loading...

azimsanat

azimsanat بازدید : 80 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

هنگامی که به صورت آنلاین تجارت می کنید ، نمی توان اهمیت مشاوره سئو  را بیش از حد ارزیابی کرد - استراتژی سئو  با دقت برنامه ریزی شده بهترین تضمین برای اطمینان از موقعیت شما در نتایج جستجوی گوگل  است. اگر استراتژی سئو  شما مطابق نباشد ، بدیهی است که در نهایت در نتایج جستجو پایین خواهید آمد و این جایی نیست که می خواهید باشید. این برای تجارت شما خوب نیست و برای مشتریان شما نیز خوب نیست. شما می خواهید استراتژی بازاریابی محتوای شما با استفاده از رسانه های جالب و محتوای برتر مشتریان شما را به خود جلب کند و این همان چیزی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز می خواهند - وب سایت های عالی که نه تنها افسانه به نظر می رسند ، بلکه بسیار آموزنده و آموزشی هستند. اگر در پایین آوردن موضوع سئو  مشکل دارید ، یک شرکت سئو مانند ClearTech Interactive می تواند به شما کمک کند.

مشاوره سئو

صفحات زیبا کافی نیستند

می توانید وب سایت خود را به دست یک طراح گرافیک بسپارید و بدون شک در نهایت با یک سایت بسیار جذاب مواجه خواهید شد. این که آیا یک طراح وب متوسط ​​می خواهد بداند چگونه می تواند یک استراتژی م سئو ثر در جستجوگرها را ایجاد کند ، سایت خود را رتبه بندی کند ، به بازار هدف خود برسد ، شرکت خود را به طور  مستقر کند و محصول یا خدمات خود را به روشی تولید کند که منجر به ایجاد تماس ، تماس و درآمد شود. کاملاً موضوع دیگری است.

آنچه شما می خواهید افزایش بازدید به وب سایت خود ، تولید آگهی های بیشتر و گفتگو با مشتریان خود است. اینها برخی از مزایای سئو و نحوه دستیابی شما به این نتایج است. موتورهای جستجو از برنامه هایی به نام "عنکبوت" استفاده می کنند که بصورت سیستماتیک وب را می شناسند و صفحات وب سایت را مشخص می کنند. این داده ها از تمام خزیدن وب آنها جمع شده ، برای تعیین میزان مرتبط بودن شما در سلسله مراتب نتایج جستجو ، جمع آوری ، تحلیل و استفاده می شوند.

 بیایید با واقعیت روبرو شویم ، بیشتر طراحان گرافیک و طراحان وب درگیر جزئیات کارهای هنری ، برنامه نویسی و کارهای فنی شده اند و به راحتی نمی توانند حرفه طراحی وب سایت خود را انجام دهند و در آن مهارت کافی داشته باشند و همچنین در زمینه سئو  متخصص هستند. 

اکثر طراحان وب درک سطحی از سئو  دارند و به سادگی با روند جزئی سئو کاملاً آشنا نیستند. اگر از شخصی استفاده می کنید که واقعاً در آن تخصص ندارد ، چگونه می توانید از مزایای خدمات سئو  بهره مند شوید؟ به همین دلیل است که وقتی از شرکتی استفاده می کنید که دارای تجربه و تخصص در سئو است ، مزایای خدمات سئو  و آنچه می توان به دست آورد بسیار قابل توجه است.

مشاوره سئو

مزایای خدمات جستجوگرها

استخدام یک سرویس حرفه ای سئو فواید زیادی دارد. یک سرویس سئو  حرفه ای قادر خواهد بود تا به شما در دستیابی به این مزایا کمک کند:

قرار گرفتن در معرض آنلاین ملی

تلاش های تجاری را افزایش دهید

شرکت خود را به عنوان یک مرجع قرار دهید

بر رقبای خود مسلط شوید.

مشتریان بزرگتر را بگیرید

منابع سرب خود را متنوع کنید و هر هفته آگهی های جدید با علاقه زیادی دریافت کنید

یک ساختمان تجمعی هر ساله با بازدیدکنندگان ، بازدیدها ، راهنمایی ها و سوالات جدید

بازگشت سرمایه عالی ، انجام بیشتر فعالیتهایی که می توانید انجام دهید

جذب خریداران داغی که در وب هستند

بودن در رأس گوگل  برای همه جستجوی کلمات کلیدی مرتبط

به وب سایت های دارای رتبه بالاتر معمولاً بیشتر اعتماد می شود

قبل از رسیدن رقبا به میوه آویزان کم.

اکنون به جای اینکه منتظر بمانید تا سخت یا پرهزینه شود ، رتبه بندی خوبی خواهید داشت.

استفاده از رشد وب هر ساله که هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد

با استفاده از سال نسبت به سال روند رشد تجارت الکترونیکی

با بازدید کنندگان بیشتر از وب سایت شما ، این به سوالات بیشتری تبدیل می شود

جریان مداوم تماس ها یا سوالات جدید

ارتباط با مشتری و مشتری خود در دستگاه های بیشتری (تلفن همراه ، رایانه لوحی و غیره)

استراتژی فراموش شده سئو  خود را به استراتژی م oneثر و در حال رشد تبدیل کنید.

شروع کار قبل از هزینه های سنگین و رقابت شما با اطمینان در موقعیت های بالایی قفل می شود.

زودهنگام را شروع کنید و اغلب به روز کنید

مشاوره سئو

مزایای خدمات سئو  بسیار زیاد است اما اگر اشتغال به کار سئو  را شروع نکرده اید ، باید سریعاً این کار را شروع کنید. اگر منتظر بمانید ، بیشتر و بیشتر عقب خواهید افتاد ، در حالی که شرکت هایی که سالها از سئو  استفاده کرده اند همچنان در رتبه بندی صعود می کنند. هرچه رقابت شما مسلط شود ، پیشی گرفتن از آن دشوارتر می شود. گاهی ممکن است غیرممکن باشد. هنگامی که شروع به کار کردید ، باید یک برنامه برنامه ریزی شده منظم برای سئو  را شروع کنید - برای بیشتر مشاغل کوچک ، این هر ماه بین 10 تا 40 ساعت در هر ماه برای این کار اختصاص می یابد. مطمئناً شما برای انجام همه این کارها بسیار شلوغ خواهید بود و در بالای محتوای وب خود باقی خواهید ماند و اطمینان از به حداکثر رساندن آن برای سئو می تواند یک چشم انداز دلهره آور باشد. این یکی از مزایای خدمات است که بهترین راه حل است.

بسیاری از مشاغل کوچک وقتی مزایای خدمات سئو  را می یابند و همچنین از اینکه چگونه می توانند با استفاده از سئو  صرفه جویی کنند ، به طرز شگفت انگیزی تعجب می کنند. مشتریانی که از Adwords استفاده کرده اند مطمئناً ضرورتی ندارند که با یک کلیک هزینه پرداخت کنند و معمولاً متوجه می شوند که سئو در تولید سرنخ بسیار موثر است ، اگر نه طولانی تر و مقرون به صرفه تر.

مشاوره سئو

مزایای خدمات سئو  ما

مزایای خدمات جستجوگرها تعداد زیادی است s و ما برخی از آنها را در این مقاله شرح داده ایم. خدمات بسیار دیگری وجود دارد و نمی توان این خدمات و تأثیری را که می توانند در کسب و کار شما داشته باشند بیش از حد بیان کرد. ClearTech Interactive برای کمک به شما در زمینه استراتژی سئو  و سایر جنبه های دیگر توسعه وب سایت مجهز است. اگر شما اپراتور یک شرکت مستقر هستید و می خواهید سئو  خود را بهبود ببخشید ، می توانیم به شما کمک کنیم - ما از سال 2003 به تعدادی از مشتریان در دستیابی به موقعیت های برتر کمک کرده ایم. همچنین می توانیم با یک سئو  به مشاغل جدید کمک کنیم استراتژی است که نتایج فوری ارائه می دهد.

سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

 

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

azimsanat بازدید : 105 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

در برخی ماقع دو یا چند نفر به طور همزمان ادعای مالکیت بر یک مال می کنند. در نتیجه بین این افراد اختلاف رخ می دهد. برای حل این اختلاف، هر یک از افرادی که خود را مالک مال می داند می تواند با اراده مدرک و سند مالکیت خود را اثبات کند. دلایلی که می توانند مالکیت شخص را بر یک مال اثبات کنند، دلایل مشخصی هستند که باید این دلایل برای اثبات مالکیت به قاضی ارائه شوند.

اثبات مالکیت

دلایل اثبات مالکیت چیست؟

سند

مهم ترین دلیلی که می تواند مالکیت را اثبات کند، سند مالکیت است. اموالی مانند ملک، مطابق قانون در دفتر اسناد رسمی به ثبت می رسند و ملک به نام مالک زده می شود و این سند اثبات کننده مالکیت فرد است.

شاهد

شاهد نیز می تواند دلیل اثبات مالکیت شخص به مال باشد. البته شهادت هر شاهدی اعتبار ندارد و شاهد باید واجد شرایط باشد.

تصرف مال

کسی که بر یک مال تصرف دارد، برای اثبات مالکیت خود نیازی به دلیل ندارد. بلکه کسی که می خواهد بر مالی که در تصرف دیگری است ادعای تصرف کند باید دلیل ارائه کند. البته اگر کسی با ارائه سند یا شهادت اثبات کند که متصرف مالک مال نبوده، مالکیت متصرف منتفی است. پس داشتن سند بر تصرف مقدم است. به عنوان مثال کسی که سند یک ملک را به نام خود دارد، مالک آن ملک است حتی اگر در آن تصرف نداشته باشد.

قرارداد کتبی یا شفاهی

خواهان دعوای اثبات مالکیت باید وجود قرارداد و وقوع انتقال مالکیت را اثبات کند. در صورتی که قرارداد به صورت شفاهی بوده نیز باید با ارائه دلیل قرارداد شفاهی را اثبات کند.

در تنظیم لایحه به چه نکاتی توجه کنیم؟

لایحه سندی است که اصحاب دعوا با استفاده از آن اظهارات و ادعاهای خود را به سمع قاضی می رسانند. تنظیم لایحه در تمام مراجع قضایی معتبر شناخته می شود.

تنظیم لایحه نیازمند مقدمه چینی درست و شرح وقایع و ارائه دلیل و در نهایت بیان خواسته است.

تنظیم لایحه

لایحه شامل چند بخش است:

مقدمه لایحه

در این قسمت ابتدا باید شرح کوتاهی از وقایع بیان کنید. باید در جملاتی کوتاه بیان کنید که موضوع اختلاف چیست و منشا و سوابق آن چگونه بوده است.

متن لایحه

در قسمت متن بایست هر دلیل و استدلالی که برای اثبات ادعای خود دارید به همراه ضمایم را درج کنید. به این صورت سعی می کنید ذهن قاضی را به نتیجه مطلوب خود نزدیک کنید.

نتیجه لایحه

در قسمت نتیجه لایحه، منظور و خواسته خود را با توجه به دلایلی که بیان شد به قاضی می گویید.

سخن آخر

در این متن دلایل اثبات مالکیت و شیوه تنظیم لایحه مورد اشاره قرار گرفت. در تنظیم لایحه باید به لحن و ظاهر متن توجه بسیاری کرد. زیرا ظاهر لایحه اولا نشانه شخصیت اجتماعی شماست و در قدم بعد منظم و مرتب نوشتن لایحه می تواند قاضی را نیز به نحو بهتری تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر ظاهر، باید از کلمات مناسب و دستور زبان صحیح و املای درست کلمات استفاده کنید.

azimsanat بازدید : 84 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)


دستگیره دیجیتال یکی از کوچکترین نمونه های بارز در عصر تکنولوژی است ،که در جایگاه خودش  کاربردهای بخصوصی دارد. از دستگیره دیجیتال در درب ورودی آپارتمان و درب های اتاق خواب ها و یا محل کار و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد، در واقع با این دستگیره ها برای ورود به مکانی، دیگر نیاز به چرخاندن کلید یا انجام کار مکانیکی نیست بلکه فقط کافیست یا از با اثر انگشتی،یا از کارت ورودی،رمز ورود و یا از ریموت برای ورود و خروج استفاده کنید.


دستگیره دیجیتال، امن و بادوام ،مدرن و هوشمند یکی از مطمئن ترین نوع قفل درب ورودی منزل می باشد، شما میتوانید  در مدت زمان بسیارکوتاهی با شناسایی رمز عبور، کارت عبوری و یا اثر انگشت ،درب ورودی خانه و یا محل کار خود را باز نمایید. بیشتر دستگیره دیجیتال بدون کلید بوده ،بنابراین بسیاری از مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی برای همیشه از بین می رود. 

البته لازم به ذکر است که این دستگیرههای دیجیتال دارای کلید اضطراری برای ورود در مواقع ضروری مثل: فراموش کردن رمز، گم نمودن کارت و یا تمام شدن باتری دستگاه می باشد. به همین دلیل توصیه میکنم که کلیدهای اضطراری حتما در محلی امن ،و خارج از منزل نگهداری کنید تا اگریکی از این اتفاقات برای شما افتاد دچار سردرگمی نشوید.

دقت در نصب دستگیره دیجیتال و هوشمند

توجه کنید که نصب دستگیره دیجیتال باید بسیار با دقت ، با اصول و به درستی نصب شود. در غیر این صورت کارایی خود را از دست داده و دیگر نمیتواند امنیت لازم را فراهم کند. 

قفل اثر انگشتی چیست؟

از قدیم ما همیشه قفل را به همراه کلید میشناختیم هر قفلی باید یک کلید همراه خود داشت. اما این روز ها قفل هایی به بازار آمده است که دیگر از کلید استفاده نمی کنند و برای باز شدن قفل از اثر انگشت استفاده میکنند به این نوع قفل ها قفل اثر انگشتی میگویند.

قفل اثر انگشتی یک نوع قفل هوشمند است که از سیستم اسکنر انگشت به هنگام ورود افراد استفاده میکند و همین مساله باعث افزایش امنیت حریم های شخصی و همچنین جلوگیری از مسائلی مانند ماندن پشت در به علت فراموشی کلید و از این قبیل مسائل میشود.

اما شاید برای شما سوال باشد که نحوه عملکرد این قفل ها چیست؟ با کارن در این مقاله همراه باشید تا شما را با ساز و کاز قفل های هوشمند آشنا کنیم.

نحوه عملکرد قفل اثر انگشتی چگونه است؟

قفل اثر انگشتی بر اساس سیستم بیومتریک ساخته شده است. این قفل دارای یک ورودی دیجیتال است که اسکنر اثر انگشت میباشد. این ورودی پس از خواندن اثر انگشت انسان به صورت دو بعدی و سه بعدی، آن را به صورت الگوهای عددی تبدیل میکند. زمانی که فرد انگشت خود را روی اسکنر انگشت قرار می دهد، اثر انگشت به صورت الگوهای عددی رمز گذاری میشوند و در پایگاه داده ای قفل ذخیره میشوند.

پس از این مرحله اگر دوباره انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قفل قرار دهید اثر انگشت اسکن خواهد شد و با اثر انگشت قبلی که در حافظه قفل اثر انگشتی ذخیره شده بود مقایسه میشود. اگر این دو اثر انگشت با هم مطابقت داشت هویت شخص برای قفل تایید میشود و درب ورودی را برای فرد مورد نظر باز میکند.

فواید استفاده از قفل اثر انگشتی

  • قابلیت های باز شدن درب منزل بدون نیاز به کلید

  • دارا بودن بدنه مقاوم نسبت به قفل های مکانیکی

  • سرعت بالا در تشخیص هویت افراد برای باز کردن درب

  • تنوع مدل

  • قابلیت تعریف تعداد زیادی اثر انگشت

  • مجهز به آلارم امنیتی

  • مجهز به سیستم بیومتریک

  • مجهز به قفل کودک

  • مجهز به قفل خودکار درب منزل پس از خروج از منزل

  • باز و بسته کردن درب توسط ریموت

  • استفاده از باتری قلمی برای تامین انرژی بدون نیاز به سیم کشی

خلاصه مطالب :

نکات بسیار زیادی وجود دارد که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. مهم ترین آن خرید دستگیره دیجیتال و هوشمند از فروشگاه های معتبری مانند کارن میباشد. با خرید از یک فروشگاه معتبر خیال خود را از مسائل امنیتی منزلتان راحت کنید.



azimsanat بازدید : 76 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

مشاوره سئو - بیاموزید برای سئو

این راهنما معرفی و مروری بر بهینه سازی موتور جستجو (سئو) ، یک تاکتیک بسیار مهم برای هدایت بازدید به سایت شما خواهد بود.

در این راهنما خواهید آموخت:

سئو چیست و چرا مهم است؟

تحقیقات کلمات کلیدی سئو و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

بهترین روشهای بهینه سازی در صفحه

بیایید شروع کنیم!

1. سئو چیست و چرا مهم است؟

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنها است که توسط کاربران جستجو کننده اصطلاحات مربوط به وب سایت شما به راحتی قابل کشف است. اصطلاح سئو همچنین روند آسانتر کردن صفحات وب را برای نرم افزار نمایه سازی موتور جستجو ، معروف به "خزنده" ، برای یافتن ، اسکن و نمایه سازی سایت شما توصیف می کند.

در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است ، بسیاری از تازه واردان سئو هنوز درباره مشخصات خاص سوالاتی دارند ، از جمله:

چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود برای موتورهای جستجو "بهینه سازی" می کنید؟

از کجا می دانید چه مدت باید برای سئو جستجو کنید؟

چگونه می توان توصیه های "خوب" سئو را از مشاوره های "بد" یا مضر سئو جستجو کرد؟

شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتور جستجو این باشد که چگونه شما واقعاً می توانید از سئو استفاده کنید تا به ایجاد ترافیک ، بازده و فروش بیشتر برای تجارت شما کمک کند.

مشاوره سئو

چرا باید به سئو سایت اهمیت دهید؟

هر روز میلیاردها جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. این به معنای مقدار بسیار زیادی از ترافیک خاص و پررنگ است.

بسیاری از مردم محصولات و خدمات خاص را با هدف پرداخت هزینه های این موارد جستجو می کنند. این جستجوها دارای هدف تجاری شناخته شده اند ، به این معنی که آنها با جستجوی خود به وضوح نشان می دهند که آنها می خواهند چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند.

آغازگر سئو

یک جستجوی جستجو مانند "من می خواهم ماشین بخرم" هدف تجاری مشخصی را نشان می دهد

افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد. فراتر از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع مواردی هستند که فقط به شغل شما مربوط می شوند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به سوالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

آیا احتمالاً ویجت های خود را از منبعی قابل اعتماد دریافت می کنید که در هر چهار بار گذشته برای کمک به مشکلی به گوگل یا کسی که هرگز در مورد او چیزی نشنیده اید اطلاعات خوبی ارائه می دهد؟

در واقع چه چیزی برای ایجاد ترافیک جستجوگرها از موتورهای جستجو مفید است؟

توجه به این نکته مهم است که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر اصلی نتایج جستجو است که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد در آن نشان داده شود ، اما بهترین روش های ذکر شده در این راهنما به شما کمک می کند سایت خود را تعیین کنید و محتوای آن برای رتبه بندی در سایر موتورهای جستجو نیز هست.

اصول سئو را بیاموزید

گوگل در بین موتورهای جستجو مسلط است ، اما در سایتهایی مانند یاهو و بینگ خواب نباشید

بنابراین چگونه گوگل تعیین می کند که کدام صفحات را در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند برگرداند؟ چگونه می توانید این همه بازدید ارزشمند را به سایت خود برسانید؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، اما در سطح بالایی:

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مربوط به کیفیت بالا و مرتبط با جستجوی جستجوگر باشد.

الگوریتم گوگل با استفاده از "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین اینکه آیا این محتوا با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و سایر عوامل (که به عنوان "سیگنال های رتبه بندی" شناخته می شود) مرتبط است یا خیر. .

گوگل "کیفیت" را با چندین روش تعیین می کند ، اما نمایه پیوند یک سایت - تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و یک سایت به طور کلی لینک می شوند - از مهمترین آنهاست.

مشاوره سئو

به طور فزاینده ای ، سیگنال های رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم گوگل مورد ارزیابی قرار می گیرند تا تعیین کنند که یک سایت در چه رتبه ای قرار می گیرد ، مانند:

چگونه افراد با یک سایت درگیر می شوند (آیا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت باقی می مانند یا اینکه دوباره به صفحه جستجو باز می گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک کنید؟)

سرعت بارگیری سایت و "دوستی موبایل"

چه مقدار محتوای منحصر به فرد یک سایت دارد (در مقابل محتوای "نازک" یا تکراری ، با ارزش کم)

صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر می گیرد و گوگل به طور مداوم روند خود را به روز می کند و اصلاح می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه کاربر را دارد.

2. تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

اولین قدم در بهینه سازی موتور جستجو این است که تعیین کنید در واقع برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به معنای شناسایی اصطلاحاتی است که افراد در جستجوی آنها هستند ، همچنین به عنوان "کلمات کلیدی" شناخته می شوند که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کند.

 

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید وقتی ویجت ها به دنبال "ویجت ها" می گردند و شاید وقتی چیزهایی مانند "خرید ابزارک" را تایپ می کنند ، شرکت ویجت شما نشان داده شود. شکل زیر حجم جستجو یا تعداد تخمینی جستجوها برای یک مدت خاص را برای مدت زمان مشخص نشان می دهد:

azimsanat بازدید : 83 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

در این مقاله به طور کامل به سئو انگلیسی سایت پرداخته شده است

سئو داخلی سایت چیست؟

سئو داخلی روشی است برای بهینه سازی عناصر در وب سایت (برخلاف بک لینک ها در جای دیگر اینترنت و سایر سیگنال های خارجی که به طور کلی تحت عنوان "سئو خارج از سایت" شناخته می شوند) برای رتبه بندی بالاتر و از موتورهای جستجو ترافیک مرتبط تری کسب کنید. سئو داخلی به معنی بهینه سازی محتوا و کد منبع یک صفحه است.

فراتر از کمک به موتورهای جستجو برای تفسیر محتوای صفحه ، سئو داخلی مناسب همچنین به کاربران کمک می کند تا به سرعت و به وضوح درک کنند که یک صفحه مربوط به چه چیزی است و آیا به جستجوی آنها پاسخ می دهد. در حقیقت ، سئو داخلی خوب به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند اگر یک انسان از یک صفحه بازدید کند ، چه چیزی را می بیند (و چه ارزشی برای او خواهد داشت) .

هدف نهایی از سئو داخلی را می توان تصور کرد که تلاش برای ساده سازی هرچه بیشتر موتورهای جستجو و کاربران مزایای زیر را دارد:

  • درک کنید که یک صفحه وب چیست.

  • آن صفحه را به عنوان مربوط به یک جستجو یا  یک کلمه کلیدی خاص یا مجموعه ای از کلمات کلیدی شناسایی کنید 

  •     آن صفحه را مفید و شایسته رتبه بندی خوب در صفحه نتایج موتور جستجو 

سئو انگلیسی

کلمات کلیدی ، محتوا و سئو انگلیسی سایت در سئو داخلی

در گذشته ، SEO سئو داخلی با استفاده از کلمات کلیدی مترادف بوده است - و به طور خاص ، شامل یک کلمه کلیدی با ارزش بالا در چندین مکان کلیدی در یک وب سایت.

برای درک اینکه چرا کلمات کلیدی دیگر در مرکز سئو انگلیسی سایت نیستند ، لازم است به یاد داشته باشید که اصطلاحات در واقع چه هستند

عناوین محتوا. از نظر تاریخی ، اینکه آیا صفحه ای برای یک اصطلاح خاص رتبه بندی می شود ، منوط به استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های خاص و مورد انتظار در وب سایت است تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای آن صفحه وب را پیدا کنند و بفهمند. تجربه کاربر ثانویه بود. صرف اطمینان از اینکه موتورهای جستجو کلمات کلیدی را پیدا کرده اند و سایتی را به عنوان مرتبط با این اصطلاحات رتبه بندی می کنند ، در قلب سئو انگلیسی سایت سئو انگلیسی  داخلی قرار دارد.


امروز ، هرچند ، موتورهای جستجو رشد پیچیده تری داشته اند. آنها می توانند معنای یک صفحه را با استفاده از مترادف ها ، زمینه ای که در آن محتوا ظاهر می شود یا حتی فقط با توجه به تکرار ترکیب کلمات خاص ، استخراج کنند. در حالی که استفاده از کلمات کلیدی هنوز مهم است ، اما روشهای تجویزی مانند استفاده از یک کلمه کلیدی منطبق دقیق در مکانهای خاص به تعداد لازم ، دیگر مستاجر SEO در صفحه نیست. آنچه مهم است ارتباط است. برای هر یک از صفحات خود ، از خود بپرسید که محتوای مربوط به هدف کاربر در پشت نمایش داده های جستجو (براساس استفاده از کلمه کلیدی شما هم در صفحه و هم در HTML آن) مرتبط است.

سئو انگلیسی


به این ترتیب ، سئو انگلیسی  داخلی کمتر به تکرار یا قرار دادن کلمات کلیدی می پردازد و بیشتر به درک اینکه کاربران شما چه کسانی هستند ، به دنبال چه چیزی هستند و همچنین در مورد چه موضوعاتی (کلمات کلیدی) می توانید محتوایی ایجاد کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند. صفحاتی که دارای این معیارها هستند دارای محتوایی هستند:

 

    عمیق: محتوای "نازک" یکی از اهداف خاص Google Panda بود. امروز کم و بیش تصور می شود که محتوا باید کاملاً کامل باشد تا شانس خوبی برای رتبه بندی داشته باشد.

    کاربر پسند آیا مطالب قابل خواندن است؟ آیا سئو انگلیسی  داخلی شما به گونه ای سازمان یافته است که به راحتی قابل مرور باشد؟ آیا به طور کلی تمیز است یا مملو از تبلیغات و پیوندهای وابسته است؟

    منحصر بفرد: اگر به درستی پرداخته نشود ، محتوای کپی شده از مکانهای دیگر سایت شما (یا مکانهای دیگر در اینترنت) ممکن است بر توانایی سایت در رتبه بندی در SERP ها تاثیر بگذارد.

    معتبر و قابل اعتماد. آیا محتوای شما به عنوان منبع قابل اتکا برای اطلاعات در مورد یک موضوع خاص ، به تنهایی ایستاده است؟

    با هدف جستجوی کاربر هماهنگ شده است. بخشی از ایجاد و بهینه سازی محتوای با کیفیت نیز تامین انتظارات جستجوگر است. عناوین محتوا باید با سوالات جستجوی رتبه بندی آنها مطابقت داشته باشد.

azimsanat بازدید : 82 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

دادسرا نهادی که از دادستان و دادیار و بازپرس تشکیل شده است و ریاست دادسرا با دادستان است. وظیفه اصلی دادسرا رسیدگی به جنبه عمومی جرم است. همچنین افرادی که از شخص یا چیزی شاکی هستند با تنظیم شکایت و مراجعه به دادسرا ها شکایت خود را به جریان می اندازند.

 دادسرا برای رسیدگی به جرم براساس قانون عمل میکند. دادسراها به نمایندگی از جامعه، اقدام به کشف جرم و تعقیب متهم و جمع آوری دلایل نموده تا حقوق افراد جامعه محفوظ و نظم و امنیت قضایی و اجتماعی حاصل گردد. اما دادسرا نهادی نیست که فقط حامی متضرر از جرم باشد و یا فقط به حفظ و تأمین امنیت اجتماعی بپردازد بلکه مکلف است ضمن انجام امور فوق از متهم حمایت کرده و حقوق فردی و اجتماعی وی را نیز لحاظ کند.

تنظیم شکایت

از این رو دادسرای عمومی و انقلاب که به اکثر جرایم رسیدگی می نماید از جایگاه مهمی برخوردار است. دادسرای نظامی و دادسرای ویژه روحانیت در معیت دادگاه های نظامی و دادگاه ویژه روحانیت نیز به جرایم خاص نظامیان و روحانیون رسیدگی می نمایند. البته در همه این موارد اصول حاکم تقریباً یکسان است. جهت اقامه دعوی در دادسرا و چگونگی تحقیقات برخی مقررات بایستی رعایت گردد تا از یک طرف حقوق شاکی و اجتماع و از طرف دیگر حقوق متهم تضمین شود. این مقررات به شرح زیر می باشد.

تنظیم شکایت در دادسرا

هر جرمی که صورت بگیرد، دارای جنبه عمومی است و علاوه بر آن دارای جنبه خصوصی نیز هست. اگر در ارتکاب جرم، شاکی خصوصی رضایت دهد ،جنبه عمومی جرم وجود دارد و مجازات صورت می گیرد و رضایت شاکی فقط میزان مجازات را تخفیف میدهد. بعضی از جرایم جنبه خصوصی آن بر جنبه خصوصی برتری دارد.(جرم قابل گذشت:رسیدگی و تعقیب آن بستگی به شکایت شاکی خصوصی دارد.)

اگر بعد از شکایت، شاکی رضایت دهد رسیدگی متوقف میشود.و در صورت صدور حکم علیه متهم حکم و مجازات اجرا نمیشود.

نتیجه میگیریم برای شروع به رسیدگی به جرم، طرح شکایت ضروری است.

طرح شکایت کیفری به دو صورت کتبی و شفاهی انجام میشود و در طرح شکایت شفاهی ،شکایت در صورت مجلس نوشته و توسط شاکی امضا میشود.

2 مرحله تنظیم شکایت

تنظیم شکایت و ثبت آن چند مرحله اصلی دارد که در این قسمت 2 مرحله را به طور خلاصه بیان می کنیم.

شماره 1- مراجعه به دادسرا

با شکایت شاکی، دادسرا موظف به رسیدگی می‌شود و نمی‌تواند از رسیدگی به آن امتناع کند، برای طرح شکایت شاکی باید به دادسرایی مراجعه کند که جرم در حوزه آن رخ داده است، بنابراین اگر جرم در مشهد اتفاق افتاده است، نمی‌توانید در تهران طرح شکایت کنید، گام اول تنظیم شکواییه و تقدیم آن به دادسراست.

تنظیم شکایت

شماره 2- تنظیم شکایت

شکایات در برگی تنظیم می‌شوند که «شکواییه» نام دارد. برخلاف دادخواست‌های حقوقی، نیازی نیست که شکواییه در برگه‌های مخصوصی که توسط قوه‌ی قضاییه تنظیم شده است نوشته شود، بلکه می‌توان شکواییه را در برگه‌های معمولی نیز تنظیم کرد. لازم به ذکر است که در تنظیم شکایت موارد زیر باید رعایت شود:

  • نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، شغل، میزان تحصیلات، وضعیت تأهل، تابعیت، مذهب، شماره‌ی شناسنامه، شماره‌ی ملی، نشانی دقیق، در صورت لزوم آدرس ایمیل، شماره‌ی تلفن ثابت و همراه، کدپستی شاکی

  • موضوع شکایت، تاریخ و محل وقوع جرم

  • ضرر وارده به مدعی و مورد مطالبه‌ی وی

  • ادله‌ی وقوع جرم، اسامی، مشخصات و نشانی شهود و مطلعان در صورت امکان

  • مشخصات و نشانی مشتکی عنه یا مظنون در صورت امکان

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.


azimsanat بازدید : 80 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

در این مقاله می خواهیم به بررسی این که با توجه به وضعیت نوسانات ارز و قیمت بی ثبات دلار آیا خریدن قفل دیجیتال کاری معقول و منطقی است و اساسا قفل دیجیتال چه مزیت هایی نسبت به قفل های عادی دارد بپردازیم.به عبارتی این قفل دیجیتال چیست که عالم همه دیوانه اوست؟

 

قفل دیجیتال

اکنون قصد داریم به بررسی مزیت های قفل دیجیتال بپردازیم

به سادگی وارد خانه شو

یکی از مهم ترین مزیت های قفل دیجیتال این است که راه های مختلفی برای ورود به به منزل دارید کلید مکانیکی را فراموش کردید؟ نگران نباشید رمز عددی را وارد کنید .رمز عددی هم به یاد نمی آورید؟اثر انگشت شما کلید شماست البته باید توجه کنید که همه ی این قابلیت ها بستگی به مدل قفل دیجیتال شما هم دارد پس لازم است در انتخاب قفل دیجیتال هم دقت لازم را مبذول فرمایی.


خانه ات را لوکس کن

قفل دیجیتال دارای طراحی مدرن زیبا و لوکسی است که ظاهر خانه شما را مدرن تر نمایان میکند و همچنین تجربه ی زندگی هوشمند و راحت را به سادگی برای شما فراهم میکند.



خانه ات را از راه دور کنترل کن

همیشه یکی از نگرانی های مردم پشت در ماندن های عزیزان به دلیل گم کردن کلید یا عوامل متعدد دیگر بوده با سیستم کنترل از راه دور قفل های دیجیتال شما از راه دور میتوانید درب خود را باز یا دوباره قفل کنید.مطمئن نیستید که اجاق گاز را خاموش کرده اید یا خیر؟ با همسایه خود تماس بگیرید و از او خواهش کنید که این لطف را در حق شما انجام دهد درب را به راحتی از راه دور باز کنید و پس از خروج او به راحتی دوباره قفل کنید.


حس خوب امنیت

یکی از کارهای رایج ایرانیان در هنگام مسافرت روشن گذاشتن تعدادی از لامپ ها یا کارهایی از این قبیل بوده است و علت این کار هم همان طور که پیداست نگرانی بابت مسائل امنیتی بوده است با قفل دیجیتال به علت غیر قابل نفوذ بودن آن دیگر نگران مهمان های ناخوانده نباشید و با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید.علاوه بر این قفل دیجیتال به محض انجام هر ورود و خروجی برای شما گزارش ارسال میکند تا ثبت دقیق همه ی ورود ها به منزل را داشته باشید


قفل دیجیتال چیست

 

بهترین قفل دیجیتال موجود در بازار کدام است؟

از نظر کیفیت، برند یال، از نظر بیشترین فروش و محبوبیت، برند سامسونگ، از نظر اقتصادی بودن، دستگیره‌های هوشمند هایوان (Hione)، و در آخر بهترین از نظر دسترسی، قفل هوشمند اثر انگشتی، در برندهای مختلف می‌باشد. البته از قفل‌های فول آپشن که دارای دسترسی‌های رمز، کارت، اثر انگشت، اپلیکیشن و … هستند، نمی‌توان چشم پوشی کرد چون این مدل قفل‌ها به این دلیل که کامل هستند، از نظر بسیاری بهترین محسوب می‌شوند.حال شما باید با توجه به نیاز و استفاده خود بررسی کنید که مناسب ترین قفل دیجیتال برای شما کدام است اما باید بدانید که انتخاب قفل دیجیتال حتی در این شرایط اقتصادی هم انتخابی هوشمندانه و منطقی به حساب می آید.

همچنین شما میتوانید از مشاوره مجموعه کارن برای انتخاب بهترین و مناسب ترین انتخاب با توجه به نیاز خود بهره مند شوید.






azimsanat بازدید : 82 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

عمل بینی چیزی است که زن و مرد و بزرگ و کوچک نمی شناسد. هر ساله افراد بسیاری برای رسیدن به چهره مطلوب خود و بهره مندی از زیبایی و جذابیت بیشتر برای عمل بینی اقدام می‌کنند. هر قدر تقاضا برای عمل بینی بالا رفته است، سطح تخصص و توانایی جراحان نیز ارتقا یافته است. بنابراین درصد موفقیت موارد جراحی بینی نیز افزایش یافته است. ولی همواره مواردی وجود دارد که جراحی بینی با موفقیت همراه نمی شود و نتیجه ای برخلاف انتظارات به دست می آید. عدم تحقق انتظار جراح و داوطلب از جراحی بینی، باعث می شود برای به دست آمدن نتیجه مناسب از عمل، انجام عمل بینی ترمیمی ضرورت پیدا کند.

عمل بینی ترمیمی ، یک جراحی ثانویه است که بعد از جراحی بینی نخست انجام می شود. این جراحی زمانی اجرا می شود که نتیجه جراحی اولیه مورد قبول نبوده یا اینکه آسیب های جانبی مانند اخلال در تنفس ایجاد شده است. عمل بینی ترمیمی همانطور که از نام آن پیداست، آسیب های ایجاد شده روی بینی بر اثر جراحی اولیه را ترمیم می کند و فرم مطلوب را در بینی ایجاد می کند.

عمل بینی ترمیمی

در چه صورت عمل بینی ترمیمی انجام می شود؟

هر شخصی که تحت جراحی بینی قرار می گیرد، از این جراحی انتظاراتی دارد. اگر بعد از این جراحی مشاهده کند انتظارات او برآورده نشده انجام عمل بینی ترمیمی می تواند بینی را به حالت مطلوب برساند. یکی دیگر از مواردی که باعث ضرورت عمل بینی ترمیمی می شود، آسیب هایی است که به شکل یا عملکرد بینی وارد می شود. به دلایل مختلفی از جمله کم تجربگی جراح ممکن است بینی در اثر جراحی دچار صدماتی شود. عمل بینی ترمیمی می تواند این صدمات را بهبود ببخشد.

گاهی افراد برای رسیدن به فرم بینی دلخواه خود دو تا سه جراحی بینی انجام می دهند تا در نهایت به فرمی که مطلوب آنهاست برسند.

برخی از مهمترین نکات درباره عمل بینی ترمیمی

زمانی که شما یک بار تحت عمل بینی قرار می گیرید، بینی شما برش ها و شکستگی های بسیاری را متحمل شده و آسیب پذیر می شود. برای اینکه بتوان جراحی دیگری را انجام داد باید تا بهبودی کامل بینی صبر کرد. حداقل شش ماه طول می کشد تا عوارض عمل بینی برطرف شوند و به طور معمول باید یک سال صبر کرد تا صدمات وارده به بینی ترمیم شود تا بتوان جراحی دیگری را روی بینی اجرا کرد.

بنابراین اگر یک مرتبه تحت جراحی بینی قرار گرفته اید و بعد از باز کردن پانسمان و گچ حس می کنید فرم بینی مطلوب شما نیست نباید به سرعت درخواست عمل بینی ترمیمی را به پزشک خود بدهید. زیرا علاوه بر اینکه نتیجه واقعی عمل بینی شما تا شش ماه بعد مشخص می شود، برای ترمیم بینی خود بعد از جراحی بینی نیز باید صبر کرد و نمی توان بلافاصله بعد از جراحی اول، جراحی دیگری روی بینی اجرا کرد.

عمل بینی ترمیمی

یکی از مهمترین عوارض عمل بینی، ورم است. ورم باعث می شود نتیجه نهایی جراحی به چشم نیاید و چیزی که دیده می شود نتیجه واقعی جراحی نباشد. برای دیدن اینکه نتیجه نهایی عمل بینی به چه شکل بوده، باید صبر کرد تا ورم بینی بخوابد که این فرآیند نیز شش ماه طول می کشد.

بنابراین اگر فکر می کنید نتیجه عمل بینی شما مطلوب نبوده، باید تا فروکش کردن کامل ورم ها صبر کنید و پس از آن تصمیم بگیرید.

جهت مطالعه موارد بیشتر درباره عمل بینی و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

azimsanat بازدید : 91 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

رفتن به فست فود علاوه بر رفع گرسنگی یک تفریح به حساب می آید. تا همین چند سال پیش کسی که به فست فود برای صرف غذا مراجعه می کرد چندان به فکر رژیم های غذایی و ضرر هایی که ممکن است داشته باشد، نبود. حقیقتا طعم غذایی که آنجا سرو می شد، اولویت اول برای حضور در آن جا یا حتی سفارش به صورت غذای بیرون بر بوده است. امروز ولی چیزهایی عوض شده است. سوسیس کالباس گیاهی به بازار آمده و اگر یک فودکورت بتواند غذای گیاهی مورد نظر مشتری را تامین کند، حتی فست فود می تواند میزبان گیاه خواران باشد. در این مطلب قصد داریم با معرفی فست فود کیش و همچنین روش استفاده از غذای بیرون بر در کیش، شما را برای برهه ای از زمان که به دنبال بهترین غذاخوری ها در کیش هستید، راهنمایی کرده باشیم.

سرویس بیرون بر فست فود کیش

مکان های تفریحی زیادی در جزیره ی زیبای کیش وجود دارد. برای خیلی از افراد تفریح و در کنار هم بودن به خصوص در طبیعت حرف اول را می زند. فودلند به این نظر و خواسته مشتری احترام گذاشته و با پیش بینی غذای بیرون بر در کیش از طریق سفارش آنلاین یا تلفنی خواسته های همه ی مشتری ها را مرتفع نموده است.

 غذای بیرون بر در کیش قابلیت ارسال و همچنین تحویل حضوری را دارد که این غذاها تقریبا شامل تمام منوی فودکورت کیش می شود. به شخصی تجربه ی منفی از غذای بیرون بر در کیش نداشتم، ولی پیشنهاد من حضور در فودلند و استفاده از تمام امکانات آنجاست. با وجود فست فود و غذاهای ایرانی و خارجی مختلف موجود در فودلند، از زمانی که صرف حضور در فودلند کیش کرده اید پشیمان نمی شوید.

جزیره ی بزرگ کیش در استان هرمزگان قریب به 20 سال است که به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری ایران و منطقه ی خاورمیانه مبدل شده است. زمانی که یک شهر از توریست ها پر می شود، قطعا افراد زیادی به دنبال بهترین رستوران آن می گردند. بهترین رستوران کیش در این مطلب به شما معرفی می شود تا زمان حضور در کیش صرف آزمون و خطا نکنید و با خیال راحت از وعده های غذایی خود لذت ببرید. همچنین این رستوران امکان سفارش آنلاین غذا در کیش را هم فراهم کرده است.

موقعیت مکانی بهترین رستوران کیش

اولا اگر به دنبال آدرس بهترین رستوران کیش می گردید باید به شما اعلام کنم، ابتدا دانشگاه شیراز را پیدا کنید. بله این هم مثل ستار همدانی و خیلی از موارد دیگر مثال نقضی از استفاده ی اسم شهر است. انتهای لاین غربی بازار مرجان و در کنار دانشگاه شیراز مجموعه ای به نام فودلند کیش واقع شده که یکی از کامل ترین فودلند های کشور است. از نظر بنده بهترین رستوران کیش، این جا واقع شده است. برای سفارش آنلاین غذا در کیش وب سایت فودلند کیش در اختیار شما خواهد بود. فراتر از موقعیت مکانی با سفارش آنلاین غذا در کیش ...

زندگی پرمشغله امروزی همه افراد را به خوردن غذاهای فست فودی عادت داده است به طوری که زمان هایی که در سفر هستیم هم دوست داریم یک وعده غذای فست فودی بخوریم. در این مقاله می خواهیم بهترین فست فود کیش را به شما معرفی نماییم تا هنگام سفر به کیش بتوانید به خوبی برنامه ریزی  نمایید و خودتان را به یک وعده غذای فست فودی مهمان نمایید.

مشخصات بهترین فست فود کیش

یکی از دلایل اینکه افراد زیادی به کیش سفر می کنند، طبیعت زیبا و ساحل مرجانی آن و آرامشی است که می توانند در کنار دریای زیبا آن کسب کنند است. قدم زدن در این جزیره و حتی تماشای دریا از روی این ساحل می تواند آرامش بی نظیری را برایتان ایجاد نماید.



azimsanat بازدید : 85 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)


قفل کارتی چیست؟

قفل کارتی، یکی دیگر از قفل‌های هوشمندی است که زمینه حذف کلید و دسترسی آسان و سریع برای همگان  فراهم کرده است. اما  این قفل مزیت های بیشمار دیگری نیز از جمله  رمز، اثر انگشت، ریموت کنترل، بلوتوث، حریم شخصی، قفل کودک، قفل خودکار، سنسور آی‌آر، ورودی دوبل، کد تصادفی و … را دارد. به‌طوری که می‌توان گفت هر آنچه یک شخص از قفل انتظار دارد و حتی بیشتر را برای مشتریان فراهم میکند.هم چنین می‌توان کارت‌های متعددی را به آن شناسایی کرد. البته در صورت گم‌شدن هر کدام از این کارت‌ها، می‌توانید در کمترین زمان و به راحتی آن را از دسترس خارج نمایید. همچنین نصب این قفل امکان ثبت ورود و خروج را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان شناسایی کارت‌های متعدد به این قفل وجود دارد. مهم‌ترین آن‌ها RF کارت بزرگ، KEY TAG و SMART CARD می‌باشند. البته می‌توان کارت‌ مترو و اعتباری هم به آن شناسایی نمود.

باید به این نکته توجه کنید که تعداد شناسایی کارت‌ها با توجه به برند متفاوت است. ولی ظرفیت شناسایی کارت در اکثر قفل‌ها بالای 20 عدد کارت می‌باشد. به‌عنوان مثال سامسونگ تا 20، اورنت تا 100 عدد کارت می‌توان به آن شناسایی کرد.

قفل کارتی

اهمیت استفاده از قفل کارتی در بالا بردن امنیت چیست؟

حمل کلیدهای سنتی و فراموش کردن و گم کردن این نوع از کلیدها مشکلاتی را برای بیشتر مردم فراهم می کند.مهمترین مزیت استفاده از قفل کارتی هوشمند این است که دیگر نگران گم کردن کلید خود نیستید و در انواع قفل  شما می توانید حتی با اثر انگشت خود نیز در را باز کنید.در حال حاضر قفل های کارتی از نمونه پرطرفدارترین قفل هایی هستند که در بازار مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

قفل کارتی

قفل کارتی به چند دسته اصلی تقسیم میشود از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

قفل کارتی آفلاین

 این قفل به صورت مستقل عمل میکند و هیچ ارتباطی بین قفل و نرم افزار نیست، همه ارتباطات فقط از طریق کارت های مختلف که به هدف های متنوع صادر میشوند انجام میشود

قفل کارتی آنلاین

این قفل آنلاین از طریق سیستم بی سیم یا وایرلس به نرم افزار مرکزی سیستم وصل می شود و تمامی تنظیمات و دریافت گزارشات مربوطه بدون نیاز به حضور فیزیکی فرد، در کامپیوتر اپراتور به صورت آنلاین انجام میشود .

قفل کارتی با کارت تماس مستقیم

این نوع قفل کارتی جزو اولین رده های قفلهای کارتی بودند که به بازار عرضه شد و با گذشتن زمان و ورود انواع به روزتری از کارت ها تقریبا کمتر کاربری است که همچنان تمایل داشته باشد از آنها استفاده کند . در این نوع قفل برای باز کردن درب کارتی حتما باید کارت با قفل تماس مستقیم برقرار کند که همین مساله باعث سخت شدن کاربری این قفل ها شده است . چون شما باید همانند قبل در هنگام رسیدن به جلوی درب مثل کلید، این بار دنبال کارت تان بگردید . از سویی دیگر، اگر این قفل ها به عنوان قفل هتلی استفاده شوند به علت تعدد استفاده از این کارت ها در مدت زمان کمی مستهلک می شوند و باید تعویض شوند که این خود باعث افزایش هزینه های هتلداری میشود .

قفل کارتی با کارت RFID

این نوع مدل قفل کارتی از جمله پرطرفدارترین نوع دستگیره های کارتی هوشمند است . در این نوع قفل برای باز کردن درب با کارت نیازی به تماس مستقیم قفل با کارت نیست و تنها از طریق امواج رادیویی بین قفل و کارت ارتباط برقرار میشود و درب با کارت  به سادگی باز میشود .

 

همچنین شما میتوانید انواع مختلف قفل کارتی را از فروشگاه کارن  به راحتی تهیه کنید.

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 4,139
  • بازدید کلی : 23,919