loading...

azimsanat

azimsanat بازدید : 140 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

ممکن است هر کسی در طول زندگی بارها با مسائل حقوقی سروکار داشته باشد. از آنجا که مسائل حقوقی بسیار گسترده و پیچیده می باشند، افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند نمی توانند مشکلات خود را به درستی حل نمایند. در چنین مواقعی وجود یک مشاوره حقوقی کاربلد و باتجربه می تواند بهترین اتفاق ممکن باشد.

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره وظایف و خدمات مشاوره حقوقی صحبت کنیم تا به صورت کامل با آن آشنا شوید.

مشاوره حقوقی شهرداد

خصوصیات یک مشاوره حقوقی

معمولا کسی که مشاوره حقوقی می دهد در واقع یک وکیل یا قاضی است. یک وکیل یا مشاور حقوقی باید در تمام حوزه های قانون کیفری، قضایی و خانواده اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشد، توانایی تصمیم گیری سریع و قاطع را داشته باشد، توانایی متقاعد کردن دیگران را داشته باشد، قدرت تحلیل بالا، امانت داری، صداقت، درستکاری و ویژگی های اخلاقی دیگر را داشته باشد.

ظهور مشاوره حقوقی آنلاین

این روزها مراجعه به مشاوره حقوقی بسیار رواج یافته است. با پیشرفت تکنولوژی هم افراد عادی و هم وکلا باید خودشان را با دنیای مدرن تطبیق بدهند، به همین خاطر مشاوره حقوقی را به صورت تلفنی یا با نرم افزارهای تحت وب به صورت آنلاین انجام می دهند. 

مشاوره حقوقی آنلاین به این صورت است که تمام نکات و موارد لازم در پرونده به صورت آنلاین یا تلفنی به موکل گفته می شود و اگر نیاز به مدارک بیشتر یا قراردادهای اضافی بود، وکیل آنلاین از موکل می خواهد تا عکس مدارک را برایش بفرستد. 

وظایف مشاوره حقوقی

وظایف مشاوره حقوقی

  • مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی

بعضی اوقات اشخاص علیه هم شکایات دعاوی دارند. کسی که طرح کننده دعواست و کسی که بر علیه او دادخواست داده شده است قطعا از قوانین قضایی با خبر نیستند. به جای اینکه از یک وکیل دادگستری برای حل مشکل بهره ببرید می توانید به یک مشاوره حقوقی مراجعه کنید. 

  • بررسی و تهیه قراردادها

 

ازجمله رایج ترین مواردی که افراد درباره آن مشاوره حقوقی می گیرند، تنظیم قراردادهاست. اگر قراردادی در پیش دارید می توانید از یک مشاوره حقوقی کمک بگیرید تا بررسی های لازم را انجام دهد. گاهی وقتا مشاوران حقوقی پیش نویس های قراردادی را تنظیم می کنند و حتی بعضی از شرکت ها قراردادها فقط با امضای مشاوره حقوقی به توافق نهایی می رسد. 

مشاوره حقوقی چیست

  • انجام امور پژوهشی 

وقتی مشاوره حقوقی برای یک شرکت خاصی کار کند باید امور مربوط به آن شرکت را هم تحت نظر داشته باشد و مشکلات آن را حل کند. البته ممکن است دیگر به این مورد مشاور حقوقی نگوییم. اگر شرکتی یک وکیل را به عنوان مشاور حقوقی استخدام کند و او تمام مسائل قانونی شرکت را زیر نظر داشته باشد، درواقع وکیل شرکت به حساب می آید.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

ازجمله مجموعه هایی که به خوبی توانسته خود را با تکنولوژی وفق دهد شهرداد است. این مجموعه اپلیکیشنی را طراحی کرده که شما پاسخ تمام سوالات حقوقی خود را می توانید از آن دریافت کنید. اپلیکیشن حقوقی شهرداد تمام قوانین، بندها و تبصره ها را در خود دارد و خبر خوب اینکه اپلیکیشن حقوقی شهرداد کاملا رایگان است. می توان گفت این اپلیکیشن، نقش مشاوره حقوقی را برای شما ایفا می کند و می توانید به جواب تمامی سوالات خود برسید.

azimsanat بازدید : 154 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

بعضی افراد هنوز به اهمیت دامنه سایت پی نبرده اند. اگر سایت یک خانه باشد، دامنه مانند آدرس این خانه است و کاملا مشخص است که آدرس باید درست و صحیح باشد. سایت های خارجی زیادی برای مزایده دامنه و خرید و فروش آن وجود دارد اما این کار در ایران تقریبا به تازگی جا افتاده است. سایت نام اولین سایتی است که مزایده دامنه را انجام می دهد.

مزایده دامنه


یک دامنه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟



  • باعث تقویت سئو سایت شود

سئو یعنی بهینه سازی سایت. در واقع اگر وبسایتی تکنیک های بهینه سازی را درست رعایت کند در کلمات کلیدی مورد نظرش می تواند به رتبه خوبی در گوگل برسد. اگر در گوگل و بقیه موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید می توانید درآمد خیلی خوبی ا سایت خود کسب کنید. یکی از دلایلی که در سئو سایت تاثیر دارد بهینه بودن نام دامنه است. در نتیجه اگرمی خواهید سئو سایت خوبی داشته باشید باید دامنه خوبی را انتخاب کنید.

 

  • خرید دامنه هایی که اسمشان به دامنه شما شبیه است

شما باید تمام حالاتی که کاربر ممکن است اسم دامنه را تایپ کند در نظر بگیرید؛ برای مثال دامنه اصلی سایت نام nam.ir است اما ممکن است کاربری naam.ir، num.ir را تایپ کند. اگر تمام این دامنه ها را به سایت خود منتقل نکنید آن وقت هم ترافیک سایتتان پایین می آید و هم مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. به همین دلیل سایت نام تمام این دامنه ها را خریداری کرده و همه را به دامنه اصلی خود منتقل کرده است.


مزایده دامنه اینترنتی



  • به حوزه فعالیت سایت مرتبط باشد

هرچقدر نام یک دامنه با موضوع سایت تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است چون به کاربران می فهماند که سایت شما درباره چه چیزیست. در صورت امکان اگر از نام برندتان در دامنه استفاده کنید خیلی بهتر می شود. این به کاربر کمک می کند که نام برند و سایت شما را در خاطرش بسپارد.

 

  • نام دامنه باید کوتاه و صریح باشد

سعی کنید نام دامنه تان کوتاه باشد. دامنه کوتاه در تایپ سریع و راحت کاربر بسیار به کار می آید. علاوه بر آن در مزایده دامنه، نام های کوتاه پرطرفدارتر هستند.




خرید و فروش دامنه




مزایده دامنه  در سایت نام

 سایت نام اولین و بهترین سایت ایرانی است که خدمات مزایده دامنه را انجام می دهد. کاربرانی که در پی فروش دامنه هستند می توانند به صورت کاملا رایگان نام دامنه خود را در این سایت برای مزایده بگذارند و همچنین کسانی که می خواهند دامنه بخرند هم میتوانند قیمت پیشنهادی خود را در مزایده دامنه به اشتراک بگذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایده دامنه های اینترنتی می توانید به سایت نام مراجعه نمایید.

azimsanat بازدید : 120 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

همه ی انسان ها در زندگی خود به مشکلاتی برخورد می کنند که گاهی خیلی کم به آن ها توجه می کنند و بیشتر اوقات برای حل این مشکلات اقدامی نمی کنند. زیرا زندگی روزمره گاهی اوقات زمانی برای فکر کردن به راه های افزایش کیفیت زندگی برایمان نمی گذارد. اما تکنولوژی و دنیای مدرن آنقدر برای زندگی انسان دستاورد داشته که بسیاری از مشکلات روزمره را می تواند حل کند. یکی از این مشکلات امنیت و راحتی در ورود به خانه است. قفل های مکانیکی معمول که استفاده می شود از امنیت پایینی برخوردارند و گاهی باز کردن آن برای صاحب خانه نیز دشوار است. یکی از اختراعاتی که تغییر قابل توجهی در زندگی انسان ایجاد کرده قفل دیجیتال است. از زمانی که خانه به این شکل اختراع شد وسیله ای برای بستن و قفل کردن در برای دور نگهداشتن افراد مزاحم و حیوانات از خانه وجود داشته است. قفل ها با پیشرفت فناوری روز به روز پیشرفت کرده اند و برای کاستن شانس دزد ها برای باز کردن قفل همیشه تلاش هایی می شده است. اختراع انواع قفل ضد ضربه و ضد حرارت از مهمترین نتایج این تلاش ها بوده است. این قفل ها در بیشتر مواقع سارقین را در باز کردن در ناکام می گذارند. اما قفل دیجیتال یک تحول در زمینه ساخت قفل برای در خانه ها و مراکز تجاری بوده است.

قفل دیجیتال

تفاوت قفل دیجیتال با قفل های معمولی چیست؟

قفل دیجیتال با تمام انواع قفل هایی که ساخته شده متفاوت است. یکی از مهم ترین تفاوت های قفل دیجیتال با قفل های مکانیک ساز و کار باز شدن آن است. قفل های مکانیکی معمولا به صورت یک زبانه و یک دهانه ساخته می شدند و با یک کلید مکانیکی که یک طرح منحصر به فرد روی آن تراشیده شده باز می شدند. اما این قفل ها هر قدر که پیچیده باشند باز هم امکان باز شدن با ابزارهای مختلف یا کپی کردن کلید را داشتند. بنابراین طراحان به این فکر افتادند که قفل و کلید را به گونه ای طراحی کنند که کلید آن قابل کپی کردن نباشد و کلید تنها در اختیار صاحب آن باشد. برای اینکه کلید به صورت انحصاری در اختیار صاحب آن باشد و امکان دزدیده شدن آن به حداقل برسد، بهترین کار این است که کلید با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد آن شخص طراحی شود. مهمترین این ویژگی ها نیز ویژگی های زیستی مانند اثر انگشت یا قرنیه چشم است. چنین ویژگی هایی قابل دزدیدن نیستند.

قفل های دیجیتال این قابلیت را ایجاد کرده اند که بتوانید اثر انگشت خود و اعضای خانواده یا شرکت را ثبت کنید و با اثر انگشت قفل را باز کنید. به این صورت امکان ورود فرد ناخواسته به حداقل می رسد. علاوه بر آن امکان استفاده از کلید های مغناطیسی و باز شدن با رمز عبور نیز وجود دارد که گذشتن از این قفل را برای سارقین بسیار سخت می کند.

خرید قفل دیجیتال

قفل دیجیتال سامسونگ

می توان گفت سامسونگ یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده قفل دیجیتال است. قفل دیجیتال سامسونگ جزو شناخته شده ترین و باکیفیت ترین برند های قفل دیجیتال به شمار می رود. مزیت قفل دیجیتال سامسونگ این است که تمام مزایای یک قفل دیجیتال را یک جا در خود دارد و بهترین امکانات اعم از امنیت بالا، ضد سرقت بودن و راحتی کار با قفل را برای مصرف کننده فراهم کرده است. برای دانستن اطلاعات بیشتر و خرید قفل دیجیتال سامسونگ به سایت samsunglock مراجعه کنید.

azimsanat بازدید : 115 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

همه ی انسان ها به نوع خود زیبا هستند و خداوند ویژگی های زیبا را میان انسان ها تقسیم کرده است. اما با این حال گاهی اوقات ما از زیبایی بعضی اعضای صورت یا بدن خود راضی نیستیم و دوست داریم به شکلی دیگر و زیباتر باشد. بینی مهم ترین عضو صورت است که هم در زیبایی تاثیر زیادی دارد و هم عضوی حیاتی برای تنفس و بویایی است. بینی را می توان به راحتی با عمل زیبایی بینی تغییر شکل داد و به شکلی زیباتر در آورد. بیشتر کسانی که به جراحی زیبایی بینی روی می آورند هدفشان این است که علاوه بر رفع عیب و نقص بینی، اندازه آن را کوچک و متناسب کنند و یا اینکه مدل آن را تغییر دهند. در این مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین نکات درباره عمل زیبایی بینی بپردازیم.

عمل زیبایی بینی

تفاوت عمل بینی فانتزی و غیر فانتزی چیست؟

احتمالا خیلی از افراد شنیده اند که عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی به سه دسته فانتزی، نیمه فانتزی و غیر فانتزی (طبیعی) تقسیم می شود. در عمل بینی فانتزی اندازه بینی بسیار کوچک می شود، به پل بینی یک قوس داده می شود و پره های آن کوچک و نوک بینی بسیار سربالا در می آید. به علت سربالا بودن نوک بینی، به بینی های فانتزی، بینی های خوکی نیز می گویند. پزشک در این دسته از عمل زیبایی بینی تغییرات زیادی را در ظاهر و درون آن ایجاد می کند؛ مثلا چون اندازه بینی خیلی کوچک شده است بعد از عمل  ممکن است مشکلات تنفسی جدی برای بیمار به وجود بیاید.

عمل بینی غیر فانتزی

پزشک در عمل بینی طبیعی برخلاف عمل بینی فانتزی به ترکیب آن زیاد دست نمی زند و فقط قوس و مشکلات ظاهری آن را برطرف می کند. به دلیل اینکه اندازه بینی تغییر خاصی نکرده به مراتب عوارض عمل طبیعی نسبت به عوارض بعد از عمل فانتزی بسیار کمتر است. دلیل دیگری که عمل بینی طبیعی در این سال ها بسیار رواج یافته این است که امروزه دیگر کمتر کسی مایل است افراد دیگر متوجه عملی بودن بینی او بشوند. همان طور که از اسم این عمل مشخص است، ظاهر بینی چندان با قبل از جراحی متفاوت نیست به همین خاطر افراد دیگر در بسیاری از مواقع نمی توانند بفهمند شما عمل زیبایی بینی انجام داده اید.

عمل زیبایی بینی طبیعی

عمل زیبایی بینی معمولا چقدر طول می کشد؟

کل زمان عمل زیبایی بینی شامل خود جراحی و به هوش آمدن در اتاق ریکاوری است که می تواند بین دو تا چهار ساعت طول بکشد.

آیا می شود قبل از رینوپلاستی نتیجه نهایی را دید؟

در جواب به این سوال باید بگوییم بله. علم آنقدر پیشرفت کرده که شما با استفاده از روشی به نام عمل بینی مجازی می توانید نتیجه نهایی را قبل از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید. اساس این روش به این صورت است که از بینی و چهره شما عکس هایی از زوایای مختلف گرفته می شود و مدل سه بعدی چهره شما ساخته می شود. سپس شما و پزشکتان درباره این عکس ها بحث و تبادیل نظر می کنید. شما در روش عمل بینی مجازی نه تنها می توانید ظاهر بعد از جراحی بینی خود را ببینید بلکه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره تغییرات لازم به پزشک ارائه دهید.

عمل زیبایی بینی مجازی

هزینه عمل زیبایی بینی چقدر است؟

هزینه عمل بینی به عوامل زیادی بستگی دارد اما متوسط هزینه عمل زیبایی بینی بین 4 تا ۹ میلیون تومان است. توصیه ما این است که هرگز زیبایی ظاهر و سلامت خود را فدای هزینه کمتر نکنید چون این شما هستید که باید باقی عمر خود را با بینی و چهره تان بگذرانید. کلینیک زیبایی دکتر بیوتی از پزشکان حاذقی بهره می برد که رینوپلاستی را با هزینه مناسبی برای شما عزیزان انجام می دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

azimsanat بازدید : 199 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

آیا می دانستید که بینی ۱۵ درصد از زیبایی کل صورت را تشکیل می دهد؟ نتایج یک تحقیق نشان می دهد که چشم ها و خط لب بیشترین سهم را در زیبایی چهره دارند و بعد از آنها بینی با ۱۵٪ بیشترین تاثیر را در زیبایی دارد. اما سهم بینی در جذابیت صورت بیشتر از این آمار و ارقام هاست. همان طور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و یعنی تناسب تمام اعضای صورت را می تواند تنظیم کند. به همین دلیل است که اگر کسی چشمان، گونه ها و خط لب قشنگی داشته باشد اما بینی اش بزرگ باشد چندان جالب به نظر نمی آید. در این مقاله می خواهیم به تکینک های جدید عمل بینی بپردازیم.

مدرن ترین روش های عمل بینی

جدیدترین و مدرن ترین تکنیک های عمل بینی

 

عمل بینی مجازی

 

بیشترین چیزی که بیماران را نگران می کند این است که نمی دانند نتیجه یعد از عمل چه خواهد شد؟ آیا به بینی دلخواه خود می رسند؟ خب باید بگوییم که علم پزشکی آنقدر پیشرفت کرده که شما قبل از عمل می توانید نتیجه جراحی بینی خود را ببینید. این تکنیک به تکینک عمل بینی مجازی مشهور است.

 

در روش عمل بینی مجازی عکس های سه بعدی از بینی گرفته می شود و سپس این عکس ها در جلسه مشاوره با پزشک بررسی می شوند. شما می توانید نتیجه نهایی بعد از عمل بینی را ببینید و حتی به پزشک خود نظر بدهید تا بینی تان به همان شکل و فرمی دربیاید که شما می خواهید.

 

قالب کنترلی

 

یکی دیگر از به روزترین شیوه های جراحی بینی استفاده از قالب کنترلی است. پزشک در این تکنیک، قالب کنترلی را روی بینی می گذارد به طوری که کاملا ثابت باشد، اگر شل بود یا تکان می خورد یعنی باید قسمت های اضافی، قوز و قوس های بینی برداشته بشود.

قالب کنترلی عمل بینی

عمل بینی با فیلر

 

این روش درواقع یکی از متدهای غیرجراحی است که به دلیل نداشتن خونریزی و درد زیاد بسیار محبوب شده است. در این متد، پزشک با استفاده از فیلر، قوز و قوس بینی را از بین می برد. نحوه انجام آن به این صورت است که در روز عمل، جراح کمی فیلر را آماده تزریق می کند و با استفاده از سوزن های مخصوص و تکنیک های موردنظر فیلر را در زیر پوست بینی تزریق می کند و از این طریق قوز بینی از بین می رود.

 

همان طور که گفتیم این روش خونریزی و درد زیادی ندارد و به همین خاطر برای کسانی که آستانه تحمل پایینی دارند بسیار تکنیک مناسبی می باشد.

 

روش پلاسما در عمل بینی

 

پلاسما جت یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های عمل بینی در جهان است.  در این روش جراحی بینی، پزشک با استفاده از متد بسیار عالی بینی را فرم می دهد. پزشک با این تکنیک می تواند مشکلات فرم بینی را برطرف کند. یکی از مزیت های این روش بدون درد بودن آن است.

 

در ایران و باقی کشورهای جهان از تکنیک های عمل بینی مجازی و قالب کنترلی بسیار استقبال شده و کلینیک دکتر بیوتی نیز برای بالا بردن رضایت بیماران و بازدهی جراحی بینی از این روش های نوین استفاده می کند.

روش های عمل بینی

 

آیا رینوپلاستی با استفاده از لیزر تاثیر دارد؟

 

خیر. اگر در سایتی دیدید که جراحی بینی را با استفاده از لیزر انجام می دهند بدانید که تمام این حرف ها برای تبلیغ است و به هیچ وجه واقعیت ندارد. البته از لیزر برای تراشیدن بخشی از پوست بینی استفاده می شود اما در حال حاضر از آن به عنوان یکی از تکنیک های عمل بینی استفاده نمی شود.

azimsanat بازدید : 112 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (1)

یک حقیقت گریز ناپذیر در مورد همه افراد وجود دارد و با هیچ کس هم تعارف ندارد، آن حقیقت این است که بالاخره دیر یا زود باید از این رخت ببندیم و هر آنچه از مال و اموال داریم را به جا بگذاریم. اگر متوفی قبل از مرگش، وصیت کرده باشد و تمام اموالش را به اختیار خودش بین وارثان تقسیم کرده باشد، پر واضح است که وصیت او بر قانون ارث اولویت دارد. قانون ارث مشخص می‌کند که چه افرادی حق ارث بردن از اموال فرد فوت شده دارند؟ 

قانون ارث

موضوع مورد بحث در این مقاله، ارث بردن در صیغه موقت، حکم اموال بدون مالک و قاتلی که باعث مرگ مورث شده است.

قانون ارث در رابطه با صیغه موقت

طبق قانون ارث در ایران، ارث بردن زن و شوهر، تنها در عقد دائم تعریف می‌شود و برای همسر در صیغه موقت هیچ سهم الارثی وجود ندارد. البته اگر فرد متوفی قبل از فوت خود برای همسر صیغه‌ای، میزانی ارث وصیت کرده باشد جای سؤال ندارد و ارث بردن حق قانونی فرد صیغه شده می‌باشد. اما لازم به ذکر است که اینگونه موارد به عنوان ارث مطرح نمی‌شود و حالت وصیت دارد.

اما در ازدواج دائم، زن و شوهر طبق قانون از یکدیگر ارث می‌برند. بعد از فوت مرد اگر زن فرزند داشته باشد، یک هشتم از اموال را به ارث خواهد برد. اما در صورتی که فرزند نداشته باشد، میزان سهم الارث او یک چهارم خواهد بود.

در صورت فوت زن، مرد طبق قانون اگر فرزند نداشته باشد، یک چهارم ارثیه خواهد داشت اما در صورت داشتن فرزند، سهم الارث او یک دوم یعنی نصف اموال زن خواهد بود.

قانون ارث

قانون ارث برای اموال بدون وارث

قانون در مورد اموال بدون مالک یا بدون وارث این طور در نظر دارد که تصمیم درباره آن اموال به دست حاکم یا همان قاضی و دادستان شهر می‌باشد. باید به مدت 10 سال صبر کرد و بعد از سپری شدن این مدت، اگر وارثی برای آن ملک یافت شد، طبق قانون همه یا بخشی از اموال به او می‌رسد اما اگر وارثی یافت نشد، تمام اموال وارد خزانه دولت می‌شود. 

 

آیا به قاتل ارث می‌رسد؟

طبق قانون ارث اگر شخصی مورث خود را عمداً بکشد، از او ارث نخواهد برد بنابراین اگر فرزندی پدر خود را به طور عمد به قتل برساند، از ارث محروم خواهد شد. 

قانون ارث

اما اگر قتل غیر عمد باشد، تفاوتی در میزان سهم الارث به وجود نخواهد آمد. به عنوان مثال اگر فردی در حالی که قصد پارک کردن اتومبیل خود را دارد، ندانسته با پدرش برخورد کند و پدر آسب ببیند و فوت کند، همچنان از پدر خود ارث می‌برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شهرداد مراجعه کنید.

azimsanat بازدید : 126 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

چک یک سند تجاری است که در معاملات بازار مالی و تجاری کاربرد زیادی دارد. هدف از ابداع چک این بود که افراد بتوانند بدون پرداخت آنی، معاملات خود را انجام دهند و نیازهای خود را تامین کنند. فردی که چک صادر می‌کند، علناً به طرف مقابل می‌گوید که مبلغ مشخصی را در تاریخ مشخصی به او پرداخت خواهد کرد. اما با توجه به سوء استفاده‌هایی که امکان دارد از چک شود، قوانینی در این خصوص تدوین شده است که امنیت مالی دو طرف چک، صادرکننده و دارنده، را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که دانستن این قوانین به عهده خود فرد می‌باشد و در صورت عدم آگاهی به قوانین صدور چک ممکن است در آینده با دردسرهای برگشت خوردن چک، مواجه شدن با حساب خالی و... مواجه شود. آگاهی به قوانین مربوطه به شما کمک می‌کند از همان ابتدا هوشمندانه پیش بروید و در آینده به مشکل نخورید.

چک برگشتی

چک برگشتی

چک برگشتی به چکی گفته میشود که پس از ارائه آن به بانک، به دلایلی اعم از عدم موجودی کافی و… قابل پرداخت نباشد. ماده 3 و 10 قانون صدور چک، برای این شرایط  راهکار رائه می دهد و دارنده چک می تواند با در دست داشتن گواهی، به وصول چک اقدام کند. 

در ادامه به رایج ترین دلایل برگشت خوردن چک اشاره می شود:

عدم کفایت موجودی در تاریخی که چک صادر شده است

در این شرایط، بانک موظف است هر چقدر موجودی در حساب باقی مانده است را به دارنده چک برگشتی بپردازد و میزان مبلغ پرداختی را پشت چک بنویسد. پس از این مرحله، دیگر چک برگشت خورده محسوب می‌گردد و گواهی دریافتی جانشین آن می‌شود که دارنده چک، با دریافت گواهینامه‌ای که حاوی کد رهگیری است، می‌تواند به مراجع قضایی یا ثبتی مراجعه کند.

چک برگشتی

برداشت وجه از حسابی که پشتوانه و اعتبار چک محسوب می‌شود:

در این شرایط، هنگام صدور چک، موجودی حساب کافی بوده است اما صادر کننده بخشی از وجهی که چک به اعتبار آن صادر شده است، را خارج می‌نماید. این کار خلاف ماده 3 قانون صدور چک است و برداشتی که از این کار می‌شود این است که صادرکننده قصد دارد با وجه خارج شده، چک دیگری صادر کند یا با خارج نمودن موجودی، بستن حساب خود را عملی کرده است.

رعایت نکردن استانداردهای نوشتار هنگام تنظیم چک:

طبق استانداردهایی که در قانون چک تعریف شده است و در صورت مشاهده بی نظمی در چک، بانک از پرداخت آن خودداری می‌کند. مانند خط خوردگی، عدم مطابقت امضا، عدم مطابقت رقم حروفی و عددی و... .

دستور عدم پرداخت وجه چک:

مطابق با ماده 14 قانون صدور چک، به صادر کننده چک یا ذینفع چک ( تعیین ذینفع به اختیار صادر کننده می باشد)، اختیار ارسال دستور عدم پرداخت چک داده شده است. یعنی صادرکننده چک، میتواند به بانک دستور دهد که چک را پرداخت نکند.. این حالت در شرایط امکان پذیر است که صادر کننده یا ذینفع ادعا کند که چک جعل شده یا به سرقت رفته یا به علت کلاهبرداری یا خیانت در امانت یا هر جرم دیگری، تحصیل شده است.

دارنده چک برگشتی می‌تواند شکایت کند و صادرکننده نیز باید ادعای خود را ثابت کند.

صادر کردن چک با آگاهی از مسدود بودن حساب

طبق ماده 10 قانون صدور چک، اگر فردی با آگاهی از مسدود بودن حسابش، اقدام به صدور چک نماید، آن چک بی محل محسوب می‌شود و این کار فرد خلاف به حساب می‌آید. برای این خلاف، مجازات غیر تعلیق در نظر گرفته شده است. پس از آن دارنده چک برگشتی با همراه داشتن گواهی عدم پرداختی، می‌تواند قدام به مطالبه نماید.

چک برگشتی

سخن آخر

 

در مبادلات مالی و تجاری خود هنگام استفاده از چک، احتیاط کنید و نکات گفته در استاندارد نوشتاری را رعایت کنید، از مسدود نبودن حساب صادر کننده مطمئن شوید. با توجه به راهکارهای گفته شده می توانید چک برگشتی را نقد کنید ضمن اینکه در صورت عدم موفقیت در هر کدام از مراحل ذکر شده، باز هم راهکاری قانونی می توان برای آن یافت. در این راه وکلای حقوقی شهرداد می توانند یاریگر شما باشند.

azimsanat بازدید : 126 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 

بینی از روی شکل و فرم ظاهری اش به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. بینی های گوشتی در اکثر مواقع، مورد نفرت صاحبان آنها است و به همین دلیل آنها برای زیبایی بینی خود و رفع مشکلات و نواقص آن به جراحی بینی گوشتی متوسل میشوند. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید چگونه بینی گوشتی را تشخیص دهیم؟ در این مقاله می خواهیم روش های تشخیص بینی گوشتی را به شما معرفی کنیم پس لطفا تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. 

نتیجه جراحی بینی گوشتی

چگونه بینی گوشتی را تشخیص دهیم؟

بینی های گوشتی ویژگی های به خصوصی دارد که عبارتند از

o        پوست بسیار چرب و ضخیم

o        قوس زیاد در پشت بینی

o        پره های پهن و بزرگ بینی

o        وجود غضروف بسیار نرم

o        چربی زیاد در نوک بینی

o        پوست بینی قرمز باشد

اگر بینی شما ویژگی های بالا را داشت به احتمال زیاد شما بینی گوشتی دارید اما عدم داشتن این خصوصیات دلیل به نداشتن بینی گوشتی نیست. یکی از روش های تشخیص بینی گوشتی این است که از بینی خود از زاویه پایینی عکس بیندازید و زاویه ای دو سوراخ بینی با نوک آن می سازند را مشاهده کنید. اگر این زاویه به شکل نیم دایره یا ذوزنقه نزدیک تر باشد یعنی بینی شما به فرم بینی گوشتی نزدیک تر است.

اگر باز هم از روی فرم و شکل بینی خود نتوانستید نوع آن را تشخیص دهید، با انجام یک آزمایش ساده این مسئله به طور کامل حل می شود. 

فرق جراحی بینی گوشتی با استخوانی

انواع بینی های گوشتی

دو عاملی که بینی های گوشتی را از یکدیگر متمایز می کنند وجود غدد چربی در زیر پوست و ضخامت آن است.

در نوع اول، بینی پوست بسیار ضخیمی دارد اما غدد چربی به مقدار زیادی در زیر پوست وجود ندارد. عمل بینی گوشتی در این دسته بسیار حساس و پیچیده است و باید از یک پزشک با تجربه و ماهر کمک بگیرید.

در نوع دوم بینی های گوشتی غدد چربی زیر پوست بیشتر است و به طور کلی این بینی ها بسیار چرب هستند. جراحی بینی گوشتی در این دسته به علت عدم ضخیم بودن پوست، نسبت به دسته اول راحت تر است. 

روش جراحی بینی گوشتی

در عمل بینی گوشتی بینی به حالت سابق برمی گردد، افسانه یا واقعیت؟

شاید بسیاری از شما شنیده باشید که جراحی بینی گوشتی فایده ای ندارد و بعد از مدتی بینی به حالت سابقش برمی گردد؛ این گفته چقدر حقیقت دارد؟ در گذشته این ادعا صحیح بود. در گذشته پزشکان مقدار زیادی از غضروف را می تراشیدند اما غضروف به دلیل ماهیت انعطاف پذیری اش بعد از چندین ماه به شکل سابق درمی آمد و عملا جراحی بی نتیجه میشد اما متدهای جراحی بینی گوشتی مانند هر علم دیگری فرق کرده است.

امروزه پزشکان برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل مقدار معینی از چربی زیر پوست را برمی دارند. این مقدار نباید کم یا زیاد بشود در غیر این صورت مشکلات تنفسی جدی برای بیمار به وجود خواهد آمد. دیگر لازم نیست نگران برگشت بینی خود بعد از جراحی بینی گوشتی باشید. با روش های جدید علم پزشکی، احتمال بروز این انفاق تقریبا صفر است.

برگشت پذیری جراحی بینی گوشتی

پزشک با تجربه برای جراحی بینی گوشتی

با تمام خصوصیاتی که برای بینی گوشتی ذکر کردیم احتمالا خودتان متوجه شده اید که جراحی بینی گوشتی کار سخت، حساس و پیچیده ای است. شاید بتوان گفت تنها وظیفه شما انتخاب یک پزشک با تجربه ، ماهر و کاربلد است؛ کسی که به خوبی ریزه کاری ها و چم و خم عمل را بداند. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی است.

 

برای دیدن نمونه کارها و مطالعه مقالات به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

azimsanat بازدید : 126 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

مسابقه که فوتبال و والیبال و… نیست. اگر مسابقه فوتبال برای اول شدن در جدول رده بندی تیم های جهانی می باشد، مسابقه سئو، رقابتی سخت تر برای اول شدن در گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر می باشد. فقط 10 سایت در صفحه اول قرار می گیرند. اما تنها در صفحه اول بودن کافی نیست و برنده واقعی این مسابقه کسی است که در خط 1 قرار بگیرد. آمارها نشان می دهد که 60 درصد کلیک ها شامل اولین نتیجه می شوند. و تنها راه رسیدن به این جایگاه سئو سایت است.

سئو سایت

رضایت کاربران مهم ترین دارایی گوگل است!

با گسترش و نفوذ دنیای دیجیتال در زندگی مردم عادی بسیاری از مشاغل وارد این فضا شده اند و اولین قدم برای ورود به این دنیای گسترده طراحی سایت است. زمانی که قدم های اول را برداشته اید ببینید که سایت شما در کجای رتبه بندی گوگل قرار می گیرد. گوگل برای کاربران خود ارزش زیادی قائل است و در تلاش است که کاربر در کمترین زمان ممکن بتواند جواب نیاز خود را دریافت کند. حالا بر اساس همین فاکتور و معیارهای دیگر سایت ها رتبه می کند.

اگر سایت شما از نظر گوگل ارزشمند باشد در رتبه های بالا قرار می گیرد.

سئو سایت

سئو حرفه ای چگونه انجام می شود؟

سئو یک راه و میانبر طلایی برای اول شدن است که خودش میانبر دیگری ندارد! بعضی از افراد با خود فکر می کنند که اگر یکبار سایت خود را سئو کنند دیگر کافیست و تا ابد در همان جایگاه بالا خواهند ماند. در صورتی که اینطور نیست، موتورهای جستجوگر هر ساله الگوریتم های خود را آپدیت می کنند.

 بنابراین ممکن است فاکتوری که تاکنون به نفع سایت شما بوده سایت، به ضرر شما باشد و حتی مواردی بوده است که سایت های معتبر از این مورد ضربه خورده و کسب و کار خود را از دست داده اند. سئو ریزه کاری های زیادی دارد و باید برای آن وقت بگذارید تا پیاده سازی نمایید.اگر بخواهید روش ها، فوت و فن های سئو را تازه بیاموزید، آزمون و خطا کنید که کدام روش برای سایت شما تاثیرگذارتر است کمی زمان می برد و شما در این میدان مسابقه از تمام رقبا عقب خواهید افتاد. 

سئو کارِ سخت و دشواری است و زمان و تمرکزی که باید صرف کسب و کار خود کنید را از شما می گیرد بهترین پیشنهاد این است که سایت خود را به یک شرکت سئو بسپارید. 

سئو سایت

سئو اینجا یک شرکت سئو در تهران است که دارای رزومه قوی و درخشانی در زمینه سئو به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی است. این شرکت دارای یک تیم باتجربه و متخصص است که می تواند دست شما را بگیرد و از اولین قدم تا آخر این مسیر همراه شما باشد. از طراحی سایت تا سئو سایت را در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان انجام دهد.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/

azimsanat بازدید : 115 دوشنبه 05 آبان 1399 نظرات (0)

همانطور که میدانیم ارزهای زیادی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش آن ها می کنند.

بیت کوین، اتریوم و تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ها و روش های خرید متفاوت دارند.

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و شما در سرمایه گذاری که می کنید می توانید از بابت افت و خیز بازار آسوده خاطر باشید. نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکاست. اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از قیمت تتر خود هم اطمینان داشته باشید. در نتیجه برای گرفتن نرخ و قیمت تتر به روز باید از سایت های معتبر صرافی ارز دیجیتال قیمت گرفت.

در بازارهای دیجیتالی دو نوع تتر داریم. تتر دلار و یورو تتر. همانطور که از اسم هر کدام مشخص است نرخ تتر با قیمت دلار و یورو تعیین می شود. این ارزها توسط واحد پولی ساپورت می شوند در نتیجه می توانند در بازارهای ارزی دیجیتالی قیمت یکسان و ثابتی داشته باشند.

. برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

قیمت تتر

مهم ترین ویژگی ها و مزیت هایی که شما با خرید تتر به دست می آورید:

تتر دارای پشتوانه قوی است و به خوبی ساپورت می شود. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.

تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار امریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.

اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن.

کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

شما می توانید ارزش سرمایه خود را توسط تتر حفظ کنید. فقط کافی است که بالا پایین های شدید نرخ ارزهای دیجیتالی، ارز خود را به تتر تبدیل نمایید.

برای اینکه بتوانید ارزش سرمایه خود را به خوبی حفظ کنید نیاز است که به صرافی های انلاین مراجعه نمایید و یک قیمت مناسب برا خرید تتر به دست آورید. سایت هایی مانند تترلند می توانند به شما قیمت تتر را مناسب ارائه دهند و در همانجا می توانید خرید و فروش تتر را به سادگی و با اطمینان انجام دهید.



تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 4,137
  • بازدید کلی : 23,917