loading...

azimsanat

azimsanat بازدید : 125 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

 

یکی از نگرانی‌های افرادی که قصد جراحی زیبایی بینی دارند، برگشت پذیر بودن فرم بینی می‌باشد. در گذشته جراحی بینی گوشتی با مشکل بزرگی مواجه بود چرا که بینی بعد از عمل دچار افتادگی می‌شد و در زیبایی چهره تأثیر منفی می‌گذاشت همین عامل خیلی از افراد را از جراحی زیبایی بینی منصرف کرد. اما خوشبختانه اکنون با پیشرفت تکنولوژی دیگر جای نگرانی وجود ندارد و با تکنیک‌های جدیدی که ابداع گردیده است این مشکلات دیگر به وجود نمی‌آید و حین جراحی از این مشکلات و عوارض جلوگیری می‌شود.

برگشت پذیری جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی بافت غضروفی و استخوانی ضعیف و نازکی دارد در حالی پوست این نوع بینی‌ها ضخیم می‌باشد. بینی استخوانی بافت غضروفی و استخوانی قوی همچنین پوست نازک دارد.

بینی گوشتی را می‌توانید با لمس کردن تشخیص دهید. اگر بافت استخوانی سفت و به وضوح قابل لمس بود در حالی که پوست را نازک دیدید، بینی استخوانی است. اما استخوان و غضروف در بینی گوشتی به سختی احساس می‌شود ولی پوست ضخیم و چرب بینی گوشتی به خوبی مشخص می‌باشد. بنابراین بر خلاف باور عموم، بینی گوشتی، گوشتی نیست بلکه پوست ضخیم و استخوان ظریف دارد.

جراحی بینی گوشتی باید طوری انجام شود که استخوان و غضروف بینی ضعیف‌تر نشود هر چند در تکنیک‌های جدید به تقویت این بافت پرداخته می‌شود.

تکنیک انجام جراحی بینی گوشتی

 انواع بینی گوشتی

دو نوع بینی گوشتی وجود دارد. یک دسته از بینی‌های گوشتی چرب هستند و دسته دیگر پوست ضخیم دارند. تجربه نشان داده است که جراحی بینی گوشتی در دسته اول آسان‌تر می‌باشد. چرا که تنظیم لایه چربی زیر پوستی با تزریق دارو و رژیم غذایی قابل تنظیم می‌باشد در حالی که برای دسته دوم این طور نیست.

نحوه جراحی بینی گوشتی

همان طور که گفته شد بافت استخوانی و غضروفی در بینی گوشتی ضعیف می‌باشد و اگر در جراحی زیاد تراشیده و نازک شود ضعیف‌تر می‌شود. نتیجه این می‌شود که بعد از عمل بر اثر فعل و انفعالات داخل بینی و کشش جاذبه زمین، بینی تحمل پوست ضخیم و سنگین را نخواهد داشت در نتیجه بینی دچار افتادگی می‌شود یا به اصطلاح برگشت می‌کند.

اما در روش‌های جدید برای پیشگیری از این عارضه ناخوشایند، غضروف را تقویت می‌کنند برای این کار از غضروف گوش یا دنده فرد قرض گرفته می‌شود. با  این کار بینی مستحکم می‌شود و دیگر دچار افتادگی نخواهد شد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی گوشتی

احتمال برگشت پذیر بودن بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی یک عمل متبحرانه و ظریف می‌باشد برای همین جراح باید با تجربه و توانمند باشد بنابراین در انتخاب جراح خود دقت کنید. هر چند با روش‌ها و تکنیک‌های جدید دیگر مشکلات گذشته پیش نمی‌آید اما با این حال شما درباره پزشک و نمونه کارهای آن تحقیق کنید.

 جراحی بینی گوشتی

چکار کنیم تا از جراحی بینی گوشتی نتیجه رضایت بخش بگیریم؟

بیش از هر کاری به اندازه کافی تحقیق و مطالعه در زمینه جراحی بینی گوشتی به دست آورید. سپس جراح مناسب را انتخاب کنید. پس از آن کافیست به پزشک خود ایمان داشته باشید و نگرانی را از خود دور کنید. ضمن اینکه انتظارات خود را در حد معقول در نظر داشته باشید و از پزشک یک کار عجیب و نشدنی نخواهید.

 

 

azimsanat بازدید : 120 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

تعداد ساخته های دست انسان با هر کاربردی پیوسته در حال افزایش است. در دوران مدرسه بارها به ما گفتند که انسان به دنبال تکامل است و این داستان شاید جزو معدود موارد واقعی بود. به نظر شما پیشرفت های فناوری و دخالت های انسانی در امور مختلف تمام شدنی است؟ در این مطلب می خواهیم قفل دیجیتال سامسونگ و آنچه پدید خواهد آورد را بررسی کنیم. احساس امنیت و تحت کنترل داشتن اوضاع، یک جور حس فرمانروایی در مورد قفل دیجیتال سامسونگ وجود دارد. اما چطور این فناوری پیشرفته توانست سریعا جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد. در کشور ما که به شدت تحت تحریم است، قفل های سامسونگ جای خود را در بازار وسایل الکترونیکی و تکنولوژیک باز کرده اند.

قفل دیجیتال سامسونگ

توانایی های ویژه قفل دیجیتال سامسونگ

فقط زیبایی برای شما بازارساز نمی شود. شاید بانوان را بتوان برای خرید کالایی فقط به خاطر زیبایی آن، قانع کرد ولی قفل دیجیتال سامسونگ چنین محصولی نبوده است. این قفل هوشمند با سالها تلاش توانسته تا جایگاه فعلی بالا بیاید که حتی برای حمله فیزیکی هم آمادگی و برنامه ریزی مدون داشته باشد. قفل های دیجیتال سامسونگ از موارد مختلفی به جای کلید استفاده می کنند. مثلا شما می توانید قفل رمزی داشته باشید.

 همانگونه که روی کیف ها، وارد کردن رمز نقش کلید را بازی می کرد، این جا هم شما یک عدد چند رقمی را تحت یک تابع تصادفی (جا به جایی مکانی اعداد روی صفحه نمایش) وارد می کنید. اگر کسی اطراف شماست و تلاش دارد که رمز را حدس بزند، قفل دیجیتال سامسونگ او را شکست می دهد. قفل دیجیتال سامسونگ در مدل های اثر انگشتی مثل SHS-H700 می تواند طرح خاص اثر انگشت هر فردی که شما می خواهید را به خاطر بسپارد و به او اجازه دهد تا از قفل عبور کند.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ و اینترنت

به نظر من در زمان نوشتن این مطلب مهم ترین و ارزنده ترین ویژگی قفل دیجیتال سامسونگ امکان اتصال به وای فای و اینترنت و برقراری ارتباط با گوشی تلفن همراه کاربر است. سوای تمام مشکلاتی که قفل مکانیکی برای شما رقم می زد، این قفل هیچ وقت نمی توانست آماری از رفت و آمد افراد را برای شما ارسال کند. قفل دیجیتال سامسونگ برای هر فرد یک کارت، اثر انگشت یا رمز مخصوص تعریف کرده است. مثلا پسر کوچک من علیرضا با رمز 653214 وارد می شود، در همین حین یک پیام روی گوشی من ظاهر می شود مبنی بر اینکه علیرضا وارد منزل شده است. این سطح کنترل به خصوص برای محیط اداری تجاری عالی است. 

 

شرکت قفل دیجیتال آریا توانسته حتی قطعات یدکی قفل های هوشمند سامسونگ را در اختیار بگیرد تا در مورد خدمات و پشتیبانی فنی قفل دیجیتال هم مشکلی شما را تهدید نکند. با خیال راحت تنها با خرید قفل دیجیتال سامسونگ زیبایی و امنیت محیط را ارتقا دهید.

azimsanat بازدید : 149 یکشنبه 27 مهر 1399 نظرات (0)

 

تا به حال برایتان این سوال پیش آمده که اجسام سنگین یا چرخ های ماشین های سبک و سنگین چگونه حرکت می کنند؟ آیا وسیله ای وجود دارد که چرخ ها بدون هیچ ارتعاشی به حرکت می افتند؟

یکی از دستاوردهای بزرگ انسان اختراع و ساخت ابزاری به اسم بلبرینگ (Ball Bearing) بوده است. در صورتی که در حرکت اجسام و وسایل مکانیکی از بلبرینگ استفاده نشود، اصطکاک موجود بین اجسام موجب خوردگی، ساییدگی و در نهایت خرابی اجسام می گردد. بلبرینگ یا به اصطلاح فارسی یاتاقان توپی نوعی چرخدنده است که کاربرد زیادی دارد. هم چنین برای حرکت اجسام روی یک دیگر وسیله حیاتی است  و باید براساس نوع عملکرد آن اقدام به خرید بلبرینگ کرد. 

انواع بلبرینگ ها کدامند؟

بر اساس نوع تحمل بار، بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند. 

  • بلبرینگ شعاعی

  • بلبرینگ محوری

  • بلبرینگ شعاعی محوری

خرید بلبرینگ برای موتورهای الکتریکی مثل موتور کولر آبی باید از نوع بلبرینگ شعاعی باشد که بتواند باری که در جهت شعاعی به کولر وارد می شود را تحمل کند. اگر بلبرینگ محوری اشتباها به جای بلبرینگ شعاعی استفاده شود مقاومت می کند و زیر فشار وارده خرد می گردد. این اتفاق می تواند به دستگاه شما آسیب وارد کند. پس در خرید بلبرینگ کاملا حواس خود را جمع کنید.

خرید بلبرینگ

بلبرینگ محوری بار و فشار و نیروی کوچکی که در جهت محوری به بلبرینگ وارد می شود را تحمل می کند. در واقع فشاری که در محل اتصال دو قرقره وجود دارد را بلبرینگ محوری می تواند تحمل می کند. خرید بلبرینگ محوری در انواع صندلی های چرخ دار، اسباب بازی های شهربازی بهترین پیشنهاد است.

برخی از بلبرینگ ها فشار را در دو جهت محوری و شعاعی تحمل می کنند. برای مثال برای چرخ خودروها از بلبرینگ های شعاعی محوری استفاده می شود تا بتواند وزن و فشار را در همه جهات تحمل کند.

در واقع بلبرینگ ها خاصیت ضد اصطکاک بین اجسام دارد و می تواند مانع از خرابی و فرسایش دستگاه ها باشد. فقط باید بلبرینگ را برای آن نقطه از اتصال اجسام که فشار و وزن وارد می کند را به درستی انتخاب و خرید کنید. جهت خرید بلبرینگ حتما مشورت بگیرید تا به درستی انتخاب و نصب گردد. اگر بلبرینگ درست انتخاب نشود نمی تواند بار را در جهت درست تحمل کند، بر اثر مرور زمان خیلی سریع می شکند و خرد می شود و به دستگاه مورد نظر شما هم آسیب جدی وارد می کند. 

عظیم صنعت سایت تخصصی فروش بلبرینگ است که می توانید با بهره گرفتن از راهنمایی هایشان با قیمتی مناسب خرید بلبرینگ را برای وسیله مورد نظر انجام دهید.





azimsanat بازدید : 111 دوشنبه 21 مهر 1399 نظرات (0)

برای ایجاد یک سایت ابتدا باید دامنه داشته باشید. یک نام را برای سایت خود در نظر بگیرید. فرآیند انتخاب نام می تواند بسیار طولانی و پیچیده شود که بعدا به عوامل مهم در آن می پردازیم. قسمتی بعدی که باید در نظر داشته باشید پسوند دامنه است. آیا یک دامنه .com میخواهید یا دامنه .ir یا .org و حتی .net پس باید اختلافات و برتری های دامنه ir را بدانید تا برای فروش دامین مشکلی نداشته باشید. 

فروش دامین

موارد خاص فروش دامین

همانطور که می دانید ir علامت اختصاری کشور عزیزمان ایران (iran) است. فروش دامین فواید زیادی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم. پسوند ir در انتهای نام دامنه ی شما به نوعی نشان دهنده ی اعتبار آن است، البته هیچ وقت تنها با این فرض که دامنه ی وب سایتی ir ثبت شده است به آن اطمینان نکنید. نماد اعتبار الکترونیکی همچنان وجود دارد که کاملا قابل ردیابی هم هست. زمانی که تمام سایت های سازمانی و رسمی در حال فعالیت روی این بستر هستند، فروش دامین کمی سخت تر می شود و برای سازمان رسمی هم لازم است شما خرید دامنه ir داشته باشید.

حسن دیگر فروش دامین که در واقعی دلیلی بر اعتبار بیشتر آنهاست، اطلاعاتی است که خریدار و فروشنده به هنگام فروش دامین باید ثبت کرده و در فرآیند راستی آزمایی آن شرکت کنند. حتی شماره ثبت یک شرکت در زمان دریافت دامین به نام آن موسسه حقوقی بررسی می شود.برتری دیگری که دامنه ir دارد، هزینه ی تمدید پایین تر است. کافی است نرخ ارز را در زمان شروع سال 2020 با الان مقایسه کنید تا متوجه شوید که قیمت تمدید مالکیت چقدر می تواند بیشتر شده باشد.

مزایده دامنه

چرا فروش دامین منطقی است

شما باید همه ی فواید و مضرات را در کنار هم از ذهن بگذرانید تا بتوانید انتخاب سالم و درستی داشته باشید. با توجه به استقبال بالای صاحبین کسب و کار از گوگل ادز شما باید بدانید که این سرویس برای دامنه ی ir تحریم است و استفاده ی از آن غیر ممکن خواهد بود. این مسئله باعث شده که برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ و سئو چالش های جدیدی به وجود بیاید که منجر به فروش دامین شود. در نظر داشته باشید که دامین چیزی نیست که شما بخواهید هر چند وقت یکبار آن را عوض کنید و بهتر است که ابتدا به انتهای کار بیاندیشید. سرویس مزایده دامنه نام فرصتی ایده آل برای خرید و فروش دامین برای شما مهیا کرده است تا بتوانید به صورت آنلاین در این مزایده ها شرکت کنید. NAM برگرفته از نام دامین است تا برای این فرزند برخط خود ارزش بیشتری قائل باشید.


 
azimsanat بازدید : 138 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

 

امنیت انسان روز به روز با اهمیت تر می شود. به گونه ای که قبلا قفل های مکانیکی توانایی آن را داشتند که بتوانند امنیت انسان را فراهم بسازند؛ اما امروزه این دسته از قفل ها توانایی آن را ندارند که بتوانند امنیت انسان را فراهم بسازند.

به دلیل همین عدم توانایی در حفظ امنیت بود که قفل های دیجیتال و در راس آن قفل اثر انگشتی وارد بازار قفل شدند تا بتوانند گوشه ای از امنیت از دسته رفته انسان ها را بازگردانند. 

در این مقاله ما به بررسی قفل اثر انگشتی خواهیم پرداخت و در ادامه به عواملی که باعث می شود قیمت قفل دیجیتال، کم و یا زیاد شود، خواهیم پرداخت.

پس با ما همراه باشید. حتما به شما پیشنهاد می کنم که مقالات دیگر وب سایت را نیز مطالعه کنید و از آن ها لذت ببرید. 

قفل اثر انگشتی سامسونگ

قفل اثر انگشتی | راهکاری برای امنیت بالاتر

امروزه بازار استفاده از روش های بیومتریک که در هر شخص نسبت به شخص دیگری متفاوت است، بسیار داغ است. یکی از این روش های بیومتریک استفاده از اثر انگشت و ساختن قفل اثر انگشتی است. 

طبق اخرین تحقیقات انجام شده، احتمال یکسان بودن اثر انگشت دو نفر همانند هم، در حد یک میلیونیم می باشد که تمام این عوامل دست در دست هم داده اند تا بتوانیم آن را ارزان ترین و دردسترس ترین روش بیولوژیک برای ساختن قفل دیجیتال و در صدر قفل اثر انگشتی بدانیم.

قفل اثر انگشتی به وسیله اثر انگشت انسان باز می گردد.  اثر انگشت ما توسط سنسور اثر انگشت شناسایی و با کتابخانه تعیین هویت تطبیق داده می شود و در صورت تطابق، قفل اثر انگشتی به روی شما باز می گردد.

شرکت های زیادی در حال ساخت قفل اثر انگشتی می باشند که هم داخلی هستند و هم خارجی. از معروف ترین برندهای سازنده قفل هوشمند اثر انگشتی، سامسونگ، یال، هایوان و.. می باشد. البته اگر بخواهیم به شرکت های ارزان سازنده قفل اثر انگشتی نیز اشاره کنیم، می توانیم به کاداس و موارد دیگر نیز اشاره کرد. 

قیمت قفل دیجیتال اثر انگشتی به طور میانگین از 4 الی 5 میلیون تومان شروع می شود و تا 18 میلیون تومان نیز بالا می رود. 

در شرکت های معروف، قفل اثر انگشتی را با روش های دسترسی مرسوم دیگر مانند رمز، کارت نیز ترکیب می کنند که امنیت را نیز بالاتر ببرد.


چرا قیمت قفل دیجیتال آنقدر بالاست؟

قیمت قفل دیجیتال یال


بگذارید تصحیح کنم. قیمت قفل دیجیتال بنابر امکاناتی که داراست، واقعا بالا نیست. فقط مشکل از اینجاست که قیمت قفل دیجیتال تابع قیمت دلار می باشد و انی دلار است که روزانه گران می شود نه قفل دیجیتال.

ولی عواملی همانند برند سازنده، جنس قفل دیجیتال و هم چنین امکانات قفل بر قیمت قفل دیجیتال موثر است.

برای خرید قفل دیجیتال با ارزان ترین قیمت ممکن، می توانید به وب سایت بارمان با آدرس digitaldoorlock.ir مراجعه کنید. 

 

در این وب سایت ارزان ترین قیمت ممکن را خواهید یافت و تفاوت قیمت قفل دیجیتال را مشاهده خواهید کرد.


azimsanat بازدید : 108 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

 

یکی از دغدغه های افرادی که بینی گوشتی دارند، میزان موفقیت و قابل اعتماد بودن عمل بینی گوشتی است. زیرا همیشه درباره شانس موفقیت این عمل جراحی ابهاماتی وجود داشته است. ما در این مقاله نکاتی را جمع آوری کرده ایم که ممکن است از زبان پزشک خود نشنوید؛ پس با ما همراه باشید.

1.  روش باز برای عمل بینی گوشتی مناسب تر است. در عمل بینی گوشتی چون مبنای کار براساس تقویت غضروف و ترمیم آن است، روش عمل بینی باز در اولویت است. پس بهتر است پزشک شما از روش عمل بینی باز برای عمل بینی گوشتی استفاده کند، البته این به نظر مستقیم پزشک شما بستگی دارد.

عمل بینی گوشتی

2.  عمل بینی گوشتی برگشت پذیر نیست. در گذشته باور عمومی چنین بود که بینی گوشتی بعد از جراحی به حالت قبلی خود برمی گردد. به این دلیل که پزشکان بخش زیادی از غضروف را می تراشیدند و باعث ضعف غضروف می شد. اما امروزه فقط بخشی از غضروف را برمی دارند پس دیگر نگران نباشید که بینی تان به حالت سابق برگردد.

 3.  روش اصلی در عمل بینی گوشتی این است که جراح، غضروف تیغه وسط بینی را برمیدارد و در نوک بینی قرار میدهد. بینی های گوشتی چون چربی زیادی در نوک آن ها انباشته شده اند، گاهی اوقات پزشک تشخیص می دهد که که باید قسمتی از چربی بینی برداشته بشود.

4.  ورم، کبودی و درد، اختلالات تنفسی از تاثیرات گریز ناپذیر جراحی بینی و به خصوص عمل بینی گوشتی است. اگر شما بینی گوشتی دارید و می خواهید آن را عمل کنید باید تا یک ماه بعد از عمل، زخم و ورم های بینی را تحمل کنید و تا زمانی که پزشک تشخیص میدهد چسب را روی بینی خود قرار دهید.

5.   از تاثیرات مثبت و خوب عمل بینی گوشتی میتوان به برطرف شدن انحرافات، مشکلات تنفسی، نواقص بینی و متقارن شدن آن در صورت اشاره کرد.

عمل بینی گوشتی

 هزینه عمل بینی گوشتی چقدر است؟

به علت پیچیدگی بیشتر عمل بینی گوشتی، این جراحی باید توسط فرد ماهرتری انجام شود. بنابراین به طور معمول هزینه عمل بینی گوشتی از هزینه عمل بینی غیرگوشتی و استخوانی بیشتر است.

چه پزشکی را برای عمل بینی گوشتی انتخاب کنیم؟

همان طور که در مقاله اشاره کردیم جراحی بینی گوشتی به دلیل ظرافت و دقت عملی که نیاز دارد باید توسط یک پزشک حاذق و ماهر انجام بگیرد. ما پزشک بسیار با تجربه ای را برای شما در نظر گرفته ایم. دکتر تهران بیوتی یکی از بهترین پزشکان ایران در زمینه عمل بینی، عمل بینی گوشتی و عمل زیبایی هستند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

https://drtehranbeauty.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c/

azimsanat بازدید : 189 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

 

در گذشته و به خاطر همه گیر نبودن استفاده از کامپیوتر برای کارهای مدیریت و اداری، بیشتر از کاغذ استفاده می گردید. استفاده از کاغذ برای کارهای اداری و مدیریت، علاوه بر هزینه های سرسام آور کاغذی که به مدیران شرکت ها وارد می کرد، دردسرهای زیاد و تمام ناپذیر خود را همراه خود داشت که شامل مشکلات آرشیو کردن، دسته بندی کردن و نیاز به مکانی برای قرار دادن آرشیوها داشت و فقط همین مورد نیست. (یک شرکت بسیار بزرگی را فرض کنید که می خواهد فایل های مشتریان 5 سال اخیر خود را آرشیو  و نگهداری کند.)


 علاوه بر این ها، پیدا کردن یک فایل در میان آرشیوتان، دردسر بسیار بزرگ و سنگینی است که در بهترین حالت و به فرض اینکه شخص آرشیو کننده بسیار آدم با دقتی بوده باشد، مدت فراوانی طول خواهد کشید و می کشد. به دلیل این مشکلات سرسام آور بود که مهندسان کامپیوتر و افرادی که در زمینه برنامه نویسی تخصص داشتند، دست به کار شده و با تولید برنامه های مختلف مدیریت گونه، کار را برای شرکت ها و مدیران راحت کرد. 


نرم افزار دندانپزشکی چیست؟

همان طور که برای حوزه های دیگر نرم افزار تخصصی ارائه شد، در زمینه دندانپزشکی نیز، انواع مختلف نرم افزار دندانپزشکی ارائه شد. نرم افزار دندانپزشکی، باعث می شود که مدیریت یک کلینیک و یا مطب راحت تر گردد. بهترین نرم افزار دندانپزشکی موجود در بازار از نگاه ما، نرم افزار دندانپزشکی لبخند است که ما در ادامه به بررسی نسخه نرم افزار کلینیک دندانپزشکی  آن خواهیم پرداخت. 

نرم افزار دندانپزشکی

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند مناسب کلینیک های بزرگ و دندانپزشکان فراوان است. بر خلاف نرم افزار مطب دندانپزشکی، شما هیچ گونه محدودیتی در استفاده از برنامه ندارید و بی نهایت دندانپزشک و یونیت می تواند از امکانات این نرم افزار استفاده کنند. 

از جمله امکاناتی که در نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:


بخش اطلاعات پایه :  در این قسمت شما باید اطلاعاتی از قبیل خدمات ارائه شده، دندانپزشکان حاضر در مطب و نام کلینیک و.. را وارد کنید. 


بخش بیماران: در این بخش شما می توانید برای هر بیمار خود پرونده پزشکی به وجود آورید. هم چنین در این برنامه قابلیت سرچ، مشاهده پرونده پزشکی نیز موجود است. از قابلیت های دیگر این بخش می توان به تعیین وقت برای بیماران، ارائه گزارش بیماران بد قول، گزارش تشخیص، گزارش درمان و…. اشاره کرد.


بخش حسابداری: در این بخش شما تمام امکانات حسابداری یک مطب را در اختیار خواهید داشت. این امکانات شامل دفتر ثبت هزینه ها، دفتر چک های دریافتی، مشاهده صورت حساب بیمار و گزارش های مربوطه می باشد. با توجه به بررسی های ما، در این بخش به تمام امکانات مورد نیاز یک دندانپزشک فکر شده است. با استفاده از نرم افزار مطب دندانپزشکی، خیال شما بابت حسابداری مطب راحت است.


ماژول حسابداری پیشرفته: در این قسمت شما می توانید مبالغ پرداختی به کارمندان، دندانپزشکان و منشی را نیز وارد کنید. علاوه بر آن امکان ثبت مبالغ دریافتی از طرف بیمه های تحت قرارداد نیز وجود دارد. 


و……..

امیدوارم از این مقاله راضی بوده باشید. هم چنین در صورت علاقه به خرید این نرم افزار می توانید به وب سایت لبخند مراجعه کنید.


 

azimsanat بازدید : 188 چهارشنبه 09 مهر 1399 نظرات (0)

هر کسی به محض اینکه فکر انجام عمل بینی به سرش خطور می کند، قطعا به مقدار هزینه عمل بینی نیز فکر می کند. برای برخی ممکن است این هزینه اهمیت چندانی نداشته باشد و با هر میزان هزینه ای جراحی بینی را انجام دهند و برخی دیگر ممکن است هزینه بالای عمل بینی آن ها را از انجام جراحی منصرف کند یا اینکه به دنبال جراحانی بروند که عمل را با هزینه پایین انجام دهند. مقدار هزینه عمل بینی در جاهای مختلف ثابت نیست. در شهرهای مختلف کشور و حتی مناطق مختلف یک شهر مقدار هزینه عمل بینی متفاوت است. در این مقاله سعی کرده ایم عواملی که بر هزینه عمل بینی موثر هستند را بازگو کنیم.

موارد هزینه عمل بینی

هزینه جراحی بینی فقط مختص عمل نمیشود، بلکه قبل و بعد از عمل هم هزینه های زیادی دارد.

1.هزینه قبل از عمل

آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن فرق میکند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

آزمایش خون پیش از جراحی بینی

2.دستمزد جراح

بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل بینی متفاوت است. در ادامه به طور مفصل به عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی بینی می پردازیم.

3.هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین درصورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت بشود.

عوامل موثر بر هزینه عمل بینی چه هستند؟

1.سابقه، تجربه و تحصیلات پزشک

شما چقدر اطمینان میکنید که یک پزشک تازه کار بینی شما را عمل کند؟ قطعا شک و تردید زیادی دارید چون احتمال اینکه پزشک متخصص خطا بکند خیلی زیاد است. هرچقدر سابقه و تجربه پزشک بیشتر باشد هزینه عمل بینی هم بیشتر خواهد شد چون این پزشکان، با دقت بینی را عمل میکنند و به واسطه سال ها تجربه میتوانند مشکلاتی که سر عمل پیش می آیند را پیش بینی و حل بکنند.

درباره تحصیلات هم که باید بگوییم پزشکان فوق تخصص معمولا بیشتر از پزشکان متخصص پول میگیرند.

2.موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان

این موضوع فقط درباره مطب صدق نمیکند. مطب هایی که در قسمت های بالای شهر هستند ویزیت و هزینه عمل بینی گران تری دارند. البته این را بگوییم که هزینه عمل بینی در مطب و کلینیک با بیمارستان تفاوت زیادی دارد.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

3.نوع بینی، گوشتی، استخوانی یا ترمیمی

عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم و غضروف نرمی دارند، بسیار سخت تر از عمل بینی استخوانی است. به همین دلیل هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. عمل بینی استخوانی در صورتی که پلیپ یا انحراف بینی شاملش نشود نسبت به جراحی گوشتی کمتر است.

عمل ترمیمی وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین دلیل یک عمل دیگر روی بینی انجام میگیرد که نسبت به عمل اولیه سخت تر است به همین دلیل هزینه این نوع از جراحی بالاتر است.

آیا بیمه هزینه عمل بینی را تقبل می کند؟

بیمه هزینه عمل زیبایی بینی را تقبل نمیکند اما بعضی از شرکت های بیمه در شرایطی که عیب و نقص های بینی باعث مشکلات تنفسی در بیمار بشوند هزینه جراحی بینی را پرداخت میکنند. مواردی نظیر شکستگی استخوان بینی، تنگ شدن دهلیز بینی و مخروط بینی که بزرگ شده باشد از دسته مواردی هستند که بیمه هزینه عمل آنها را پرداخت میکنند.

چه هزینه ای برای عمل بینی معقول است؟

در میان جراحان زیبایی بینی، مقدار هزینه دریافتی با میزان تجربه و تخصص رابطه ی مستقیم دارد. هر قدر پول بیشتری پرداخت کنید، می توانید نزد جراح حاذق تری بروید. متوسط هزینه عمل بینی در سال 99 چیزی بین 5 تا 35 میلیون تومان است. بینی عضوی است که اگر در جراحی آن اشتباه شود برای همیشه اثر منفی آن با شما می ماند یا اینکه باید جراحی های ترمیمی را به جان بخرید. بنابراین با دقت کافی جراح خود را انتخاب کنید.

 

 

azimsanat بازدید : 118 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

کلمه ی ریپورت (report) را تا به حال چند بار شنیده اید؟ اگر از شما بخواهند معنای لغوی آن را بگویید چه نظری دارید؟ رپرت یا ریپورت به معنای گزارش است. گزارش یعنی تفسیر و شرح خبر یا کاری که انجام شده است، یعنی اطلاع دادن و یک نوع بیان است. اما هدف ما از این بررسی ها چیست؟ رپرتاژ آگهی. اگر با این مفهوم آشنایی ندارید و در عین حال یک کسب و کار اینترنتی را می گردانید، سر شما کلاه بزرگی رفته است. رپرتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی در زبان لاتین به نام های advertorial یا reportage شناخته می شود. البته در زمانی که این مطلب را می نویسیم رپورتاژ آگهی در خود فرانسه پدر این واژه با مصائبی روبروست که تا حد زیادی کمرنگ شده است.

خرید رپرتاژ آگهی

وقتی ما قرار نیست در اروپا زندگی کنیم و شرایط رفاهی آن ها را داشته باشیم، ناخودآگاه امتیازاتی به ما تعلق می گیرد. در اینجا این امتیاز قوانینی است که دست ما را برای تهیه و انتشار رپرتاژ اگهی باز گذاشته است. البته امیدوارم این حرف بنده باعث گرانتر شدن قیمت رپرتاژ نشود، چرا که تعرفه ی آن فعلا معقول به نظر می رسد. 

رپرتاژ آگهی را تعریف کنید؟

طبق عادات دوران مدرسه به این سوال پاسخ می دهیم؛ رپرتاژ آگهی یک نوع گزارش تفصیلی است که به معرفی شخص شما یا بیزینس شما (شامل محصولات وارداتی، مواد اولیه، تولیدات داخلی، خدمات و ...) می پردازد. بله شما می توانید یک مصاحبه با خودتان ترتیب دهید، یک سری سوال سفارشی بپرسید و در صورت تایید و پرداخت هزینه رپرتاژ آگهی، آن نوشته در یک سایت خبری معتبر منتشر بشود. 

ریپورتاژ خبری

ارزش رپرتاژ آگهی کجا مشخص می شود؟

در همین حین که دارید فکر می کنید چه مصاحبه ای شد و خوب شهرتی کسب کردم، باید به شما اطلاع دهم که دیگر دوران کاغذ بازی گذشته است. رپرتاژ خبری شما در سایت برای همیشه باقی می ماند. مثلا اسم شما چندین بار در آن نوشته ذکر شده است. بعدها با جستجوی اسم شما نتایج آن رپرتاژ آگهی را نشان می دهند. حال حتی اگر آنقدرها هم شناخته شده نیستید، روی نام مانور بدهید و طبق عادت همگانی این روزها، منتظر باشید که بروند در صفحه ی گوگل دنبال شما بگردند. 

رپرتاژ آگهی

قیمت رپرتاژ خبری چه قدر است؟

 

اگر در کانال های خبری عضویت داشته باشید، مشاهده کرده اید که بیشتر اخبار را به نقل از منابعی می گذارند. این منابع هدف شما برای انتشار رپرتاژ آگهی باشند. شاید مجبور شوید برای درج رپرتاژ در یک سایتی چند میلیون هزینه کنید، ولی در نظر بگیرید که انگار هر روز دارید برای در روزنامه آگهی چاپ می کنید، به جز اینکه با رپرتاژ آگهی می توانید به جایگاه سایت خود هم کمک بکنید و تاثیر سئویی بگذارید. ایران رپرتاژ مرجعی برای سفارش رپورتاژ به صورت تکی یا چندتایی است، که پیشنهاد میکنم از آنها کمک بگیرید.

azimsanat بازدید : 113 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

سئو سایت یا بهینه سازی برای موتور های جستجو ،به منظور بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استاندارد های موتور های جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می گیرد.

فاکتور های زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات به کار رفته در متن و محتوا تا لینک های ورودی به شما از سایت های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتور های جستجو را سئو می نامیم.  

مهمترین سوالی که کاربران از خود می پرسند این است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدید کننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

مفهوم این کلمه فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن می باشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست های گوگل با انتظارات بازدید کنندگان از سایت ها همسو شده است. 

سئو سایت

اهمیت سئو در چیست؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتور های جستجو اصلی مانند گوگل،بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.

علاوه بر این موتور های جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها به دنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو در چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتور های جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند.بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

تاثیر رفتار کاربران

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم  RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و  متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کند. 

هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد .گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی ان کلیک کنند.

علاوه بر این زمان حضور کاربر در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت.از زمانی که کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه ان را در گوگل جستجو می کند Dwell Time نامیده می شود.

نکات سئو سایت

سئو سایت به روش کلاه سیاه و کلاه سفید

استفاده از تکنیک های سئو در جهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید می نامند،ولی استفاده از ضعف موتور های جستجو و تکنیک های فریب دهنده شان در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را کلاه سیاه میشناسند.

 

سایت تخصصی و آموزشی سئو اینجا به شما کمک می کند تا تجربه لازم در زمینه سئو سایت و کاربردهای سئو در وب سایت خود را بدست آورید از شما برای دیدن از این دعوت می نماییم.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 549
  • بازدید سال : 4,138
  • بازدید کلی : 23,918