترین مواردی که افراد درباره آن مشاوره حقوقی می گیرند، تنظیم قراردادهاست. اگر قراردادی در پیش دارید می توانید از یک مشاوره حقوقی کمک بگیرید تا بررسی های لازم را انجام دهد. گاهی وقتا مشاوران حقوقی پیش نویس های قراردادی را تنظیم می کنند و حتی بعضی از شرکت ها قراردادها فقط با امضای مشاوره حقوقی به توافق نهایی می رسد. 

مشاوره حقوقی چیست

  • انجام امور پژوهشی 

وقتی مشاوره حقوقی برای یک شرکت خاصی کار کند باید امور مربوط به آن شرکت را هم تحت نظر داشته باشد و مشکلات آن را حل کند. البته ممکن است دیگر به این مورد مشاور حقوقی نگوییم. اگر شرکتی یک وکیل را به عنوان مشاور حقوقی استخدام کند و او تمام مسائل قانونی شرکت را زیر نظر داشته باشد، درواقع وکیل شرکت به حساب می آید.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

ازجمله مجموعه هایی که به خوبی توانسته خود را با تکنولوژی وفق دهد شهرداد است. این مجموعه اپلیکیشنی را طراحی کرده که شما پاسخ تمام سوالات حقوقی خود را می توانید از آن دریافت کنید. اپلیکیشن حقوقی شهرداد تمام قوانین، بندها و تبصره ها را در خود دارد و خبر خوب اینکه اپلیکیشن حقوقی شهرداد کاملا رایگان است. می توان گفت این اپلیکیشن، نقش مشاوره حقوقی را برای شما ایفا می کند و می توانید به جواب تمامی سوالات خود برسید.

azimsanat بازدید : 154 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

بعضی افراد هنوز به اهمیت دامنه سایت پی نبرده اند. اگر سایت یک خانه باشد، دامنه مانند آدرس این خانه است و کاملا مشخص است که آدرس باید درست و صحیح باشد. سایت های خارجی زیادی برای مزایده دامنه و خرید و فروش آن وجود دارد اما این کار در ایران تقریبا به تازگی جا افتاده است. سایت نام اولین سایتی است که مزایده دامنه را انجام می دهد.

مزایده دامنه


یک دامنه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟



  • باعث تقویت سئو سایت شود

سئو یعنی بهینه سازی سایت. در واقع اگر وبسایتی تکنیک های بهینه سازی را درست رعایت کند در کلمات کلیدی مورد نظرش می تواند به رتبه خوبی در گوگل برسد. اگر در گوگل و بقیه موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید می توانید درآمد خیلی خوبی ا سایت خود کسب کنید. یکی از دلایلی که در سئو سایت تاثیر دارد بهینه بودن نام دامنه است. در نتیجه اگرمی خواهید سئو سایت خوبی داشته باشید باید دامنه خوبی را انتخاب کنید.

 

  • خرید دامنه هایی که اسمشان به دامنه شما شبیه است

شما باید تمام حالاتی که کاربر ممکن است اسم دامنه را تایپ کند در نظر بگیرید؛ برای مثال دامنه اصلی سایت نام nam.ir است اما ممکن است کاربری naam.ir، num.ir را تایپ کند. اگر تمام این دامنه ها را به سایت خود منتقل نکنید آن وقت هم ترافیک سایتتان پایین می آید و هم مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. به همین دلیل سایت نام تمام این دامنه ها را خریداری کرده و همه را به دامنه اصلی خود منتقل کرده است.


مزایده دامنه اینترنتی



  • به حوزه فعالیت سایت مرتبط باشد

هرچقدر نام یک دامنه با موضوع سایت تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است چون به کاربران می فهماند که سایت شما درباره چه چیزیست. در صورت امکان اگر از نام برندتان در دامنه استفاده کنید خیلی بهتر می شود. این به کاربر کمک می کند که نام برند و سایت شما را در خاطرش بسپارد.

 

  • نام دامنه باید کوتاه و صریح باشد

سعی کنید نام دامنه تان کوتاه باشد. دامنه کوتاه در تایپ سریع و راحت کاربر بسیار به کار می آید. علاوه بر آن در مزایده دامنه، نام های کوتاه پرطرفدارتر هستند.




خرید و فروش دامنه




مزایده دامنه  در سایت نام

 سایت نام اولین و بهترین سایت ایرانی است که خدمات مزایده دامنه را انجام می دهد. کاربرانی که در پی فروش دامنه هستند می توانند به صورت کاملا رایگان نام دامنه خود را در این سایت برای مزایده بگذارند و همچنین کسانی که می خواهند دامنه بخرند هم میتوانند قیمت پیشنهادی خود را در مزایده دامنه به اشتراک بگذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایده دامنه های اینترنتی می توانید به سایت نام مراجعه نمایید.

azimsanat بازدید : 119 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

همه ی انسان ها در زندگی خود به مشکلاتی برخورد می کنند که گاهی خیلی کم به آن ها توجه می کنند و بیشتر اوقات برای حل این مشکلات اقدامی نمی کنند. زیرا زندگی روزمره گاهی اوقات زمانی برای فکر کردن به راه های افزایش کیفیت زندگی برایمان نمی گذارد. اما تکنولوژی و دنیای مدرن آنقدر برای زندگی انسان دستاورد داشته که بسیاری از مشکلات روزمره را می تواند حل کند. یکی از این مشکلات امنیت و راحتی در ورود به خانه است. قفل های مکانیکی معمول که استفاده می شود از امنیت پایینی برخوردارند و گاهی باز کردن آن برای صاحب خانه نیز دشوار است. یکی از اختراعاتی که تغییر قابل توجهی در زندگی انسان ایجاد کرده قفل دیجیتال است. از زمانی که خانه به این شکل اختراع شد وسیله ای برای بستن و قفل کردن در برای دور نگهداشتن افراد مزاحم و حیوانات از خانه وجود داشته است. قفل ها با پیشرفت فناوری روز به روز پیشرفت کرده اند و برای کاستن شانس دزد ها برای باز کردن قفل همیشه تلاش هایی می شده است. اختراع انواع قفل ضد ضربه و ضد حرارت از مهمترین نتایج این تلاش ها بوده است. این قفل ها در بیشتر مواقع سارقین را در باز کردن در ناکام می گذارند. اما قفل دیجیتال یک تحول در زمینه ساخت قفل برای در خانه ها و مراکز تجاری بوده است.

قفل دیجیتال

تفاوت قفل دیجیتال با قفل های معمولی چیست؟

قفل دیجیتال با تمام انواع قفل هایی که ساخته شده متفاوت است. یکی از مهم ترین تفاوت های قفل دیجیتال با قفل های مکانیک ساز و کار باز شدن آن است. قفل های مکانیکی معمولا به صورت یک زبانه و یک دهانه ساخته می شدند و با یک کلید مکانیکی که یک طرح منحصر به فرد روی آن تراشیده شده باز می شدند. اما این قفل ها هر قدر که پیچیده باشند باز هم امکان باز شدن با ابزارهای مختلف یا کپی کردن کلید را داشتند. بنابراین طراحان به این فکر افتادند که قفل و کلید را به گونه ای طراحی کنند که کلید آن قابل کپی کردن نباشد و کلید تنها در اختیار صاحب آن باشد. برای اینکه کلید به صورت انحصاری در اختیار صاحب آن باشد و امکان دزدیده شدن آن به حداقل برسد، بهترین کار این است که کلید با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد آن شخص طراحی شود. مهمترین این ویژگی ها نیز ویژگی های زیستی مانند اثر انگشت یا قرنیه چشم است. چنین ویژگی هایی قابل دزدیدن نیستند.

قفل های دیجیتال این قابلیت را ایجاد کرده اند که بتوانید اثر انگشت خود و اعضای خانواده یا شرکت را ثبت کنید و با اثر انگشت قفل را باز کنید. به این صورت امکان ورود فرد ناخواسته به حداقل می رسد. علاوه بر آن امکان استفاده از کلید های مغناطیسی و باز شدن با رمز عبور نیز وجود دارد که گذشتن از این قفل را برای سارقین بسیار سخت می کند.

خرید قفل دیجیتال

قفل دیجیتال سامسونگ

می توان گفت سامسونگ یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده قفل دیجیتال است. قفل دیجیتال سامسونگ جزو شناخته شده ترین و باکیفیت ترین برند های قفل دیجیتال به شمار می رود. مزیت قفل دیجیتال سامسونگ این است که تمام مزایای یک قفل دیجیتال را یک جا در خود دارد و بهترین امکانات اعم از امنیت بالا، ضد سرقت بودن و راحتی کار با قفل را برای مصرف کننده فراهم کرده است. برای دانستن اطلاعات بیشتر و خرید قفل دیجیتال سامسونگ به سایت samsunglock مراجعه کنید.

azimsanat بازدید : 114 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

همه ی انسان ها به نوع خود زیبا هستند و خداوند ویژگی های زیبا را میان انسان ها تقسیم کرده است. اما با این حال گاهی اوقات ما از زیبایی بعضی اعضای صورت یا بدن خود راضی نیستیم و دوست داریم به شکلی دیگر و زیباتر باشد. بینی مهم ترین عضو صورت است که هم در زیبایی تاثیر زیادی دارد و هم عضوی حیاتی برای تنفس و بویایی است. بینی را می توان به راحتی با عمل زیبایی بینی تغییر شکل داد و به شکلی زیباتر در آورد. بیشتر کسانی که به جراحی زیبایی بینی روی می آورند هدفشان این است که علاوه بر رفع عیب و نقص بینی، اندازه آن را کوچک و متناسب کنند و یا اینکه مدل آن را تغییر دهند. در این مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین نکات درباره عمل زیبایی بینی بپردازیم.

عمل زیبایی بینی

تفاوت عمل بینی فانتزی و غیر فانتزی چیست؟

احتمالا خیلی از افراد شنیده اند که عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی به سه دسته فانتزی، نیمه فانتزی و غیر فانتزی (طبیعی) تقسیم می شود. در عمل بینی فانتزی اندازه بینی بسیار کوچک می شود، به پل بینی یک قوس داده می شود و پره های آن کوچک و نوک بینی بسیار سربالا در می آید. به علت سربالا بودن نوک بینی، به بینی های فانتزی، بینی های خوکی نیز می گویند. پزشک در این دسته از عمل زیبایی بینی تغییرات زیادی را در ظاهر و درون آن ایجاد می کند؛ مثلا چون اندازه بینی خیلی کوچک شده است بعد از عمل  ممکن است مشکلات تنفسی جدی برای بیمار به وجود بیاید.

عمل بینی غیر فانتزی

پزشک در عمل بینی طبیعی برخلاف عمل بینی فانتزی به ترکیب آن زیاد دست نمی زند و فقط قوس و مشکلات ظاهری آن را برطرف می کند. به دلیل اینکه اندازه بینی تغییر خاصی نکرده به مراتب عوارض عمل طبیعی نسبت به عوارض بعد از عمل فانتزی بسیار کمتر است. دلیل دیگری که عمل بینی طبیعی در این سال ها بسیار رواج یافته این است که امروزه دیگر کمتر کسی مایل است افراد دیگر متوجه عملی بودن بینی او بشوند. همان طور که از اسم این عمل مشخص است، ظاهر بینی چندان با قبل از جراحی متفاوت نیست به همین خاطر افراد دیگر در بسیاری از مواقع نمی توانند بفهمند شما عمل زیبایی بینی انجام داده اید.

عمل زیبایی بینی طبیعی

عمل زیبایی بینی معمولا چقدر طول می کشد؟

کل زمان عمل زیبایی بینی شامل خود جراحی و به هوش آمدن در اتاق ریکاوری است که می تواند بین دو تا چهار ساعت طول بکشد.

آیا می شود قبل از رینوپلاستی نتیجه نهایی را دید؟

در جواب به این سوال باید بگوییم بله. علم آنقدر پیشرفت کرده که شما با استفاده از روشی به نام عمل بینی مجازی می توانید نتیجه نهایی را قبل از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید. اساس این روش به این صورت است که از بینی و چهره شما عکس هایی از زوایای مختلف گرفته می شود و مدل سه بعدی چهره شما ساخته می شود. سپس شما و پزشکتان درباره این عکس ها بحث و تبادیل نظر می کنید. شما در روش عمل بینی مجازی نه تنها می توانید ظاهر بعد از جراحی بینی خود را ببینید بلکه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره تغییرات لازم به پزشک ارائه دهید.

عمل زیبایی بینی مجازی

هزینه عمل زیبایی بینی چقدر است؟

هزینه عمل بینی به عوامل زیادی بستگی دارد اما متوسط هزینه عمل زیبایی بینی بین 4 تا ۹ میلیون تومان است. توصیه ما این است که هرگز زیبایی ظاهر و سلامت خود را فدای هزینه کمتر نکنید چون این شما هستید که باید باقی عمر خود را با بینی و چهره تان بگذرانید. کلینیک زیبایی دکتر بیوتی از پزشکان حاذقی بهره می برد که رینوپلاستی را با هزینه مناسبی برای شما عزیزان انجام می دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

azimsanat بازدید : 199 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

آیا می دانستید که بینی ۱۵ درصد از زیبایی کل صورت را تشکیل می دهد؟ نتایج یک تحقیق نشان می دهد که چشم ها و خط لب بیشترین سهم را در زیبایی چهره دارند و بعد از آنها بینی با ۱۵٪ بیشترین تاثیر را در زیبایی دارد. اما سهم بینی در جذابیت صورت بیشتر از این آمار و ارقام هاست. همان طور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و یعنی تناسب تمام اعضای صورت را می تواند تنظیم کند. به همین دلیل است که اگر کسی چشمان، گونه ها و خط لب قشنگی داشته باشد اما بینی اش بزرگ باشد چندان جالب به نظر نمی آید. در این مقاله می خواهیم به تکینک های جدید عمل بینی بپردازیم.

مدرن ترین روش های عمل بینی

جدیدترین و مدرن ترین تکنیک های عمل بینی

 

عمل بینی مجازی

 

بیشترین چیزی که بیماران را نگران می کند این است که نمی دانند نتیجه یعد از عمل چه خواهد شد؟ آیا به بینی دلخواه خود می رسند؟ خب باید بگوییم که علم پزشکی آنقدر پیشرفت کرده که شما قبل از عمل می توانید نتیجه جراحی بینی خود را ببینید. این تکنیک به تکینک عمل بینی مجازی مشهور است.

 

در روش عمل بینی مجازی عکس های سه بعدی از بینی گرفته می شود و سپس این عکس ها در جلسه مشاوره با پزشک بررسی می شوند. شما می توانید نتیجه نهایی بعد از عمل بینی را ببینید و حتی به پزشک خود نظر بدهید تا بینی تان به همان شکل و فرمی دربیاید که شما می خواهید.

 

قالب کنترلی

 

یکی دیگر از به روزترین شیوه های جراحی بینی استفاده از قالب کنترلی است. پزشک در این تکنیک، قالب کنترلی را روی بینی می گذارد به طوری که کاملا ثابت باشد، اگر شل بود یا تکان می خورد یعنی باید قسمت های اضافی، قوز و قوس های بینی برداشته بشود.

قالب کنترلی عمل بینی

عمل بینی با فیلر

 

این روش درواقع یکی از متدهای غیرجراحی است که به دلیل نداشتن خونریزی و درد زیاد بسیار محبوب شده است. در این متد، پزشک با استفاده از فیلر، قوز و قوس بینی را از بین می برد. نحوه انجام آن به این صورت است که در روز عمل، جراح کمی فیلر را آماده تزریق می کند و با استفاده از سوزن های مخصوص و تکنیک های موردنظر فیلر را در زیر پوست بینی تزریق می کند و از این طریق قوز بینی از بین می رود.

 

همان طور که گفتیم این روش خونریزی و درد زیادی ندارد و به همین خاطر برای کسانی که آستانه تحمل پایینی دارند بسیار تکنیک مناسبی می باشد.

 

روش پلاسما در عمل بینی

 

پلاسما جت یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های عمل بینی در جهان است.  در این روش جراحی بینی، پزشک با استفاده از متد بسیار عالی بینی را فرم می دهد. پزشک با این تکنیک می تواند مشکلات فرم بینی را برطرف کند. یکی از مزیت های این روش بدون درد بودن آن است.

 

در ایران و باقی کشورهای جهان از تکنیک های عمل بینی مجازی و قالب کنترلی بسیار استقبال شده و کلینیک دکتر بیوتی نیز برای بالا بردن رضایت بیماران و بازدهی جراحی بینی از این روش های نوین استفاده می کند.

روش های عمل بینی

 

آیا رینوپلاستی با استفاده از لیزر تاثیر دارد؟

 

خیر. اگر در سایتی دیدید که جراحی بینی را با استفاده از لیزر انجام می دهند بدانید که تمام این حرف ها برای تبلیغ است و به هیچ وجه واقعیت ندارد. البته از لیزر برای تراشیدن بخشی از پوست بینی استفاده می شود اما در حال حاضر از آن به عنوان یکی از تکنیک های عمل بینی استفاده نمی شود.

azimsanat بازدید : 112 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (1)

یک حقیقت گریز ناپذیر در مورد همه افراد وجود دارد و با هیچ کس هم تعارف ندارد، آن حقیقت این است که بالاخره دیر یا زود باید از این رخت ببندیم و هر آنچه از مال و اموال داریم را به جا بگذاریم. اگر متوفی قبل از مرگش، وصیت کرده باشد و تمام اموالش را به اختیار خودش بین وارثان تقسیم کرده باشد، پر واضح است که وصیت او بر قانون ارث اولویت دارد. قانون ارث مشخص می‌کند که چه افرادی حق ارث بردن از اموال فرد فوت شده دارند؟ 

قانون ارث

موضوع مورد بحث در این مقاله، ارث بردن در صیغه موقت، حکم اموال بدون مالک و قاتلی که باعث مرگ مورث شده است.

قانون ارث در رابطه با صیغه موقت

طبق قانون ارث در ایران، ارث بردن زن و شوهر، تنها در عقد دائم تعریف می‌شود و برای همسر در صیغه موقت هیچ سهم الارثی وجود ندارد. البته اگر فرد متوفی قبل از فوت خود برای همسر صیغه‌ای، میزانی ارث وصیت کرده باشد جای سؤال ندارد و ارث بردن حق قانونی فرد صیغه شده می‌باشد. اما لازم به ذکر است که اینگونه موارد به عنوان ارث مطرح نمی‌شود و حالت وصیت دارد.

اما در ازدواج دائم، زن و شوهر طبق قانون از یکدیگر ارث می‌برند. بعد از فوت مرد اگر زن فرزند داشته باشد، یک هشتم از اموال را به ارث خواهد برد. اما در صورتی که فرزند نداشته باشد، میزان سهم الارث او یک چهارم خواهد بود.

در صورت فوت زن، مرد طبق قانون اگر فرزند نداشته باشد، یک چهارم ارثیه خواهد داشت اما در صورت داشتن فرزند، سهم الارث او یک دوم یعنی نصف اموال زن خواهد بود.

قانون ارث

قانون ارث برای اموال بدون وارث

قانون در مورد اموال بدون مالک یا بدون وارث این طور در نظر دارد که تصمیم درباره آن اموال به دست حاکم یا همان قاضی و دادستان شهر می‌باشد. باید به مدت 10 سال صبر کرد و بعد از سپری شدن این مدت، اگر وارثی برای آن ملک یافت شد، طبق قانون همه یا بخشی از اموال به او می‌رسد اما اگر وارثی یافت نشد، تمام اموال وارد خزانه دولت می‌شود. 

 

آیا به قاتل ارث می‌رسد؟

طبق قانون ارث اگر شخصی مورث خود را عمداً بکشد، از او ارث نخواهد برد بنابراین اگر فرزندی پدر خود را به طور عمد به قتل برساند، از ارث محروم خواهد شد. 

قانون ارث

اما اگر قتل غیر عمد باشد، تفاوتی در میزان سهم الارث به وجود نخواهد آمد. به عنوان مثال اگر فردی در حالی که قصد پارک کردن اتومبیل خود را دارد، ندانسته با پدرش برخورد کند و پدر آسب ببیند و فوت کند، همچنان از پدر خود ارث می‌برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شهرداد مراجعه کنید.

azimsanat بازدید : 126 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

چک یک سند تجاری است که در معاملات بازار مالی و تجاری کاربرد زیادی دارد. هدف از ابداع چک این بود که افراد بتوانند بدون پرداخت آنی، معاملات خود را انجام دهند و نیازهای خود را تامین کنند. فردی که چک صادر می‌کند، علناً به طرف مقابل می‌گوید که مبلغ مشخصی را در تاریخ مشخصی به او پرداخت خواهد کرد. اما با توجه به سوء استفاده‌هایی که امکان دارد از چک شود، قوانینی در این خصوص تدوین شده است که امنیت مالی دو طرف چک، صادرکننده و دارنده، را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که دانستن این قوانین به عهده خود فرد می‌باشد و در صورت عدم آگاهی به قوانین صدور چک ممکن است در آینده با دردسرهای برگشت خوردن چک، مواجه شدن با حساب خالی و... مواجه شود. آگاهی به قوانین مربوطه به شما کمک می‌کند از همان ابتدا هوشمندانه پیش بروید و در آینده به مشکل نخورید.

چک برگشتی

چک برگشتی

چک برگشتی به چکی گفته میشود که پس از ارائه آن به بانک، به دلایلی اعم از عدم موجودی کافی و… قابل پرداخت نباشد. ماده 3 و 10 قانون صدور چک، برای این شرایط  راهکار رائه می دهد و دارنده چک می تواند با در دست داشتن گواهی، به وصول چک اقدام کند. 

در ادامه به رایج ترین دلایل برگشت خوردن چک اشاره می شود:

عدم کفایت موجودی در تاریخی که چک صادر شده است

در این شرایط، بانک موظف است هر چقدر موجودی در حساب باقی مانده است را به دارنده چک برگشتی بپردازد و میزان مبلغ پرداختی را پشت چک بنویسد. پس از این مرحله، دیگر چک برگشت خورده محسوب می‌گردد و گواهی دریافتی جانشین آن می‌شود که دارنده چک، با دریافت گواهینامه‌ای که حاوی کد رهگیری است، می‌تواند به مراجع قضایی یا ثبتی مراجعه کند.

چک برگشتی

برداشت وجه از حسابی که پشتوانه و اعتبار چک محسوب می‌شود:

در این شرایط، هنگام صدور چک، موجودی حساب کافی بوده است اما صادر کننده بخشی از وجهی که چک به اعتبار آن صادر شده است، را خارج می‌نماید. این کار خلاف ماده 3 قانون صدور چک است و برداشتی که از این کار می‌شود این است که صادرکننده قصد دارد با وجه خارج شده، چک دیگری صادر کند یا با خارج نمودن موجودی، بستن حساب خود را عملی کرده است.

رعایت نکردن استانداردهای نوشتار هنگام تنظیم چک:

طبق استانداردهایی که در قانون چک تعریف شده است و در صورت مشاهده بی نظمی در چک، بانک از پرداخت آن خودداری می‌کند. مانند خط خوردگی، عدم مطابقت امضا، عدم مطابقت رقم حروفی و عددی و... .

دستور عدم پرداخت وجه چک:

مطابق با ماده 14 قانون صدور چک، به صادر کننده چک یا ذینفع چک ( تعیین ذینفع به اختیار صادر کننده می باشد)، اختیار ارسال دستور عدم پرداخت چک داده شده است. یعنی صادرکننده چک، میتواند به بانک دستور دهد که چک را پرداخت نکند.. این حالت در شرایط امکان پذیر است که صادر کننده یا ذینفع ادعا کند که چک جعل شده یا به سرقت رفته یا به علت کلاهبرداری یا خیانت در امانت یا هر جرم دیگری، تحصیل شده است.

دارنده چک برگشتی می‌تواند شکایت کند و صادرکننده نیز باید ادعای خود را ثابت کند.

صادر کردن چک با آگاهی از مسدود بودن حساب

طبق ماده 10 قانون صدور چک، اگر فردی با آگاهی از مسدود بودن حسابش، اقدام به صدور چک نماید، آن چک بی محل محسوب می‌شود و این کار فرد خلاف به حساب می‌آید. برای این خلاف، مجازات غیر تعلیق در نظر گرفته شده است. پس از آن دارنده چک برگشتی با همراه داشتن گواهی عدم پرداختی، می‌تواند قدام به مطالبه نماید.

چک برگشتی

سخن آخر

 

در مبادلات مالی و تجاری خود هنگام استفاده از چک، احتیاط کنید و نکات گفته در استاندارد نوشتاری را رعایت کنید، از مسدود نبودن حساب صادر کننده مطمئن شوید. با توجه به راهکارهای گفته شده می توانید چک برگشتی را نقد کنید ضمن اینکه در صورت عدم موفقیت در هر کدام از مراحل ذکر شده، باز هم راهکاری قانونی می توان برای آن یافت. در این راه وکلای حقوقی شهرداد می توانند یاریگر شما باشند.

azimsanat بازدید : 125 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 

بینی از روی شکل و فرم ظاهری اش به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. بینی های گوشتی در اکثر مواقع، مورد نفرت صاحبان آنها است و به همین دلیل آنها برای زیبایی بینی خود و رفع مشکلات و نواقص آن به جراحی بینی گوشتی متوسل میشوند. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید چگونه بینی گوشتی را تشخیص دهیم؟ در این مقاله می خواهیم روش های تشخیص بینی گوشتی را به شما معرفی کنیم پس لطفا تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. 

نتیجه جراحی بینی گوشتی

چگونه بینی گوشتی را تشخیص دهیم؟

بینی های گوشتی ویژگی های به خصوصی دارد که عبارتند از

o        پوست بسیار چرب و ضخیم

o        قوس زیاد در پشت بینی

o        پره های پهن و بزرگ بینی

o        وجود غضروف بسیار نرم

o        چربی زیاد در نوک بینی

o        پوست بینی قرمز باشد

اگر بینی شما ویژگی های بالا را داشت به احتمال زیاد شما بینی گوشتی دارید اما عدم داشتن این خصوصیات دلیل به نداشتن بینی گوشتی نیست. یکی از روش های تشخیص بینی گوشتی این است که از بینی خود از زاویه پایینی عکس بیندازید و زاویه ای دو سوراخ بینی با نوک آن می سازند را مشاهده کنید. اگر این زاویه به شکل نیم دایره یا ذوزنقه نزدیک تر باشد یعنی بینی شما به فرم بینی گوشتی نزدیک تر است.

اگر باز هم از روی فرم و شکل بینی خود نتوانستید نوع آن را تشخیص دهید، با انجام یک آزمایش ساده این مسئله به طور کامل حل می شود. 

فرق جراحی بینی گوشتی با استخوانی

انواع بینی های گوشتی

دو عاملی که بینی های گوشتی را از یکدیگر متمایز می کنند وجود غدد چربی در زیر پوست و ضخامت آن است.

در نوع اول، بینی پوست بسیار ضخیمی دارد اما غدد چربی به مقدار زیادی در زیر پوست وجود ندارد. عمل بینی گوشتی در این دسته بسیار حساس و پیچیده است و باید از یک پزشک با تجربه و ماهر کمک بگیرید.

در نوع دوم بینی های گوشتی غدد چربی زیر پوست بیشتر است و به طور کلی این بینی ها بسیار چرب هستند. جراحی بینی گوشتی در این دسته به علت عدم ضخیم بودن پوست، نسبت به دسته اول راحت تر است. 

روش جراحی بینی گوشتی

در عمل بینی گوشتی بینی به حالت سابق برمی گردد، افسانه یا واقعیت؟

شاید بسیاری از شما شنیده باشید که جراحی بینی گوشتی فایده ای ندارد و بعد از مدتی بینی به حالت سابقش برمی گردد؛ این گفته چقدر حقیقت دارد؟ در گذشته این ادعا صحیح بود. در گذشته پزشکان مقدار زیادی از غضروف را می تراشیدند اما غضروف به دلیل ماهیت انعطاف پذیری اش بعد از چندین ماه به شکل سابق درمی آمد و عملا جراحی بی نتیجه میشد اما متدهای جراحی بینی گوشتی مانند هر علم دیگری فرق کرده است.

امروزه پزشکان برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل مقدار معینی از چربی زیر پوست را برمی دارند. این مقدار نباید کم یا زیاد بشود در غیر این صورت مشکلات تنفسی جدی برای بیمار به وجود خواهد آمد. دیگر لازم نیست نگران برگشت بینی خود بعد از جراحی بینی گوشتی باشید. با روش های جدید علم پزشکی، احتمال بروز این انفاق تقریبا صفر است.

برگشت پذیری جراحی بینی گوشتی

پزشک با تجربه برای جراحی بینی گوشتی

با تمام خصوصیاتی که برای بینی گوشتی ذکر کردیم احتمالا خودتان متوجه شده اید که جراحی بینی گوشتی کار سخت، حساس و پیچیده ای است. شاید بتوان گفت تنها وظیفه شما انتخاب یک پزشک با تجربه ، ماهر و کاربلد است؛ کسی که به خوبی ریزه کاری ها و چم و خم عمل را بداند. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی است.

 

برای دیدن نمونه کارها و مطالعه مقالات به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

azimsanat بازدید : 126 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

مسابقه که فوتبال و والیبال و… نیست. اگر مسابقه فوتبال برای اول شدن در جدول رده بندی تیم های جهانی می باشد، مسابقه سئو، رقابتی سخت تر برای اول شدن در گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر می باشد. فقط 10 سایت در صفحه اول قرار می گیرند. اما تنها در صفحه اول بودن کافی نیست و برنده واقعی این مسابقه کسی است که در خط 1 قرار بگیرد. آمارها نشان می دهد که 60 درصد کلیک ها شامل اولین نتیجه می شوند. و تنها راه رسیدن به این جایگاه سئو سایت است.

سئو سایت

رضایت کاربران مهم ترین دارایی گوگل است!

با گسترش و نفوذ دنیای دیجیتال در زندگی مردم عادی بسیاری از مشاغل وارد این فضا شده اند و اولین قدم برای ورود به این دنیای گسترده طراحی سایت است. زمانی که قدم های اول را برداشته اید ببینید که سایت شما در کجای رتبه بندی گوگل قرار می گیرد. گوگل برای کاربران خود ارزش زیادی قائل است و در تلاش است که کاربر در کمترین زمان ممکن بتواند جواب نیاز خود را دریافت کند. حالا بر اساس همین فاکتور و معیارهای دیگر سایت ها رتبه می کند.

اگر سایت شما از نظر گوگل ارزشمند باشد در رتبه های بالا قرار می گیرد.

سئو سایت

سئو حرفه ای چگونه انجام می شود؟

سئو یک راه و میانبر طلایی برای اول شدن است که خودش میانبر دیگری ندارد! بعضی از افراد با خود فکر می کنند که اگر یکبار سایت خود را سئو کنند دیگر کافیست و تا ابد در همان جایگاه بالا خواهند ماند. در صورتی که اینطور نیست، موتورهای جستجوگر هر ساله الگوریتم های خود را آپدیت می کنند.

 بنابراین ممکن است فاکتوری که تاکنون به نفع سایت شما بوده سایت، به ضرر شما باشد و حتی مواردی بوده است که سایت های معتبر از این مورد ضربه خورده و کسب و کار خود را از دست داده اند. سئو ریزه کاری های زیادی دارد و باید برای آن وقت بگذارید تا پیاده سازی نمایید.اگر بخواهید روش ها، فوت و فن های سئو را تازه بیاموزید، آزمون و خطا کنید که کدام روش برای سایت شما تاثیرگذارتر است کمی زمان می برد و شما در این میدان مسابقه از تمام رقبا عقب خواهید افتاد. 

سئو کارِ سخت و دشواری است و زمان و تمرکزی که باید صرف کسب و کار خود کنید را از شما می گیرد بهترین پیشنهاد این است که سایت خود را به یک شرکت سئو بسپارید. 

سئو سایت

سئو اینجا یک شرکت سئو در تهران است که دارای رزومه قوی و درخشانی در زمینه سئو به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی است. این شرکت دارای یک تیم باتجربه و متخصص است که می تواند دست شما را بگیرد و از اولین قدم تا آخر این مسیر همراه شما باشد. از طراحی سایت تا سئو سایت را در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان انجام دهد.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/

azimsanat بازدید : 114 دوشنبه 05 آبان 1399 نظرات (0)

همانطور که میدانیم ارزهای زیادی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش آن ها می کنند.

بیت کوین، اتریوم و تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ها و روش های خرید متفاوت دارند.

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و شما در سرمایه گذاری که می کنید می توانید از بابت افت و خیز بازار آسوده خاطر باشید. نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکاست. اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از قیمت تتر خود هم اطمینان داشته باشید. در نتیجه برای گرفتن نرخ و قیمت تتر به روز باید از سایت های معتبر صرافی ارز دیجیتال قیمت گرفت.

در بازارهای دیجیتالی دو نوع تتر داریم. تتر دلار و یورو تتر. همانطور که از اسم هر کدام مشخص است نرخ تتر با قیمت دلار و یورو تعیین می شود. این ارزها توسط واحد پولی ساپورت می شوند در نتیجه می توانند در بازارهای ارزی دیجیتالی قیمت یکسان و ثابتی داشته باشند.

. برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

قیمت تتر

مهم ترین ویژگی ها و مزیت هایی که شما با خرید تتر به دست می آورید:

تتر دارای پشتوانه قوی است و به خوبی ساپورت می شود. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.

تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار امریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.

اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن.

کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

شما می توانید ارزش سرمایه خود را توسط تتر حفظ کنید. فقط کافی است که بالا پایین های شدید نرخ ارزهای دیجیتالی، ارز خود را به تتر تبدیل نمایید.

برای اینکه بتوانید ارزش سرمایه خود را به خوبی حفظ کنید نیاز است که به صرافی های انلاین مراجعه نمایید و یک قیمت مناسب برا خرید تتر به دست آورید. سایت هایی مانند تترلند می توانند به شما قیمت تتر را مناسب ارائه دهند و در همانجا می توانید خرید و فروش تتر را به سادگی و با اطمینان انجام دهید.



تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 4,060
  • بازدید کلی : 23,840